;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 6 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: معمای تصویری امروز از آن دسته معماها و سوالات هوش تصویری است که شما برای ارائه پاسخ به آن، یاید از تمام مهارت ها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. برخی از معماها وسوالات هوش به نحوی طراحی می شوند که برای پاسخگویی شما نیازمند قوه تخیل و تحلیل قدرتمند هستید.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

به این ترتیب این قبیل سوالات و بازی های فکری هلاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. آزمون شناسایی زندانی تازه وارد مجله خبری چشمک از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید. فقط فراموش نکنید که برای حل این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفنگ مخفی: چه کسی تلاش دارد یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد

شما در آزمون شناسایی زندانی تازه وارد با تصویری از یک سلول زندان روبرو هستید. تعدادی زندانی در این سلول حضور دارند. هر کدام به کاری مشغول هستند. سوالی که در آزمون شناسایی زندانی تازه وارد مطرح می شود این است که چه کسی در میان این جمع تازه وارد زندان شده است؟ دلیل شما برای انتخاب شخص مورد نظرتان چیست؟

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

با آمادگی کامل تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این ازمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

.

.

.

.

.

.

برایتان جاللب خواهد بود: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی تازه وارد

احتمالا یافتن پاسخ آزمون شناسایی زندانی تازه وارد برای بسیاری از مخاطبان وب سایت چشمک آسان بوده است. انجام مستمر بازی های فکری باعث می شود که شما بدون آنکه متوجه شوید، متمرکزتر، دقیق تر و تیزبین تر شوید. اگر هم به تازگی جزو مخاطبان چشمک شده اید و تاکنون پاسخ مطمئنی پیدا نکرده اید، میتواند زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل عکس سپری کنید.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

.

.

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

کاملا مشخص است که زندانی های تازه وارد،حسرت آزادی را دارند. لذا کسی که نزدیک در ایستاده، تازه وارد است. او هنوز باور نکرده است که به زندان افتاده است. شاید هم خیال می کند که در خواب است.

شاید بپسندید: چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

اولین فرد از سمت چپ حضور در زندان را پذیرفته است. لذا تلاش می کند زندگی عادی خود را در زندان داشته باشد. ورزش می کند و به سلامت خود اهمیت می دهد. همچنین اولین فرد از سمت راست نیز گویا مدت زیادی است که در زندان بوده است. او نتوانسته این شرایط را بپذیرد، لذا به نظر می رسد که عقلش را از دست داده است. دومین فرد از سمت راست نیز، مضطرب به نظر می رسد و مشخص است که او نیز مدت زمان زیادی در زندان بوده است، یا حداقل اینکه زودتر از فرد کنار در زندان، وارد آن سلول شده است.

شاید بپسندید: یکی از میمون ها را انتخاب کنید و خودتان را بهتر بشناسید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: 12 سیب را چگونه می شود بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تست قدرت دید با تصاویر جالب:قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: سوال هوش ربات که حیرت زده می شوید: کدامیک انسان نیست؟!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی تازه وارد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کند!

کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما:آیا مرد درون هواپیما واقعا یک زندانی فراری است!؟

آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو: اگر تیزبینی در 6 ثانیه آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا