;
تفریح و سرگرمی

فقط افراد با تمرکز بالا می توانند 7 حیوان مخفی را در تصویر این کوهنورد پیدا کنند!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات: بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات یا چالش تصویری نیازمند قدرت دید و تمرکز بسیار بالاست. آمارها نشان می دهد که تنها کسانی که موفق به یافتن 7 حیوان نشان داده شده در تصویر شده اند، از تمرکز بالایی برخوردار بوده اند. بر همین اساس مجله خبری چشمک آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات را برای شما آماده کرده است تا شما نیز میزان دقت و تمرکز خود را محک زده و آزمایش کنید. به عبارت دیگر توانائیهای شناختی خود را در تلاش برای یافتن 7 حیوانی که در تصویر حضور دارند را امتحان کنید.

با دقت به تصویر آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات نگاه کنید و سعی کنید تمام اهداف را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. حتی برخی از کاربران معتقدند که این چالش علاوه بر دقت و تمرکز نیازمند هوش بالایی است تا همه حیوانات در تصویر شناسایی شوند!

شاید بپسندید:اگر پلنگ برفی استتار شده را تشخیص دادی، بینایی و دقت‌ات مثل عقابه!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات

برای این نوع چالش، نکته کلیدی این است که به تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد با دقت نگاه کنید. به هر قسمت از تصویر آزمون تمرکز حیوان با دقت نگاه کنید و جزئیات را بررسی کنید. جزئی ترین چیزها می تواند شما را برای حل این چالش کمک کند.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، فقط 10 ثانیه فرصت خواهید داشت تا تمام حیواناتی که در تصویر آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات پنهان شده اند را شناسایی کنید. اما مطمئن باشید که یافتن تمام حیوان ها در این زمان کم، برای چشمان عادی ممکن نیست. مجله خبری چشمک تصویر زیر را برای شما به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصویر آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی، 1 چوب کبریت را جابه جا کن تا معادله درست شود

 

.

.

.

شاید بپسندید: نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات

اگر پاسخ را پیدا نکردید، می توانید راه حل زیر را مشاهده کنید. به واقع اگر به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که شما نتوانسته اید مکان حیوانات را پیدا کنید. نگران نباشید، همانطور که اشاره کردیم، حل این معمای تصویری برای همه ممکن نیست. لذا اگر می خواهید مکان هر حیوان را بدانید، در ادامه به شما پاسخ خواهیم داد.

شاید بپسندید: یکی از فانوس ها را انتخاب کن تا بهت بگم در برابر چالش ها و مشکلات واکنش‌ات چی هست!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

آزمون شناسایی حیوانات

شاید بپسندید:فقط افرادی که دقت شون بالاست، 10 تفاوت تصویر مادر و فرزند را پیدا می کنند!

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی حیوانات امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یه باهوش نابغه میتونه تو 10 ثانیه این چالش ریاضی را حل کنه؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با حل کردن معادله آخر، ضریب هوش ات رو ارزیابی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان مرد حکیم و حاکم شهر!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: خوش بین هستی یا بدبین!؟ اگه مطمئن نیستی فقط یکی از تصاویر روخانه را انتخاب کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان ضرب المثل حرفهای بند تنبونی!

آیا می دانید که انگشتان شست شما از ویژگی های شخصیتی شما می گویند!

 اگه تو 10 ثانیه اشتباهات آشپزخانه خانم خانه دار را پیدا کنی، دقت و تمرکزت مثل عقابه!

جهانگرد بیچاره از کدوم درب خارج بشه تا از موقعیت خطرناک نجات پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا