;
تفریح و سرگرمیزندگی

 مادرشوهر متولد این ماه رابطه خوبی با عروس خود دارد و مهربان ترین مادر شوهر است!

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر: سوال جالبی است و برای عروس خانم ها، قطعا پاسخش نیز جالب و مهم خواهد بود. در ادامه این مطلب، این بار نوبت به مادرشوهرها رسید که قصد داریم خصلت های آنها را در رابطه با عروس، با توجه به ماه تولدشان بیان کنیم. البته خوب میدانید که، مهم نیست که مادر شوهر متولد کدام ماه باشد، بلکه اینکه با عشق، احترام و تعامل پایدار، توانسته‌اند در این دوره‌های مهم زندگی همبستگی و صمیمیتی را ایجاد کنند. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۱.مادر شوهر متولد فرودین ماه

مادر شوهر متولد فرودین ماه یک بانوی سخاوتمند و مهربان است اما در رابطه با پسرش هیچ بی احترامی را تحمل نخواهد کرد. مادرشوهری که متولد اولین ماه سال شمسی است، سعی میکند با محبت و لطافت به همسر جوان پسرش نزدیک شود، اما به شرطی که حس نکند عروسش سعی در دور کردن پسرش از او را دارد.

با حفظ فاصله و احترام با مادرشوهر فرودین ماهی، هر کمکی که نیاز دارید میتوانید از او درخواست کنید چراکه او یک عضو با معرفت خانواده است که میتوان رویش حساب باز کرد. فقط مراقب باشید به رابطه او و پسرش هرگز ورود نکرده و تلاش برای نزدیکتر جلوه داده خود به همسرتان را از سر بیرون کنید.

احتمالاً بپسندید:(ویدیو)تهیه خوراک مخصوص ژاپنی یا موچی که بدلیل چسبندگی زیاد باعث خفگی و مرگ سالمندان می شود!

۲.مادر شوهر متولد اردیبهشت ماه

معمولاً مادر شوهر اردیبهشتی شما آرام و بسیار منطقی رفتار می کند، اما در رابطه با همسر جوان پسرش می تواند فوق العاده حساس و دقیق باشد. او به راحتی حاضر است شما را به عنوان یک دختر محبوب در خانواده خود بپذیرد و اینگونه است که از طرف او مراقبت و حمایت های فوق العاده، در انتظار شما است و یک میلیون انرژی مثبت پاک حتی در مورد چیزهای کوچک از او دریافت خواهید کرد.

ما به شما توصیه می کنیم که حفظ فاصله معقول با او را یاد بگیرید، زیرا فقط در این صورت مادرشوهر اردیبهشتی تان سعی نمی کند در امور خانواده شما دخالت کند. هرگز با او بحث نکنید چراکه ممکن است توطئه ها و دسیسه هایی را برای خود خلق کنید، پس سعی کنید قربانی تحریک نباشید و احترام به او را برای بهره مندی از محبت هایش، ادامه دهید.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

۳.مادر شوهر متولد خرداد

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر، زن خرداد ماهی برای مدت طولانی پسرش را بزرگ نکرد تا اولین کسی را که ملاقات کرد، او را تصاحب کند؛ حداقل مادرشوهر متولد شده در این علامت اینطور فکر می کند. مادرشوهر خردادی به توجه مداوم پسرش و نیاز به تماس 24 ساعته دارد.

حتی اگر در شهر دیگری زندگی می کنید، تعجب نکنید اگر روزی او را ناگهان در مقابل دربا خانه تان ملاقات کردید. او همیشه فکر می‌کند که پسرش کم‌خوراک است و لباس‌هایش را بی‌احتیاطی می‌پوشد و مراقب خودش نیست و اغلب این تقصیر را به گردن عروسش می‌اندازد. از این رو اثبات اینکه در خانه شما همه چیز مرتب است و همسرتان دیگر پسر کوچکی نیست، بیهوده است.

اگر عروس حداقل یک بار فراموش کند که تولد یا مناسبتهای مهم دیگر را به مادرشوهرش تبریک بگوید، جبران آن طولانی و پر زحمت خواهد بود پس حسابی مراقب باشید.

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر

۴.مادر شوهر متولد تیرماه

برای بسیاری از عروس‌ها، ماهیت مادرشوهر تیر ماهی کاملاً غافلگیرکننده است. او میتواند ناگهان از یک مهمان‌نواز فوق العاده به فردی مستبد تبدیل می‌شود که می‌خواهد نه تنها پسرش، بلکه کل خانواده تازه‌ساخته‌اش را مدیریت کند. با وجود این خصلت لازم است بدانید که چنین مادر شوهری در صورت لزوم همیشه کمک و حمایت های بی وقفه خود را بدون هیچ کوتاهی ارائه می دهد. او ممکن است خسیس باشد، اما همیشه می تواند توصیه های ارزشمندی را ارائه دهد. توصیه می کنیم کمی از او فاصله بگیرید که در این صورت آرامش خاطر شما تضمین می شود.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر قرار عاشقانه در چیست!؟ | فقط نابغه ها متوجه میشن!

۵.مادر شوهر متولد مرداد ماه

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر، مادرشوهر که در ماه مرداد متولد شده است، با همه اطرافیان سختگیر است، اما با پسر و عروسش نه. اگر او عروسش را دوست داشته باشد و عروس بتواند دل او را بدست بیاورد، تمام ویژگی های مثبت خود را به طور کامل نشان می دهد و یک فرشته برای عروس خود می شود.

اگر خیلی به او نزدیک نشوید، مادرشوهر نسبت به شما کاملاً بی تفاوت خواهد بود اما اگر نزدیک شدن به او را در اهداف خود قرار دهید، شک نکنید که ضرر نخواهید کرد. مادر شوهر شیک و پیک شما که یک مردادی خاص است میتواند در بهتر شدن سطح ظاهر و توانایی های زنانه تان، کمک فوق العاده ای باشد پس این فرصت را از دست ندهید.

۶.مادر شوهر متولد شهریور

یک بانوی دلسوز در رابطه با پسرش، خواستار و سلطه جو، عملی و محدود؛ این است تمام تعریف طالع بینی از ویژگی مادر شوهر متولد شهریور ماه. با چنین مادرشوهری، خانواده جدید همه شانس این را دارند که در موقعیتی عالی باقی بمانند، به شرط آنکه خلاف خواسته ی او عمل نشود.

ما به شما توصیه می کنیم که به عنوان یک عروس با سیاست، در مقابل مادرشوهر شهریوری خود با خویشتن داری رفتار کنید. فراموش نکنید که، تمام اقتدار او فقط ناشی از ترس از اشتباه کردن جوانان است و اگر درایت و عقل خود را به او ثابت کنید، دوستی بینظیر با شما خواهد بود.

شاید بپسندید:یکی از مسیرها را انتخاب کن تا بعدش بهت بگم ویژگی اصلی اخلاقی‌ات چیه!؟

۷.مادر شوهر متولد مهر

این مادرشوهر یک بانوی شیرین و دلنشین است که رابطه دوستانه خوبی با پسرش دارد و همین دلیل داشتن رابطه صمیمانه با عروسی است که ادب و احترام را رعایت کند. ما به شما توصیه می کنیم به مادرشوهر مهر ماهی خود نزدیک شوید، زیرا در این صورت شما تبدیل به دختر محبوب او می شوید که او شما را با گرمی و مراقبت واقعی احاطه می کند.

۸.مادر شوهر متولد آبان ماه

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر، مادر شوهر متولد این ماه هم به پسرش و هم به همسر جوانش علاقه مند خواهد بود و قادر است تا حد زیادی اشتباه آنها را ببخشد. با این حال، ما نزاع و درگیری با او را توصیه نمی کنیم، زیرا کینه توزی اش می تواند تا حد زیادی زندگی خانوادگی شما را خراب کند. از فکر و خیال بد بودن با او فاصله بگیرید و با او رابطه خوبی داشته باشید تا ببینید که چطور مادرشوهرتان کمک های لازم را به شما ارائه خواهد کرد.

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر

۹.مادر شوهر متولد آذر

علیرغم این واقعیت که مادر شوهر آذر ماهی در زندگی معمولی خود اجتماعی و متحرک است، وقتی تبدیل به یک مادرشوهر می شود، میتواند مثل یک فرمانده خود محور عمل کند. به شما توصیه می کنیم فاصله معقولی با او داشته باشید و به هیچ وجه وارد بحث و مقابله با او نشوید. صمیمیت معقول با مادرشوهرتان حفظ کنید و از راه دور یکدیگر را دوست داشته باشید، اینگونه هر دوی شما شانس بیشتری برای حفظ یک رابطه مثبت خواهید داشت.

۱۰.مادر شوهر متولد دی ماه

یک زن دی ماهی عاقل معمولاً از پسرش در بحث انتخاب همسر حمایت می کند، بدون اینکه نظر خود را به او تحمیل کند. اما برای خوشحالی از داشتن این مادرشوهر خیلی زود است؛ با توجه به اینکه زنان دی ماهی مستعد نوسانات خلقی هستند، عروس او باید دقایق ناخوشایند زیادی را پشت سر بگذارد.

مادر شوهر متولد دی ماه به ندرت صادقانه و مستقیم در مورد موضوعی صحبت می کند و ترجیح می دهد نوعی بازی را انجام دهد تا عروس را متوجه این مسئله بکنند که خودش باید حدس بزند چرا و به چه دلیل اوضاع خوب نیست و از دست او ناراحت شده.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

۱۱.مادر شوهر متولد ماه بهمن

طالع بینی ماه تولد مادر شوهر، زن بهمن ماهی در نقش مادرشوهر اصلا تغییری با جایگاهش در نقش مادر نمی کند. اگر عروس از او دور نشود و صمیمی باشد، چنین مادر شوهری که حتی فردی کنجکاو و نه خیلی صمیمی است، برایش بهترین دوست خواهد بود. به عبارت دیگر، او مادرشوهری ایده آل و یک دوست خوب است. اگر او متوجه محبت خاصی از طرف شما نشود، شما و شوهرتان را به راحتی رها می کند تا به صلاحدید خودتان زندگی کنید و کاری به کارتان نخواهد داشت.

۱۲.مادر شوهر متولد اسفند ماه

مادر شوهرهای متولد این ماه را می توان با خیال راحت به عنوان زنان رویایی طبقه بندی کرد و چندان نیازی نیست نگران سخت گیری هایش باشید. با این حال، عروس، مادر شوهر اسفند ماهی باید مراقبت رنجش و صداقت در این رابطه باشد چراکه در غیر اینصورت عواقب ناخوشایندی در انتظار او خواهد بود. ما دور شدن از او را توصیه نمی کنیم، زیرا در این صورت نگرش مثبت و گرمای رابطه این مادرشوهر دوست داشتنی، نسبت به شما نسبتا سرد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خصوصیات همسر خوب: ۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

فقط افراد با تمرکز بالا می توانند 7 حیوان مخفی را در تصویر این کوهنورد پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چشات مثل شاهین تیز باشه، درختی که با بقیه فرق داره رو تو یه نگاه شناسایی می کنی!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا