;
تفریح و سرگرمی

کدومیک از این خانم خوشکلا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداره!؟

تست هوش شناسایی زن فقیر از جمله آزمون هایی است که به شدت شما را درگیر خود می کند. این آزمون از جمله آزمون هایی است که در کنار مهارت های شناختی، هوش و تخبل و در کنار آن قدرت منطقی و تحلیلی شما را نیز به چالش خواهد کشید. شما برای حل این آزمون تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه کنید. مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری تلاش دارد فضایی مناسب برای ورزش ذهن شما را فراهم کند. با چشمک و تست هوش شناسایی زن فقیر همراه باشید.

شاید بپسندید:آقای داماد برای دیدن عروس خانم اونقدر عجله داشته که رفته سالن آرایش اونو ببینه، داماد کیه!؟

تست هوش شناسایی زن فقیر

اگر می خواهید نشان دهید و روشن کنید که یک نابغه هستید، جرأت کنید بر این معمای تصویری غلبه کنید که فقط 21 ٪ از مردم پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده ارائه دادند. شما 8 ثانیه فرصت دارید تا این آزمون را حل کنید.

در خاطر داشته باشید که بیشتر  معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

سوال یا چالش تصویری و ذهنی امروز این است که بفهمیم که کدامیک از زنان تصویر فقیر است!؟ به خاطر داشته باشید که تنها 8 ثانیه برای قبولی در تست هوش شناسایی زن فقیر فرصت خواهید داشت. کدام زن اوضاع اقتصادی مناسب ندارد؟

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که همه آن را دارند!

تست هوش شناسایی زن فقیر

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ!

.

.

.

.

.

جالب خواهد بود: کی جمله روی تخته رو درباره خانم معلم نوشته!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

پاسخ تست هوش شناسایی زن فقیر

همانطور که اشاره شد تست هوش شناسایی زن فقیر را فقط افرادی با بهترین مهارت ها می توانند در زمان مشخص شده حل کنند. اگر شما به پاسخ دست پیدا کرده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. می توانید بیشتر بررسی کنید. این آزمون یک تمرین خوب برای مغز شماست!

احتمالاً بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

.

.

.

.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این 3 نفر نامزد این خانمه است!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: یه منظره رو انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

اگر موفق شدید تست هوش شناسایی زن فقیر را با موفقیت حل کنید، به شما تبریک می‌گوییم.  زیرا 79 درصد از افراد در اولین تلاش شکست می‌خورند، اما مطمئناً شما جزء آن گروه نیستید. به تلفن همراه دو زن نگاه کنید. مشخص است تلفن همراه زن سمت چپی، گوشی همراه یک شرکت معتبر نیست. از روی نشان آن می توانید فهمید. لذا مشخص است که او اوضاع اقتصادی مناسبی ندارد که یک گوشی غیراصل تهیه کرده است. آن هم گوشی که مارک آن در بازار شناخته شده نیست. اما گوشی زن سمت راستی از شرکت سامسونگ است.حداقل یک مارک شناخته شده و نسبتا قیمت بالا.

شاید بپسندید: خونه رویایی‌ات کدومه!؟ | انتخابت نشون میده که چه چیزی تو زندگی واقعاً برات مهمه!؟

تست شناسایی زن فقیر

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل صد رحمت به دزد سرِ گردنه!

امیدوارم از تست هوش شناسایی زن فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: با خنده دارترین جوک های غضنفر ساعت ها بخندید و شاد باشید!

 

\

 

 

 

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب خواهد بود: چیستان: قبل از کشف قله‌ اورست، کدام قله بلندترین قله‌ روی زمین بود؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آدم واقعی را میون مانکن ها شناسایی کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

خانه یک طبقه ایی که همه چیزش(دیوارها، درها، پنجره ها، مبلمان) زرد است، پله هایخانه چه رنگی‌اند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: خانم خانما به کدومیکی از این دو تا خوشتیپ، برا ازدواج جواب مثبت میده!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگه تو یه نگاه، گربه ای که داره گریه می کنه را پیدا کنی خیلی تیزی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: به نظر شما کدومیکی از این خانم خانما از یکی دیگه پولدارتره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

شاید برایتان جالب باشد

 فکر می کنی تیزبینی، پس 5 تا اختلاف تصویر پسرک راست و چپ را شناسایی کن!؟

این آقا در نهایت با یکی از این سه خانم ازدواج کرد، اون کدومیکی هست!؟

داستان ضرب المثل کلاهش پس معرکه است!

چقدر تو زندگی مستقل و آزادی!؟| کافیه یکی از کبوترها را انتخاب کنی تا متوجه بشی!

جالب خواهد بود: کدومیکی از افراد حاضر تو قبرستون، زنده نیست!؟ | تیزبینی و نکته سنجی خودت رو اثبات کن!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

    1. سلام
      اگر به نوشته ی بالای تصویر پاسخش نگاه کنید در اونجا می گه که زن سمت چپ نه زن سمت راست که شا می گید.پاسخ درست زنی هست که گوشیش به رنگ سبزه و مارک روش شناخته شده نیست همچنین همه ی این ها رو خود سایت در جای پاسخ نوشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا