;
تفریح و سرگرمی

در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه: برای اینکه مغز ما سالم و قوی باقی بماند، درست مانند ماهیچه ها، نیاز به تمرین دارد. تمرین مغز باعث می شود که این جسم خاکستری در وضعیت خوبی قرار بگیرد. اما برای تمرین مغز باید چه کاری انجام داد؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که مهارت های شناختی خود را به طور منظم مورد امتحان قرار دهیم. در تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه می توانید به خوبی مغز خود را تمرین دهید و به این ترتیب عملکردهای مغز خود را افزایش دهید.

برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند. در سوالات هوش تصویری تصاویر جالب می توانید قدرت تحلیل، دقت و تمرکز را آزمایش کرده و میزان هوش خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه همراه باشید.

در این تصویر شما با یک آشپزخانه بسیار زیبا و مرتب روبرو هستید. خانم خانه در آشپزخانه مشغول فعالیت است. اما گویا در این آشپزخانه، موارد غیرنرمال و اشتباه زیادی به چشم می خورد. به دقت به تصویر نگاه کنید و تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه مجله خبری چشمک را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه

 تلاش برای جست‌وجوی جزئیات کوچک در یک تصویر می‌تواند به افزایش عملکرد مغز و رشد توانائیهای شناختی کمک می کند. بازی های فکری، تست ها و پازل ها در حالی که کمی سرگرم‌کننده هستند، بدون آنکه متوجه شوید مغز شما را تمرین می دهند.

مجله خبری چشمک چند تصویر جذاب و زیبا را برای شما به اشتراک گذاشته است. در نگاه اول همه چیز در این تصاویر عادی به نظر می رسد، اما اگر به دقت نگاه کنید، متوجه چند اشتباه عجیب و غریب در آنها خواهید شد. اشیاء زیادی وجود دارند که در جایی که باید باشند نیستند. می توانید همه آنها را پیدا کنید؟شما اگر بتوانید در کمتر از 20 ثانیه تمام اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کنید، مطمئن خواهید شد که دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید. با دقت تصاویر تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه را پررسی کنید!

شاید بپسندید: تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه

شاید بپسندید:بز مخفی را میان حیوان های دیگر پیدا کنید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

 

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

پاسخ تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه

شما می توانید تمام اشتباهات و تفاوت ها و مسائل غیرنرمال را در تصویر مشاهده کنید. احتمالا بیشتر این موارد را شناسایی کرده اید. به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

.

.

.

.

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

اگر نتوانستید موارد اشتباه را پیدا کنید، نگران نباشید، می توانید به پاسخ تصویر تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه بپردازید.

شاید بپسندید: چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

پاسخ تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه

شاید بپسندید: بگو در نگاه اول چی دیدی، تا بعدش تفسیرش رو بگم | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از تست قدرت دید با اشتباه آشپزخانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگر تیزبین باشی، اشتباه میز غذاخوری را تو یه نگاه متوجه میشی!

داستان ضرب المثل باز فیلش یاد هندوستان کرده!

تست هوش: در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه کدام گزینه است!؟

تست قدرت تمرکز: 6 تفاوت تصویر دیگ جادویی را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا