;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

تست هوش ریاضی با عدد مفقود: اگر به تست های هوش علاقه دارید به مطلب تست هوش ریاضی با عدد مفقود خوش آمدید. چالش این است که توانایی ریاضی خود را ارزیابی کنید. این یک تست هوش است که شما را ملزم می کند از استدلال منطقی خود استفاده کنید. برای انجام این کار، از شما دعوت می شود تا کادرهای پر از اعداد ظاهر شده در تصویر را با دقت مشاهده کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش ریاضی با عدد مفقود همراه باشید.

در نگاه اول خواهید گفت که این فقط یک تست ساده کودکانه است. لطفا توجه داشته باشید که تنها 20 درصد از کاربران اینترنت توانستند این معما را حل کنند.اگر با پازل های ریاضی آشنایی دارید، این تست چیز جدیدی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند بین هر عدد را در هر گروه از جعبه ها رمزگشایی کنید تا بتوانید آن را حل کنید. این چالش نیاز به تمرکز و پشتکار دارد. برای انجام این کار، از هر منبع حواس پرتی دور شوید. شما زمان زیادی دارید تا سعی کنید شماره گم شده را پیدا کنید.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تست هوش ریاضی با عدد مفقود

یک نابغه این کار را در کمتر از 10 ثانیه انجام می دهد. آیا شما توانایی آن را دارید؟ پاراگراف بعدی را بخوانید تا بدانید چرا باید این آزمایش را انجام دهید.توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید.

این تست هوش آسان نیست. برای حل آن باید از مغز خود استفاده کنید. پس از آن، باید به دنبال تکنیکی باشید که به شما امکان می دهد پاسخ را بیابید. این به مغز شما فرصتی می دهد تا خلاق تر و فعال تر شود. به علاوه با انجام این تست می توانید عملکرد خود را بسنجید. به عبارت دیگر، خود را بهتر می شناسید. ناگفته نماند که این تست به شما اجازه می دهد تا آرامش داشته باشید و از استرس دوری کنید. بنابراین، آیا پاسخ درست را پیدا کرده اید؟ می توانید آن را در پایین مطلب بررسی کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت ذهن: ذهن خلاق با تخیل بالا داری اگر در یک نگاه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنی!

تست هوش ریاضی با عدد مفقود

شاید بپسندید: داستان شنیدنی شیر مغرور و موش!

.

.

.

شاید بپسندید: با محاسبه مقدار عددی اشیا، جواب معادله آخر را پیدا کن!؟

.

.

.

شاید بپسندید: یک نگاه تیز مثل عقاب می تواند گربه سفید متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کند؟

پاسخ تست هوش ریاضی با عدد مفقود

عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت دو تصویر اردک کارتونی را پیدا کنید؟| بیشتر افراد در 10 ثانیه موفق نمی شوند!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

پاسخ صحیح 29 است. عملیاتی که این تست از شما خواسته است انجام دهید پیچیده نیست. باید حاصل ضرب (x) و مجموع (y) اعداد در دو کادر بالا را انجام دهید. مقدار عدد در کادر پایین مجموع آنها (x + y) است. برای درک بهتر: (6 * 4) + (6 + 4) = 34. شما می توانید همان عملیات را برای باقی مانده انجام دهید.
اگر این نتیجه را پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! تو یک نابغه ای. در واقع، همه نمی توانند این معما را حل کنند. به لطف هوش خود توانستید آن را روشن کنید.

شاید بپسندید: چیستان: اسم کشوری است که اگر دو حرف اول آن را برداریم نام یک شوینده بدست می آید!

پاسخ تست هوش ریاضی با عدد مفقود

شاید بپسندید: اگر چشات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه تفاوت های تصویر لوکوموتیو ران را پیدا می کنی!

امیدوارم از تست هوش ریاضی با عدد مفقود استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای ظاهراً باردار، همسر مرد بیمار است!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: ویدیوی جالب مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد جوان کدام یکی از این دو زن عصبانی است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: 5 تفاوت میان دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با کمک این تست شخصیتی، محتاط بودن یا جسور بون خودت را شناسایی کن!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدام اتوبوس مدرسه را ترجیح می دهید!؟ | انتخابتان نشان می دهد که آیا نوع دوست هستید یا خودخواه!

اونایی که ریاضی شون خوبه: با پیدا کردن مقدار عددی حیوانات، معادله آخر را حل کن!

داستان ضرب المثل طرف اهل بخیه هست!

یه سیب با بقیه فرق داره، اگه پیداش کنی چشات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا