;
تفریح و سرگرمی

معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

معمای خطای دید در اداره: تصاویر توهم نوری، بسیار شگفت انگیز هستند. این تصاویر علاوه بر اینکه می توانند برای مدت کوتاهی شما را شگفت زده کنند، در عین حال می تواند یک نکته مهم را برای شما روشن کنند. این تصاویر به خوبی مشخص می کنند که چشم آدمی تا چه اندازه می تواند اشتباه کند.

امروز هم با یک تصویر شگفت انگیز روبرو هستیم. در معمای خطای دید اداره شما با تصویر شگفت انگیزی روبرو هستید. به نظرتان چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟ با مجله خبری چشمک و معمای خطای دید در اداره همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

معمای خطای دید در اداره

در این تصویر در نگاه اول تصویری معمولی از یک مرد و یک زن دیده می شود که گویی به صورت معمولی همدیگر را در آغوش کشیده اند. یکی روی صندلی نشسته و دیگری ایستاده است. اما وقتی دقیق‌تر نگاه می‌کنید، در مورد اینکه چه کسی نشسته و چه کسی ایستاده به شدت گیج می‌شوید! به نظر شما چه کسی ایستاده و چه کسی نشسته؟ اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

معمای خطای دید در اداره

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

.

 

 

.

.

 

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

پاسخ معمای خطای دید در اداره

مطمئناً، ممکن است فکر کنید یک پسر با پیراهن آبی بسیار زیبا در تصویر حاضر است. اما همانطور که چشمان شما به سمت پایین عکس می رود، ممکن است از خود بپرسید: “آیا این پسر کفش پاشنه دار پوشیده است یا چیز دیگری اینجا در حال رخ دادن است؟” خودتان به عکس معمای خطای دید در اداره نگاه کنید و دیدگاه خود و عکس را مقایسه کنید.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

پاسخ معمای خطای دید در اداره: اگر هنوز کاملاً گم شده اید، شما تنها نیستید. بلافاصله پس از اینکه این عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، این عکس در تمام شبکه های اجتماعی از جمله ردیت و توییتر گرفته، تا فیس بوک همرسانی شد. به این ترتیب اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، کفش های پاشنه بلند مربوط به خانم هست و مرد بر روی صندلی نشسته است.

شاید بپسندید: چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ معمای خطای دید در اداره

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از معمای خطای دید در اداره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا