;
خانواده و زناشوییزندگی

ویژگی های همسر خوب: ۱۰ نکته که همه چیز را در مورد همسر تان فاش می کند!

ویژگی های همسر خوب: رابطه ها هیچ وقت کامل نیستند. گاهی بر سر مسائل کوچک دعوا می شود. اما به یاد داشته باشید با نیش و کنایه حرف زدن موضوع حل نمی شود. دعواها زمانی داغ می شود که خسته و غرق در کار، زندگی و بچه ها باشید. با وجود دعوا مطمئنا علایق مشترک زیادی نیز دارید که این مورد را به عنوان نکته مثبت حساب کنید.

بهترین راه برای پایان دادن به دعواها این است که روی اختلافات خود کار کنید و راهی برای درک یکدیگر پیدا کنید. اما چیزی که شما را در کنار هم نگه می ‌دارد و بیشترین کمک را به طول عمر رابطه شما می کند، نحوه دوست داشتن یکدیگر تان است. زیرا عشق و دوست داشتن باعث ماندگاری رابطه ها می شود. با این حال اگر می خواهید بدانید که همسر تان فرد مناسبی است یا نه، نکات زیر را مطالعه کنید. با بخش خانواده و زناشویی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: عشق زن به مرد: ۹ نشانه که شما عاشق یک مرد بالغ شده اید نه یک پسر بچه لوس!

۱.او شما را بدون قید و شرط دوست دارد

ویژگی های همسر خوب، عشق واقعی بدون هیچ چشمداشتی است. شما چیزی برای اثبات ندارید، چیزی برای برنده شدن وجود ندارد. بله، در ابتدای یک رابطه عاشقانه، شما سعی می کنید یکدیگر تان را مجذوب و تحت تاثیر قرار دهید، اما با گذشت زمان دیگر نیازی به این کار برای دوام عشق نیست.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

ویژگی های همسر خوب

۲.به خواسته های تان احترام می گذارد

ویژگی های همسر خوب، او به خواسته های تان احترام می گذارد و به شما گوش می دهد. انجام این کار برای هرکسی آسان نیست، اما دوست داشتن واقعی یک نفر به این معناست که بتوانی در کنار او باشی و یک فرد معتمد خوب و همدل باشیم.

احتمالاً بپسندید: نشانه های عدم علاقه مرد به زن: این ۱۲ رفتار مرد ثابت می کند که او دیگر شما را دوست ندارد!

۳.شما را به خاطر خودتان دوست دارد

به نظر غیرشهودی می رسد، اما وقتی متوجه می شوید که نمی توانید او را تغییر دهید و فقط باید راهی برای سازش با او را پیدا کنید، آن وقت است که او را همان طور که است قبول کرده اید و دوستش دارید و از تمام کارهایی که او برای شما و خانواده اش انجام می دهد قدردانی خواهی کرد. مثلا وقتی شما در حال انجام دادن کارهای خانه هستید به شما کمک می کند، اما به صورت خودکار این کار را انجام نمی دهد زیرا این موضوع تبدیل به عادت برای او شده است.

احتمالاً بپسندید: چرا مردها نمی گویند دوستت دارم؟ + دلایل و راهکارهایی برای درک ابراز علاقه عملی آنها!

۴.به شما فضا می دهد

ویژگی های همسر خوب، در ابتدای یک رابطه، طبیعی است که جدایی ناپذیر به نظر برسد، اینکه همه ی کارها را باهم انجام می دهید. اما نقطه ای فرا می رسد که هر کدام تان به لحظه ی تنهایی نیاز دارید. زمان و چگونگی این اتفاق از فردی به فرد دیگر و از رابطه ای به رابطه دیگر متفاوت است. اما از آنجایی که عشق واقعی به این معناست که به همسر خود اجازه دهید خودش باشد، باید به نیاز او به استقلال برای انجام کارهای بدون شما نیز احترام بگذارید.

احتمالاً بپسندید: شما آمادگی ازدواج ندارید، اگر این ۸ نشانه‌ را دارید!ویژگی های همسر خوب

۵.او برای شما می جنگد

وقتی روزی پر از استرس دارید، همسر شما اولین کسی است که به شما یادآوری می کند که چقدر فوق العاده عالی هستید. همسر تان بزرگترین مدافع شما در برابر درگیری با دیگران خواهد بود. آنها قدرتی را که فراموش کرده بودید به شما یادآوری می کنند و زمانی که خیلی ناراحت هستید به شما قدرت جنگیدن با مشکلات را می دهد.

بیشتر بخوانید: ترس از دست دادن: این ترس زندگی عاشقانه شما را نابود می کند + ۸ راهکار موثر!

۶.دعوا را فرصتی برای حل اختلافات می داند

تعارض در روابط طبیعی است، اما زمانی که به حال خود رها شود می تواند روابط را از بین ببرد. دعوا طبیعی و سالم است. دعوا فرصت هایی برای کار کردن روی اختلافات است. اما کسی که واقعا شما را دوست دارد هرگز عصبانیتش طولانی نمی شود. زیرا او می خواهد شما را درک کند و به شما احترام بگذارد.

احتمالاً بپسندید: دلیل شکست رابطه عاطفی: ۱۰  دلیلی که باعث شکست خوردن رابطه عاطفی می‌شود

۷.آاو به اشتباهاتش اعتراف می کند

ویژگی های همسر خوب، کسی که هرگز اشتباهی را اعتراف نمی‌ کند، نمی‌ تواند به طور واقعی عاشق شود. مثلا وقتی قهر هستید اگر به شما حرفی بدی بگوید بعدا حتما به آن اعتراف خواهد کرد البته با عذرخواهی.

شاید بپسندید: روش های بهبود روابط عاطفی: ۵ روشی که امسال رابطه عاطفی شما را بهبود می بخشد

۸.به شما احساس زیبایی می دهند

ویژگی های همسر خوب، عشق زیباست و عاشق واقعی نیز به زیبایی همان عشق زیباست. عشق یعنی دور شدن از نگاه بد. عشق یعنی نتوانید به چشم های معشوق تان نگاه کنید. بله، عشق از آدم ها فرد مافوق تصور او را می سازد. روزی خواهد رسید که از خودش بپرسد چگونه تا اینجا رسیدم.

برایتان جالب خواهد بود: تنفر مردان از زنان قوی: چرا برخی از مردان از زنان قوی متنفرند + ۵ دلیل عجیبی که نمی دانستید!

ویژگی های همسر خوب

۹.به شما احساس امنیت می دهند

ویژگی های همسر خوب، همسر تان باید به شما احساس امنیت بدهد. معمولا، این یک موضوع بسیار شهودی به نظر می رسد. شما فقط می دانید که چه زمانی می توانید به کسی اعتماد کنید، و این زمانی تقویت می شود که آنها این اعتماد را در طول رابطه به شما نشان دهند. پیدا کردن کسی که شما را دوست دارد به این معنی نیست که رابطه شما بدون ضربه و صدمه خواهد بود.

۱۰.هیچ فردی کامل نیست

ویژگی های همسر خوب، هیچ افراد یا روابط کاملی وجود ندارد. دانستن و پذیرش این حقیقت خود نیمی از نبرد است. آنچه شما نیاز دارید همسری است که مایل به تلاش باشد، کسی که بخواهد تلاش کند تا شما را درک کند، عشقی که سخاوتمندانه است در عمل ثابت می شود و نه فقط در قالب کلمات یا ایده آل ها است. هنگامی که آن شخص را پیدا کردید، او را از عمق قلب خود دوست خواهید داشت و هرگز او را رها نخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: چیزهایی که حال یک زن را خوب می کنه: آقای شوهر با این ۱۶ کار همیشه حال همسرت رو خوب کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا