;
تفریح و سرگرمی

هوش کارآگاهی ات رو فعال کن و سریع بگو که کدوم یکی از افراد فروشگاه، متهم تحت تعقیبه!؟

آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب:چه کسی متهم تحت تعقیب است؟ در آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب شما باید با کمک نشانه و سطح ادراک و تحلیل منطقی خود را شناسایی کنید. به واقع اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. برخی از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بنابراین بسیاری معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن و مغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان: گرگ ناقلایی رو که خودشو بین گوسفندا پنهون کرده پیدا کنید!

مجله خبری چشمک با درک این مسئله تلاش می کند تا روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید. با آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب با مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید تا این معمای تصویری را در کمتر از 3 ثانیه حل نمائید.

شاید بپسندید: آزمون چگونه فرار خواهند کرد؟|فقط باهوشا میتونن راه حل برای نجات افراد گرفتار در قفس پیدا کنند!

آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب

بخش قابل توجهی از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. اما ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. بنابراین این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. انجام چنین آزمون هایی می تواندشما را دقیق تر و جزئی نگرتر کند.

لذا اگر احساس می کنید که نیازمند چنین آزمون ها ومعماهای تصویری هستید آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب و آزمون های مشابه را که در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته می شود را فراموش نکنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زوج فقیر: اگه فکر می کنی باهوش تو یه نگاه بگو کدوم زوج فقیرند!؟

در صورتی که به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب را دنبال کنید. تصویر یکروز کار در یک فروشگاه را به تصویر می کشد. پلیس شهر به دنبال یک مجرم فراری است و تمام تصاویر و عکس های این مجرم را در فضای اینترنت و سرتاسر شهر پخش نموده است.دوربین های امنیتی به یک نقطه از فروشگاه تمرکز کرده اند. گویا مجرم فراری در کنار صندوق یک فروشگاه است.

واقعا کدامیک از این افراد مجرم فراری هستند. پلیس باید پس از اطمینان، اقدام به دستگیری کند. چون در صورت اشتباه پلیس، فرد مجرم ممکن است یا سریعا فرار کند و یا اینکه با اسلحه تعدادی از افراد را به گروگان بگیرد. شما وظیفه دارید با دلیل و در یک نگاه مجرم را شناسایی کنید و به پلیس اطلاع دهید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب تعقیب نگاه کنید. یادتان باشد که 3 ثانیه وقت دارد.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، 3 تفاوت میان دو تصویر این سگ زبل رو پیدا کن!| اکثراً موفق نمی شن!

آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

پاسخ آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب

موفقیت شما در آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید، یک فرصت 3 ثانیه ای دیگر در اختیار شما گذاشته می شود.

احتمالاً بپسندید:اگه قدرت تمرکزت بالا باشه تو یه نگاه، ماری که میون زرافه هاست رو شناسایی کن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید:حکایت دشمنی گرگ و سگ و گربه و موش از سری داستان های کشور لتونی!

.

 

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی سریع بگو که کدوم یکی از این خانم خوشکلا، نامزد این آقاست!

پاسخ آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب: به فردی که در سمت چپ تصویر قرار دارد دقت کنید. چهره او بسیار شبیه به تصویر تابلویی است که پلیس در فروشگاه نصب کرده است. اما منطقی نیست که فرد تحت تعقیب این گونه آشکار در ملأعام حاضر شود. نوع نگاه او و لبخندی که صندوق دار دارد، نشان می دهد که وی یک فرد شناخته شده در این فروشگاه است. احتمالا هر روز برای خرید نوشیدنی قهوه به این فروشگاه مراجعه می کند. لذا  او نمی تواند متهم فراری باشد. زن تصویر نیز هیچ شباهتی به متهم فراری ندارد.

اما اگر به زنی که درسمت راست تصویر دقت کنید متوجه خواهید شد که او به واقع یک زن نیست. او به شدت عرق کرده است و مضطرب به نظر می رسد. او گلاه گیسی بر سر دارد. او همان متهم فراری است که تلاش کرده در پوشش زنانه خود را از چنگال پلیس نجات دهد.

شاید بپسندید: یه حیوون را انتخاب کن تا بزرگترین قدرت ات تو زندگی را بشناسی!| از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

پاسخ تشخیص مجرم تحت تعقیب

ملا نصرالدین و داستان دیگی که زائید!

امیدوارم از آزمون تشخیص مجرم تحت تعقیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی جذابی!؟| یکی از گل ها را در تست شخصیت جذابیت انتخاب کن تا بفهمی!.

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: معمای شناسایی خون آشام در منزل: اگه باهوشی، بگو که خون آشام واقعی تصویر چه کسی است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

حکایت راه و بیراه از جمله داستان های پندآموز و آموزنده ادب فارسی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:  چشات قویه، پس ببین کدوم سیب گازخورده با بقیه فرق داره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تو آزمون شناسایی فرد دروغگو اداره، کدومیکی داره دروغ میگه، خانم رئیس یا کارمند!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه کسی که چاقو طلایی را برداشته پیدا می کنه!

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه میخای بفهمی چه اندازه سخاوتمند و لاکچری هستی، بگو تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

برایتان جالب خواهد بود

حکایت فقیر پرخور و هیزم فروش از سری داستان های حکمت آمیز مثنوی معنوی

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: یه فنجون را انتخاب کن تا بفهمی که چقدر جاه طلب هستی!؟

اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

 تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی و جالب دو همسایه و ترس از مرگ!| حتماً بخوانید!

فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سوال غلط هست به ابروی مرد که در عکس قرار دارد نگاه کنید سیاه است ولی زن سمت راستی همان مرد ابروهایش قهموه ای هست ولی مرد سمت چپ ابروهایش سیاه و کپی عکس است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا