;
تفریح و سرگرمی

ویدیوی جالب مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

مجید در مراسم خواستگاری: قصه‌های مجید یک مینی‌سریال ایرانی محصول سال ۱۳۶۹ به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد بر پایهٔ کتابی به همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی بود که از شبکه یک پخش می‌شد.

مهدی باقربیگی و پروین‌دخت یزدانیان در نقش‌های اصلی این سریال به ایفای نقش پرداختند. قصه‌های مجید به عقیده بسیاری از مردم و منتقدان، از بهترین سریال‌هایی است که تاریخ سینما ایران به خود دیده است.

برایتان جالب خواهد بود:اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

 

لینک دانلود

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی پادشاه و دختر خارکن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود؟

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

تست قدرت دید: فقط کسایی که چشم عقابی دارند، می‌تونند پلنگ برفی را پیدا کنند!

 

 

شاید بپسندید

اگه تفاوت عددی در میان اعداد 890 را در 5 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!؟

شاید بپسندید:افراد تصویر چه ارتباطی با هم دارند | افراد کمی پاسخ درست دادند!

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی ریاضی‌ات خوبه معادله 71-15÷3+5-64÷2=؟ را حل کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا