;
خانواده و زناشوییزندگی

ترس از دست دادن: این ترس زندگی عاشقانه شما را نابود می کند + ۸ راهکار موثر!

ترس از دست دادن: آیا می دانید قوی ترین احساس سمی در روابط چیست؟ ترس. این احساس یک تهدید برای روابط سالم است. برای داشتن یک رابطه سالم، باید بر ترس از عشق و از دست دادن غلبه کنید. اگر ترس از دست دادن در شما شکل بگیرد، فراموش کردن آن بسیار دشوار است و این مساله مهمی است که بر روابط زناشویی تاثیر شدید می گذارد. اگر تا به حال با چنین حسی روبرو شده اید، حتما می دانید چقدر این حس آزار دهنده است. با بخش خانواده و زناشویی همراه باشید تا روش های خلاص شدن از شر این ترس را برای تان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین زنان از نظر مردان: نقطه جذابیت چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

۱. هیولا را زمانی که کوچک است، بکشید!

ترس از دست دادن، هیولا را در زمانی که کوچک است بکشید! من از صمیم قلب با این حرف موافقم. وقتی برای صحبت کردن با همسر خود در مورد حرف هایی که شما را آزار می ‌دهند، وقت می‌ گذارید، راحت‌تر می ‌توانید مشکلات را حل کنید، نه اینکه اجازه دهید مشکلات تان بزرگ تر و جدی تر شود.

رابطه عاشقانه: ۱۵ سوال مهم که باید قبل از شروع رابطه عاشقانه از خودتان بپرسید!

ترس از دست دادن

۲.به نیازهای خود توجه کنید

ترس از دست دادن، وقتی نیازهای خود را نادیده می گیرید، نمی توانید یک رابطه را به خوبی مدیریت کنید. شخص دیگری نمی تواند منبع شادی شما باشد و شما را خوشحال کند.

برایتان جالب خواهد بود: تنفر مردان از زنان قوی: چرا برخی از مردان از زنان قوی متنفرند + ۵ دلیل عجیبی که نمی دانستید!

۳.در لحظه زندگی کنید

اگر نگران کاری هستید که شخصی در گذشته انجام داده است یا از اینکه در آینده شما را ترک خواهد کرد، می ترسید، پس لذت بردن از زمان حال با او غیرممکن می شود. نگران این نباشید که رابطه شما به کدام سمت می رود و چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید یا آینده را کنترل کنید پس از زمان حال لذت ببرید.

شاید بپسندید: مجرد ماندن زنان: چرا بسیاری از زنان موفق و زیبا مجرد بودن را ترجیح می دهند؟

۴.از فکر کردن زیاد بپرهیزید

ترس از دست دادن، افکار کوچک نگران، وقتی که کنترل نشوند به افکار نگران کننده بزرگ تبدیل خواهند شد. هر قدر که بیشتر فکر کنید بیشتر به رابطه تان آسیب می زنید. بنابراین از فکر کردن بیش از حد بپرهیزید تا رابطه سالم تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چیزهایی که حال یک زن را خوب می کنه: آقای شوهر با این ۱۶ کار همیشه حال همسرت رو خوب کن!

۵.اجازه دهید رابطه شما نفس بکشد

رابطه ها نیاز به زمان دارد به این جمله توجه کنید: رابطه باید نفس بکشد. اگر هر دوی شما تمام علایق خود را به نفع طرف مقابل رها کنید، دیر یا زود با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. با گذشت زمان، آن شیفتگی همه جانبه در ابتدای یک رابطه به طور طبیعی از بین می رود. اگر تا آن لحظه از هر چیزی که به غیر از طرف مقابل به آن اهمیت می دهید دست بکشید، بی حوصلگی و تحقیر در رابطه تان بیشتر خواهد شد.

احتمالاً بپسندید: میل جنسی زنان: میل جنسی زنان چگونه است و در چه سنی به اوج خود می رسد؟

ترس از دست دادن

۶.به طرف مقابل اجازه دهید تا همان چیزی باشد که واقعا هست

تلاش برای تغییر دیگران را متوقف کنید. تصمیم بگیرید تا نظر خود را تغییر دهید، فرد مقابل تان را همان طور که است بپذیرید. تلاش برای وادار کردن آنها به دست کشیدن از چیزی که از آن لذت می ‌برند می تواند، خسته کننده و بی رحمانه باشد.

۷.از فشار دادن میخ های مربعی به سوراخ های گرد خودداری کنید

ترس از دست دادن، اگر می‌ خواهید با کسی رابطه برقرار کنید مخصوصا زمانی که می دانید یک اشتباه است: به زندگی پر از ترس و شک خوش آمدید. بنابراین تصمیم شجاعانه بگیرید و از آن رابطه خارج شوید. ممکن است سخت باشد، اما در دراز مدت، برای هر دوی شما بهتر خواهد بود.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

ترس از دست دادن

۸.آرام باشید

ترس از دست دادن، نه فقط در مورد رابطه تان، بلکه به طور کلی تلاش کنید همیشه آرامش تان را حفظ کنید. اغلب، ما زندگی پرمشغله ای داریم که فعالیت های مختلف انجام می دهیم. در این حالت روابط خسته کننده می ‌شوند و آهسته آهسته می ‌میرند، بنابراین آرام باشید و به خود زمان بدهید.

بیشتر بخوانید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا