;
تفریح و سرگرمی

فقط یه تیزبین میتونه تو 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت: از توانائیهای شناختی خود استفاده کرده و سعی کنید در اولین تلاش این تست تصویری جالب و شگفت انگیز را حل و رمز گشایی کنید. آیا برای ثبت یک رکورد جدید آماده اید؟ آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت از جمله تصاویر چالشی است که ذهن هر کسی را به خود مشغول کرده است. با آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت و مجله خبری چشمک همراه شوید و تلاش کنید تفاوت ها و اختلاف های موجود میان تصویر لاک پشت در سمت راست و چپ را پیدا کنید.

توجهات و بازخوردهای این آزمون در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک نشان می دهد که تنها عده کمی توانسته اند این آزمون را در زمان مشخص شده حل کنید. در این چالش تصویری که با عنوان آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است، می‌توانید دو تصویر مشابه از یک تصویر لاک پشت بامزه را مشاهده کنید. اگر چه 3 تفاوت میان تصویر لاک پشت راست و چپ وجود دارد، اما این تفاوت ها، تنها توسط نابغه‌های واقعی شناسایی می شود، در حالی که دیگران مجبورند در نهایت به پاسخ مراجعه کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت همراه شوید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت

حواس، توانائی ها و مهارت‌های خود را به حداکثر برسانند. سعی کنید 3 تفاوت را در یک محدودیت زمانی 15 ثانیه ای پیدا کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ در یکی از سخت ترین تست ها باید از هر گونه حواس پرتی که به عملکرد شما آسیب می زند اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که انجام این نوع فعالیت ها انواع مختلفی از فواید را در اختیار افراد قرار می دهد، مانند بهبود ظرفیت بینایی و ذهنی و سطح تمرکز در بلند مدت.

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت را با هم مرور می کنیم. فراموش نگنید پس از دیدن تصویر این آزمون فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید. تصویر در زیر به نمایش گذاشته شده است. زمان شما از هم اکنون شروع می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل باد آورده را باد می برد!

آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت

شاید بپسندید: چیستان: دختری در خانه ایی تاریک که نه نور دارد، نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پلنگ برفی که در کمین بزهای کوهی است را پیدا کنید! | تیزبین باشی در یک نگاه موفق میشی!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت

آیا توانستید 3 تفاوت حیوان بامزه یعنی تصویر لاک پشت را در آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال یافتن تفاوت ها هستید، بهتر است زمان بیشتری را برای یافتن تفاوت ها اختصاص دهید.

احتمالاً بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: کدام زوج در این تصویر از تمکن مالی کمتر برخوردارند!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت: احتلافات و تفاونها را در تصویر ذیل مشاهده خواهید کرد. آیا شما متوجه آنها شدید!؟

شاید بپسندید:چیستان: مردی سگ خود را از آن طرف رودخانه صدا می زند. سگ بدون استفاده از پل یا قایق از رودخانه عبور کند و خیس نشود. چطور امکان دارد؟

شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوتهای تصویر لاک پشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: در این کافه چه کسی چپ دست است!؟ | باهوشا و کارآگاها بگن!

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: خوب بودن ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: مجموع وزن 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: چیستان: همه آن را دارند و هیچ کس آن را حتی پس از مرگ هم از دست نمی‌دهد. آن چیست!؟

شاید برایتان جالب باشد

دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا