;
تفریح و سرگرمی

چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک: سوالات تصویری از جمله آزمون هستند که می توانند به خوبی شما را سرگرم کنند، ذهنتان را آرام کند و در نهایت در رشد توانائیهای شناختی و ورزش مغز کمک فراوانی بکنند. در آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک شما باید بتوانید در زمان 5 ثانیه تمام اشتباهاتی که در تصویر آشپزخانه می بینید را پیدا کنید. محدودیت زمانی برای این آزمون های چشمک می تواند سخت شدن آنها را چند برابر کند.

با محدودیت زمان، شما مجبورید بشتر دقت و تمرکز کنید و این مسئله نقش جدی در افزایش عملکرد ذهن شما دارد و شما را  بیشتر را آماده می کند. بسیاری از کارآگاهان موفق کسانی هستند که می توانند در یک نگاه جزئیات موجود در یک مکان را شناسایی کنند. این افراد توانستند مهارت های شناختی خود را به سطح مطلوب برسانند. شما نیز با انجام منطم بازی های فکری وبالا بردن عملکرد مغز می توانید، حالت نکته سنجی و جزئی نگری خود را افزایش دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک همراه باشید.

شاید بپسندید: چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک

حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و در زمان مشخص شده (5 ثانیه) بر این تمرین ذهنی پیچیده غلبه کنید. بسیاری از افراد نتوانستند در زمان مشخص شده تمام اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کنند.

در تصویر زیر شما با فضایی از یک آشپزخانه و تصویر ماریا روبرو هستید. او غرق در افکار خود است، لذا ممکن است شخص او اشتباهاتی را مرتکب شده باشد. اما از طرف دیگر به صورت پیش فرض نیز برخی اشتباهات درون این تصویر وجود داشته است. شما باید در کمتر از 5 ثانیه تمام این اشتباهات را شناسایی کنید.

اگر آماده هستید، با تمرکز ودقت تمام به تصویر آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک نگاه کنید.

شاید بپسندید:در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک

احتمالاً بپسندید: اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک

باید بدانید که آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک که در حال حل آن هستید نیاز به تمرکز زیادی دارد، به همین دلیل باید از هر نوع حواس پرتی دوری کنید. اگر تاکنون اشتباهات را پیدا نکردید، باید به شما بگوئیم که شما باید به دنبال 3 اشتباه فاحش در تصویر باشید. بار دیگر تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

 

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

اشتباهات موجود در تصویر آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک علامتگذاری شده است. اشتباهی که بسیار جدی است و شاید کمتر کسی به آن اشاره کردن داشتن لولا برای یخچال است. برخی دیگر نبودن گوجه درون بشقاب، باز بودن درب یخچال را هم جزو اشتباهات تصویر علامتگذاری کرده اند. اما واقعیت اینجاست که اشتباهات فاحش تصویر همان لولای یخچال و نیز قرار گرفته اره درون یخچال و کفش بر روی میز است.

شاید بپسندید: کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

اگر تیزبین باشی، اشتباه میز غذاخوری را تو یه نگاه متوجه میشی!

داستان ضرب المثل باز فیلش یاد هندوستان کرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا