;
آشپزی

طرز تهیه شیرینی کرکی یک شیرینی خوشمزه مجلسی برای تمام ایام سال!

طرز تهیه شیرینی کرکی: ما امروز یک دستور العمل شیرینی کاربردی و خوشمزه را به شما ارائه می دهیم که تنها با ترکیب چند ماده اولیه به دست می آید. ما اطمینان داریم که این کوکی ها یا شیرینی ها به طرز شگفت انگیزی مورد علاقه جدید شما خواهند بود. پیشنهادات و ترفندهایی را برای ارائه قوام مورد نظر در دستور غذا خواهید یافت. هنگامی که رایحه های عجیب نارگیل فراوان با شکر ترکیب می شود، نسیم گرم اقیانوس در خانه شما خواهد وزید. با طرز تهیه شیرینی کرکی با  بخش آشپزی مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: طرز تهیه شیرینی شکلاتی برای پذیرایی از مهمان به شیوه ای آسان برای ایام عید!

مواد لازم برای طرز تهیه شیرینی کرکی

برای کوکی ها:

  • 3 عدد سفیده تخم مرغ
  • یک لیوان شکر
  • 300 گرم پودر نارگیل
  • ½ قاشق چایخوری وانیل

تهیه باقلوای کادایف با طعمی متفاوت برای پذیرایی از مهمان در روزهای عید+تصاویر تمام مراحل تهیه!

برای تزئین:

  • یکصد گرم شکلات تلخ

احتمالاً بپسندید: طرز تهیه شیرینی شربتی که با یک بار خوردن،دیگه نمی تونید از تهیه و خوردن اون دست بکشید!+تصاویر

طرز تهیه شیرینی کرکی

طرز تهیه شیرینی کرکی چگونه است؟

تخم مرغ و شکر را با همزن بزنید تا خمیری شود. وانیل و نارگیل را کم کم به مخلوط اضافه کنید و خمیر درست کنید. در این مرحله می توانید 100 گرم از مقدار نارگیل کم کنید و شیرینی های صاف و نرم تری بدست آورید.

مخلوطی که آماده کردید به مدت 15-20 دقیقه در یخچال استراحت دهید تا به راحتی فرم بگیرد. با قاشق بستنی یا قاشق سوپ خوری و وسایلی از این دست، تکه هایی از مخلوط را بردارید و روی سینی کاغذ پخت فشار دهید و شیرینی ها را بچینید.

شیرینی ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 160 درجه بپزید. وقتی زمان پخت شما نصف شد، می توانید سینی را 180 درجه بچرخانید تا از پخت یکنواخت اطمینان حاصل کنید. بعد از خارج کردن از فر، شیرینی های پخته شده را در دمای اتاق خنک کنید.

به عنوان پیشنهاد تزیین و ارائه، می توانید پایه های کوکی ها را در شکلاتی که ذوب کرده اید در بن ماری فرو کنید و در یخچال قرار دهی. یا می توانید شکلات را روی آن بچکانید.

امیدوارم از مطلب طرز تهیه شیرینی کرکی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید دستور تهیه انواع غذاها، دسرها، سوپ ها و … را در بخش آشپزی وب سایت چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمند به امتحان غذاهای کشورهای دیگر هستند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: طرز تهیه شیرینی پالمیر فرانسوی به شیوه ای ساده فقط با 3 ماده اولیه+ تصاویر تمام مراحل

لینک های مرتبط

طرز تهیه پنکیک طلایی به روشی آسان همراه با نکات مهم و ضروری

تهیه خوراک قارچ به شیوه ای متفاوت که با یک بار تهیه این خوراک، مشتری دائمی اش می شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا