;
تفریح و سرگرمی

اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

تست هوش زن آماده دعوا: یکی از چیزهایی که به ما در شناخت آدم ها کمک می کند، زبان بدن آن هاست. در معمای هوش زن آماده دعوا، شما باید زنی را که برا دعوا آماده می شود را شناسایی کنید. این معمای هوش می تواند میزان هوش منطقی و عاطفی شما و همچنین آشنایی شما با زبان بدن را فراهم کند.

هوش هیجانی شامل شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود و دیگران است. به عبارت دیگر، شخصی که EI بالایی دارد، سه مؤلفهٔ هیجان‌ها را به‌طور موفقیت‌آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند: مؤلفهٔ شناختی، مؤلفهٔ فیزیولوژیکی و مؤلفهٔ رفتاری. متونِ علم مدیریت بر این باورند که رهبران و مدیران، با هوش‌های هیجانیِ بالاتر، توان بیشتری برای هدایتِ سازمانِ تحت کنترل‌شان دارند. با مجله خبری چشمک و تست هوش زن آماده دعوا همراه شوید.

شاید بپسندید: چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

تست هوش زن آماده دعوا

برای اطلاع از هوش هیجانی خود در تست هوش زن آماده دعوا باید به تصاویر ارائه شده نگاه کنید. در این تصویر تست هوش 3 زن وجود دارند که هوش هیجانی شما را آشکار می کنند. برای تعیین هوش هیجانی باید زبان بدن زن روی تصویر این تست هوش را حدس بزنید.

اولین زن لباس صورتی پوشیده است. زن دوم لباس نارنجی بر تن دارد و زن سومی مشکی پوشیده است. با توجه به نوع پوشش و حالت دست و صورت می توانید متوجه شوید که کدام زن برای دعوا آماده می شود؟ برای انجام این تست تنها 7 ثانیه وقت دارید. از تمام وقت خود برای بررسی جزئیات استفاده کنید.

شاید بپسندید: چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

تست هوش زن آماده دعوا

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

پاسخ تست هوش زن آماده دعوا

وقت شما به پایان رسیده است. اگر پاسخ را پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! یعنی هوش هیجانی نسبتا بالایی دارید. اما اگر هنوز در پاسخ خود سردرگم هستید، مشکلی نیست. بیایید پاسخ این تست هوش را با هم بررسی کنیم. اما قبل از آن بهتر است 5 ثانیه دیگر را استفاده کنید و تحلیل خود را به دست آورید.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

پاسخ تست هوش زن آماده دعوا: پس از اینکه انتخاب خود را انجام دادید، می توانید به پاسخ ها مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

زن 1 : بازوهای ضربدری و مشت های گره شده

اگر در تست هوش زن آماده دعوا حدس می زدید که این زن برای مبارزه و دعوا آماده می شود، کاملاً درست حدس زدید. زیرا دست های ضربدری و مشت های گره کرده باعث دشمنی فرد می شود. او کاملا آماده حمله است.

مراقب باشید، ممکن است پس از این، حرکات تهدیدآمیز دیگری نیز متوجه شوید. مثل فک فشرده یا پیشانی اخم شده.

تست هوش زن آماده دعوا

زن 2

اگر این گزینه را در تست هوش زن آماده دعوا انتخاب کرده اید، اشتباه می کنید. این ژست نشان دهنده خودآگاهی و دست و پا چلفتی بودن فرد است.مردم اغلب از آن در مکان ها جدید برای احساس محافظت استفاده می کنند. مشابه آنچه در کودکی داشتند، زمانی که والدینشان به آنها کمک کردند تا آرام شوند و با اضطراب مقابله کنند.

زن 2

زن 3

انتخاب گزینه 3 در تست هوش زن آماده دعوا: این شخص بیشتر شبیه فردی است که شاهد دعوا بوده است. این موقعیت یکی از رایج ترین موقعیت در زندگی روزمره است. انکار اطلاعات و انتقاد یا فقط احساس آسیب پذیری. اغلب می‌توانید این ژست را با افرادی در آسانسور یا در جلساتی که افراد احساس می‌کنند در جای خود نیستند، ببینید.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

تست هوش زن آماده دعوا

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از تست هوش زن آماده دعوا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

اگر تیزبین باشی، اشتباه میز غذاخوری را تو یه نگاه متوجه میشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا