;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

آزمون تصویری شناسایی خون آشام: شما صبح خود را با چه چیزی شروع می کنید؟ یک استکان چای، یک ورزش سبک، دوش گرفتن یا …؟ همه این موارد می تواند به جسم ما شور و نشاط خاصی بدهد. اما آیا در مورد تقویت مغز خود در ابتدای روز با معماها و بازی های فکری فکر می کنید؟

به باور بسیاری از کارشناسان، بازی های فکری، چالش ها و… توجه، کنجکاوی و توانایی شما برای تفکر خلاق را آزمایش می کند. به این ترتیب مغز شما وادار به فعالیت می شود. فعالیت مغر سبب می شود که احتمال ابتلای شما در سنین کهنسالی به مشکلات و بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و … کاهش پیدا کند. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری با شماست. آزمون تصویری شناسایی خون آشام می تواند در ابتدای صبح، ذهن و مغز شما را حسابی درگیر خود کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی خون آشام همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه سنجاب های تصویر را تو نگاه اول ندیدی،بدون معطلی برو پیش چشم پزشک!

آزمون تصویری شناسایی خون آشام

می دانیم که ارائه پاسخ در زمان محدود شاید کمی مشکل باشد، اما این آزمون ها با زمان محدود تلاش می کنند، ذهن شما را بیشتر درگیر کرده و شما را برای پاسخ گویی آماده کنند. لذا تلاش کنید با دقت تمام به تصویر آزمون تصویری شناسایی خون آشام نگاه کنید. شما تنها 5 ثانیه برای ارائه پاسخ درست فرصت دارید.

در تصویرآزمون تصویری شناسایی خون آشام شما صحنه ای از یک جزیره را مشاهده می کنید. دو زندانی فراری نیز در تصویر دیده می شوند. گویا این دو توانسته اند از یک جزیره دور افتاده که در آنجا تبعید شده بودند، فرار کنند. و از راه دریا در نهایت به این جزیره رسیده اند. همه چیز در تصویر عادی است. اما گویا خون اشامی در تصویر حضور دارد! آیا می توانید آن را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

شاید بپسندید: اگه چشم عقابی داری تو 3 ثانیه گربه مخفی را بین جغدها پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناسایی خون آشام

شاید بپسندید: ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خون آشام

کمی سخت بود، اما غیرممکن نبود. اگر هنوز در مورد پاسخ خود شک دارید، باید به پاراگراف های بعدی دقت کنید. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتری به تصویر بالا نگاه کنید.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

.

.

.

 

.

بیشتر بخوانید: رنگ مورد علاقه ات، چه چیزی از شخصیت شما را افشا می کند!

ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. پشت درخت نخل را نگاه کنید.اگر خوب ببینیم، می‌توانیم خون‌آشام پنهان شده را شناسایی کنیم.

شاید بپسندید: اگه تفاوت های دو تصویر دیو و دلبر رو تو 10 ثانیه پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خون آشام

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی خون آشام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه در 10 ثانیه پروانه های متفاوت را پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این سه نفر نقاشی های نمایشگاه رو کشیده است!؟

داستان شنیدنی مرد گدا در بازار !

چشمات مثل عقاب باشه در 7 ثانیه 3 تفاوت تصویر درخت سیب را پیدا می کنی!

فرزندان مخفی مرد گدا را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا