;
تفریح و سرگرمی

با کمک این تست شخصیتی، محتاط بودن یا جسور بون خودت را شناسایی کن!

تست شخصیت ریسک پذیری: انسان ریسک پذیری یا محتاط!؟ پاسخ به این سوال با انجام تست شخصیت ریسک پذیری امکان پذیر است. آیا شما یک جسور هستید یا کسی که ترجیح می دهد در زندگی همواره جانب احتیاط را حفظ کند؟ ما یک تست هیجان انگیز داریم که می تواند به آشکار شدن شخصیت شما کمک کند! این مسابقه تصویری سرگرم‌کننده و آسان تعیین می‌کند که بر اساس آنچه در ابتدا می‌بینید، احتمالاً محتاط هستید یا ریسک‌پذیر؟ پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت ریسک پذیری همراه شوید.

شاید بپسندید: با حل کردن معادله آخر، ضریب هوش ات رو ارزیابی کن!

تست شخصیت ریسک پذیری

با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، پس چرا صبر کنیم؟ اکنون در آزمون شرکت کنید و چیز جدیدی در مورد خودتان کشف کنید! به تست شخصیت منحصر به فرد ما خوش آمدید که به ریسک پذیری و تمایلات محتاطانه شما می پردازد. بر اساس اصول روانشناختی ادراک، این آزمون یا به عبارت دیگر تست شخصیت ریسک پذیری، اولین برداشت تصویری شما را تجزیه و تحلیل می کند تا نتایج روشنگری ارائه دهد.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

تست شخصیت ریسک پذیری

شاید بپسندید: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی تیزبین و نابغه ای!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام درب، درب چهارم است؟ | به پرنسس کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که دو حرف اولش تکراری است!؟

تفسیر تست شخصیت ریسک پذیری

بنابراین، آیا شما یک برنامه ریز محتاط هستید یا یک ریسک پذیر جسور؟ بیایید با این تست تحلیل شخصیتی جذاب  دریابیم.

شاید بپسندید: چیستان: کدام گل است که سه حرف آخرش عضوی از بدن است!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه سه تا تفاوت تصویر جغد را پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

تست شخصیت ریسک پذیری

یک سگ

اگر ابتدا سگ را دیدید، احتمالاً فردی ریسک پذیر هستید. سگ ها که به وفاداری و شجاعت خود معروف هستند، نمادی از رویکرد بی باکانه به زندگی هستند. درست مانند این حیوان که بدون تردید به سوی ناشناخته ها می پرد، از ریسک کردن ابایی ندارید.

شما از شکست نمی ترسید. در عوض، آنها را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد می بینید. روحیه ماجراجویانه شما زندگی را هیجان انگیز نگه می دارد.با این حال، این بدان معنا نیست که شما بی پروا هستید. شما می دانید که چه زمانی باید به غرایز خود توجه کنید و محتاط باشید.

باید بدانید که سگ نمادی از جامعه پذیری است.  بنابراین جای تعجب نیست که شما احتمالاً فردی مردمی هستید که در میان جمع رشد بیشتر می کند.

یک گربه

اگر قبل از هر چیز متوجه گربه شوید، شخصیت شما بیشتر به سمت احتیاط می رود تا ریسک کردن. گربه‌ها به‌خاطر ماهیت مشاهده‌گر و باهوش‌شان شناخته می‌شوند.وشما هم بوایطه همین ویژگی ها شناخته می شوید.

شما ترجیح می دهید قبل از هر تصمیمی، موقعیت را تجزیه و تحلیل کنید و تمام نتایج بالقوه را ارزیابی کنید. رویکرد دقیق شما تضمین می‌کند که حتی زمانی که ریسک می‌کنید، آن‌ها به خوبی محاسبه شده‌اند. اما فکر نکنید که این شما را ترسو یا خجالتی می کند. برعکس! درست مانند گربه ها، شما مستقل هستید و به توانایی های خود اطمینان دارید. استعداد شما در جزئیات و برنامه ریزی است و این حرکات شما را استراتژیک و قدرتمند می کند.

یک خرگوش

آیا خرگوش اول توجه شما را جلب کرد؟ پس ترکیب جالبی از احتیاط و ریسک پذیری را دارید. خرگوش ها به هوشیاری خود معروف هستند و همیشه آماده هستند تا در اولین نشانه های خطر به داخل لانه های خود بروند. به طور مشابه، شما ذاتا محتاط هستید و برای امنیت ارزش زیادی قائل هستید.

با این حال، خرگوش‌ها به خاطر رگه‌های بازیگوش و ماجراجویانه خود نیز مشهور هستند. شما هم مانند آنها حاضرید ریسک های حساب شده ای را بپذیرید که شرایط اقتضا کند. شما طبیعت محتاطانه خود را با میل به اکتشاف و تازگی متعادل می کنید و باعث می شود در موقعیت های مختلف سازگار شوید.

جای پنجه

اگر اولین چیزی که متوجه شدید رد پنجه ها بود، قطعا محتاط هستید. چاپ پنجه نماد یک رویکرد سنجیده و دقیق و یک مرحله در یک زمان است. شما در انجام کارها عجله نمی کنید اما ترجیح می دهید قبل از ادامه هر موقعیت را به دقت ارزیابی کنید. این احتیاط را نباید با ترس یا فقدان شجاعت اشتباه گرفت. در عوض، این نشان دهنده خرد و بلوغ شماست.

شما می‌دانید که همه ریسک‌ها، ارزش پذیرش ندارند و به اهمیت تأمل و توجه قبل از اقدام اهمیت می‌دهید.

برگها

اگر ابتدا چشم شما به سمت برگ ها کشیده شد، احتمالاً ریسک گریز هستید اما نمی ترسید. برگها نمادی از رشد و تغییر هستند، اما همچنین چرخه زندگی،تولد، مرگ و تولد دوباره را نشان می دهند. درست مانند برگ‌هایی که می‌ریزند و دوباره رشد می‌کنند، شما می‌دانید که اشکالی ندارد که گاهی عقب‌نشینی کنید و از نو شروع کنید.

شما ممکن است از خطرات غیر ضروری اجتناب کنید، اما از تغییر یا شکست نمی ترسید و آنها را به عنوان بخش های طبیعی سفر زندگی می بینید. انعطاف پذیر و سازگار هستید و می توانید در برابر هر طوفانی که سر راهتان قرار می گیرد مقاومت کنید.

امیدوارم از تست شخصیت ریسک پذیری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تنها افراد با ضریب هوشی بالا، مربع های تصویر را شناسایی می کنند!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: کسی که از زمان گذشته به زمان حال آمده است را شناسایی کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ | اگه نمی دونی فقط بگو تا نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با شناسایی شیر کوهی که در کمین گوزنه، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط افراد باهوش می تونند با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

فردی روی نردبان 25 متری ایستاده بود،پایش لغزید و روی زمین افتاد اما آسیبی ندید! چطوری!؟

مقدار عددی ماسک با موهای زرد را در معادله آخر شناسایی کن!

کدوم یکی از این دو زن و مرد، زن و شوهر واقعی هستند!؟

ریشه و داستان ضرب المثل قمپز در کردن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا