;
تفریح و سرگرمی

یه منظره رو انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره: نوع منظره مورد علاقه شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. تست های شخصیت بسیار محبوب شده اند و می توانند به ما در درک بهتر ویژگی های شخصیتی و نحوه ارتباط ما با دنیا کمک کنند. تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره به شما امکان می دهد نوع منظره دلخواه خود را شناسایی کنید و اطلاعاتی در مورد شخصیت، اهداف و آرزوهایتان در اختیار شما قرار می دهد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان: چون چهارده ساله شود بالغ شود/ چون به سی رسد بچه شود!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره

در تصویر تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره پنج منظره وجود دارد که هر یک از آنها ارتباط مستقیمی با نحوه دید شما از جهان و نحوه درک شما از آن دارد. همان طور که اشاره شد این تست یک راه عالی برای کشف اطلاعات در مورد شخصیت شما با فاش کردن جنبه هایی است که ممکن است ندانید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

 

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

جواب تست شخصیت مبتنی بر انتخاب منظره

تلاش برای شناخت بهتر یکدیگر می تواند تجربه جالبی باشد. امیدواریم این تست به شما کمک کند تا بهتر بفهمید که چه کسی هستید و پاسخ سوالاتی در مورد شخصیت، انگیزه و سفر شخصی خود بیابید.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد بیمار روی تخت هست!؟

.

.

.

.

جالب خواهد بود: نکته تصویر اتاق بیمار را پیدا کن! | فقط تیزبینا و نابغه ها متوجه میشن!

 

 

 

 

شاید بپسندید: کدومیک از این خانم خوشکلا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداره!؟

تست مبتنی بر انتخاب منظره

شخصیت و چشم انداز شماره 1:

افرادی که منظره شماره یک را انتخاب می کنند آرام و متفکر هستند. آنها ملایم، همدل هستند و درک عمیقی از دیگران دارند. آنها از محیط خود بسیار آگاه هستند و برای طبیعت احترام زیادی قائل هستند. این افراد بسیار قابل تنظیم هستند و به راحتی می توانند خود را با محیط جدید وفق دهند.

آنها دوست دارند وقت بگذارند و از آرامش قدردانی کنند. آنها با سکوت راحت هستند و مدام به دنبال توجه یا تعریف و تمجید از دیگران نیستند. این افراد دید بسیار گسترده ای به زندگی دارند و همیشه جنبه های روشن همه چیز را می بینند. آنها قاطعانه، خوش بین هستند و با همدلی ارتباط برقرار می کنند.

جالب خواهد بود: کی جمله روی تخته رو درباره خانم معلم نوشته!؟

شخصیت و چشم انداز شماره 2:

کسانی که منظره شماره دو را انتخاب می کنند، نسبت به کاری که انجام می دهند بسیار پرشور هستند. آنها بر اساس اهداف خود هدایت می شوند، حتی اگر گاهی اوقات رسیدن به آن غیرممکن به نظر برسد. این افراد بسیار جسور هستند و در مواجهه با موانع تسلیم نمی شوند. آنها از چالش ها ابایی ندارند و با اعتماد به نفس با هر موقعیتی روبرو می شوند.

آنها تمایل دارند پویا، مبتکر و بدون پشیمانی از گذشته خود زندگی کنند. آنها می دانند که چگونه ریسک را ارزیابی کنند و بر اساس واقعیت ها به جای احساسات یا عواطف تصمیم بگیرند. دقیقاً می دانند که در زندگی چه می خواهند و تحت تأثیر نیروهای خارجی قرار نمی گیرند. آنها برای موفقیت همه چیز را با دقت برنامه ریزی می کنند.

احتمالاً بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

شخصیت و چشم انداز شماره 3:

افرادی که منظره شماره سه را انتخاب می کنند، تخیل عالی دارند. دیدن فراتر از چیزهای قابل مشاهده برای آنها آسان است زیرا موقعیت ها را از منظری متفاوت از دیگران می بینند.

این افراد بسیار خلاق هستند و تمایل دارند چشم اندازی منحصر به فرد از آینده داشته باشند. آنها در بررسی گزینه های خود و تلاش برای ارائه ایده های جدید احساس راحتی می کنند. این افراد می دانند که چگونه دیدگاه های مختلف را برای یافتن یک راه حل واحد گرد هم بیاورند. آنها اغلب به سمت کارهای خلاقانه مانند هنر، موسیقی یا صنایع دستی کشیده می شوند زیرا به آنها اجازه می دهد تخیل خود را بدون محدودیت بیان کنند.

جالب خواهد بود: با خنده دارترین جوک های غضنفر ساعت ها بخندید و شاد باشید!

شخصیت و چشم انداز شماره 4:

کسانی که چشم انداز شماره چهار را انتخاب می کنند، برای ثبات در زندگی ارزش قائل هستند. آنها هماهنگی بین خود، دیگران و همه عناصر اطراف خود را تمرین می کنند. این افراد عاشق یادگیری چیزهای جدید هستند، اما از روال های آشنا که احساس امنیت را ایجاد می کند، لذت می برند. وقتی می دانند در اطرافشان چه می گذرد، احساس راحتی بیشتری می کنند.

افرادی که این منظره را انتخاب می کنند به سطح خاصی از نظم نیاز دارند تا احساس آرامش کنند، احساسات خود را کنترل کنند، به طور موثر مطالعه کنند یا حتی روی پروژه های خلاقانه کار کنند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل صد رحمت به دزد سرِ گردنه!

شخصیت و چشم انداز شماره 5:

افرادی که چشم انداز شماره پنج را انتخاب می کنند، تحمل بالایی در برابر خطاها و مشکلاتی که در طول فرآیند تصمیم گیری با آنها مواجه می شوند، دارند. آنها از وقت گذاشتن برای بررسی دیدگاه های مختلف قبل از تصمیم گیری نهایی قدردانی می کنند، زیرا می دانند که نمی توان همه چیز را فوراً در نظر گرفت.

این افراد برای امتحان کردن چیزهای جدید بسیار آماده و باز هستند و از انتقاد سازنده استقبال می کنند زیرا می دانند که در دراز مدت می تواند منجر به رشد شخصی بیشتر شود. علاوه بر این، آنها از اتلاف وقت برای انجام کارهای بیهوده یا بی اهمیت متنفرند، ترجیح می دهند کمی بیشتر برای یافتن راه حل مناسب صرف کنند تا میانبرها.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این 3 نفر نامزد این خانمه است!؟

امیدواریم از معمای هوش ریاضی با کبریت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: کدومیکی از افراد حاضر تو قبرستون، زنده نیست!؟ | تیزبینی و نکته سنجی خودت رو اثبات کن!

 

 

 

 

 

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین میتونه تو 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب خواهد بود: حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

خانه یک طبقه ایی که همه چیزش(دیوارها، درها، پنجره ها، مبلمان) زرد است، پله هایخانه چه رنگی‌اند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: خانم خانما به کدومیکی از این دو تا خوشتیپ، برا ازدواج جواب مثبت میده!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگه تو یه نگاه، گربه ای که داره گریه می کنه را پیدا کنی خیلی تیزی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: به نظر شما کدومیکی از این خانم خانما از یکی دیگه پولدارتره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

شاید برایتان جالب باشد

آقای داماد برای دیدن عروس خانم اونقدر عجله داشته که رفته سالن آرایش اونو ببینه، داماد کیه!؟

چیستان: آن چیست که همه آن را دارند!

خونه رویایی‌ات کدومه!؟ | انتخابت نشون میده که چه چیزی تو زندگی واقعاً برات مهمه!؟

 فکر می کنی تیزبینی، پس 5 تا اختلاف تصویر پسرک راست و چپ را شناسایی کن!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا