;
فرهنگ و هنر

بیوگرافی ایرینا شایک مدل معروف روسی و همسر سابق کریستیانو رونالدو+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی ایرینا شایک: وی هنرپیشه و سوپر مدل مشهور روسی، در 6 ژانویه 1986 در شهر یمانژلینسک متولد شد. او در سن 19 سالگی کار مدلینگ را آغاز کرد و به سرعت به یکی از مدل‌های محبوب تبدیل شد.در ادامه این مطلب بخش  فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با بیوگرافی ایرینا شایک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر نقش سنجرخان وزیری+عکس های خاص و متفاوتش بیرون سریال!

جالب خواهد بود: عکس های خاص از جشن تولد 38 سالگی ستاره سادات قطبی+عکس

بیوگرافی ایرینا شایک

  • نام کامل : ایرینا والریونا شیخ الاسلام ووا
  • نام هنری : ایرینا شایک
  • تاریخ تولد : 6 ژانویه 1986 یمانژلینسک، SFSR روسیه، اتحاد جماهیر شوروی
  • ملیت : روسی
  • حرفه : مدل، بازیگر، شخصیت تلویزیونی
  • قد : 178 سانتی متر
  • رنگ مو : قهوه ای تیره
  • رنگ چشم : سبز

ایرینا شایک، زاده‌ی ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمنژلینسک روسیه، نامی است که با زیبایی، موفقیت و دنیای مد و سرگرمی گره خورده است. این مقاله به مرور زندگی‌نامه‌ی شایک می‌پردازد و ضمن برجسته کردن دوران مدلینگ او، به رابطه‌اش با فوق‌ستاره‌ی فوتبال کریستیانو رونالدو و بسیاری از داستان‌های دیگر زندگی‌اش اشاره می‌کند.

سفر شایک به سوی موفقیت، از آغاز ساده‌اش در روستایی کوچک در روسیه تا مزین کردن جلد مجلات برتر مد و قدم زدن روی باندهای نمایش معتبرترین برندها، قابل توجه است. زندگی ایرینا شایک فراتر از دنیای مدلینگ است و خواندن درباره‌ی حرفه‌اش بهترین راه برای شناخت بیشترش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگر خردسال سریال سه در چهار در آستانه 26 سالگی+عکس و بیوگرافی

خانواده ایرینا شایک

ایرینا شایک که نام واقعی او ایرینا والریونا شیخ الاسلام ووا است، در ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یک روستای کوچک به نام یمانژلینسک در روسیه به دنیا آمد. پدرش، والری شایخلیسلاموف، در یک معدن زغال سنگ کار می‌کرد و مادرش، اولگا شایخلیسلامووا، معلم موسیقی مهدکودک بود.

ایرینا شایک در خانواده‌ای معمولی بزرگ شد، اما دوران کودکی او مملو از عشق و حمایت بود. ظاهر جذاب او را از پدرش که تاتار ولگا بود به ارث برده و چشمان گیرا و رسایش را از مادرش گرفته است. والدین ایرینا، اولگا و والری، نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت و جاه‌طلبی او داشتند.

شاید بپسندید: بیوگرافی کامل بازیگر نقش سودابه در سریال سنجر خان+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش ممیسابو سریال یوسف پیامبر به همراه همسر و فرزندان واقعی‌اش+عکس و بیوگرافی

ایرینا شایک

آنها او را به سخت کوشی و دنبال کردن رویاهایش تشویق کردند، حتی زمانی که همه چیز علیه او به نظر می‌رسید. ایرینا اغلب از والدینش به خاطر اخلاق کاری قوی و ارزش‌های پشتکار و فداکاری قدردانی می‌کند. وقتی ایرینا ۱۴ ساله بود، پدرش را از دست داد و مادرش مجبور شد برای تامین مخارج زندگی دو شغل داشته باشد.

بعد از دبیرستان، ایرینا به دانشگاه رفت تا تجارت بخواند، اما در ادامه انصراف داد و به جای آن همراه خواهرش به مدرسه آرایشگری رفت. در همین مدرسه، مدیری از یک آژانس مدلینگ محلی او را دید و از او خواست در یک مسابقه زیبایی شرکت کند. ایرینا در این مسابقه برنده شد و عنوان “خانم چلیابینسک ۲۰۰۴” را به دست آورد.

جالب خواهد بود: محمد کدخدایی مبصر چهار ساله کلاس پس از 34 سال+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: تولد زن رحمت امینی شالیکار هزار جریبی بیرون سریال پایتخت+بیوگرافی

شغل

بعد از کسب عنوان “خانم چلیابینسک ۲۰۰۴”، به پاریس رفت و کار مدلینگ را به طور جدی آغاز کرد. اولین سفر او به خارج از کشور چندان آسان نبود، چرا که به زبان انگلیسی تسلط نداشت و به سختی با محیط جدید وفق پیدا می‌کرد. با این حال، تلاش و پشتکار باعث شد تا سرانجام در سال ۲۰۰۷، در نسخه‌ی لباس شنا مجله‌ی Sports Illustrated حضور پیدا کند و توجه بسیاری را به خود جلب کند.

همه‌ی این اتفاقات در همان سال رخ داد که او به چهره‌ی تبلیغاتی برند لباس زیر زنانه‌ی Intimissimi نیز تبدیل شد. در سال ۲۰۱۱، ایرینا موفق شد در بین مدل‌های روس عنوان نخست را کسب کند و به عنوان اولین مدل این کشور، روی جلد مجله‌ی Sports Illustrated ظاهر شود. او همچنین با برندهای مطرحی همچون Victoria’s Secret، Lacoste، Beach Bunny و Guess همکاری داشته است.

شاید برایتان جالب باشد که او برای مدتی دوست دختر فوتبالیست سرشناس، کریستیانو رونالدو نیز بوده است. زیبایی خیره کننده و شخصیت کاریزماتیکش او را در شبکه‌های اجتماعی به یک چهره‌ی بسیار محبوب و شناخته‌شده تبدیل کرده است.

شاید بپسندید: سرنوشت همسر امیرکبیر چه شد؟ | داستان زندگی غمناک عزت الدوله ملک نسا خانم !

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

ایرینا شایک و هالیوود

حضور کاریزماتیک و زیبایی فوق العاده ایرینا شایک، او را به سمت هالیوود کشاند. با توجه به شخصیت جذاب و استعدادش، ورود او از دنیای مدلینگ به بازیگری، روندی طبیعی به نظر می‌رسید.

در سال ۲۰۱۴، ایرینا شایک با بازی در فیلم «هرکول» در کنار دواین جانسون (راک) اولین قدم خود را در عرصه بازیگری برداشت. هرچند نقش او در این فیلم نسبتاً کوتاه بود، اما سکوی پرشی برای ورود به دنیای رقابتی هالیوود به شمار می‌رفت.

ایرینا شایک در طول سال ها موفقیت های قابل توجهی در صنعت بازیگری کسب کرده است. او در فیلم های مختلفی از جمله «آلوها» (۲۰۱۵) و «سرنوشت خشمگین» (۲۰۱۷) ظاهر شده است. در حالی که حرفه بازیگری او همچنان در حال پیشرفت است، ورودش به هالیوود، تطبیق پذیری و عزم او را برای برتری در جنبه های مختلف دنیای بازیگری به نمایش گذاشت.

شاید بپسندید: بازیگر نقش امپراتور سوکجونگ از بس خوش تیپه، باید رئیس جمهور کره می شد+عکس و بیوگرافی

روابط ایرینا شایک

یکی از جنبه های تبلیغاتی زندگی ایرینا شایک، رابطه پرحاشیه او با پرتغال، کریستیانو رونالدو است. رابطه عاشقانه آنها در سال 2009 آغاز شد و به سرعت توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

جالب خواهد بود: زنان یاغی و هفت‌ تیرکش در آمریکای قرن نوزده میلادی+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید:ساعت تحویل سال 1403 | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

ایرینا شایک

ایرینا شایک و کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، که به خاطر مهارت‌های باورنکردنی‌اش در زمین فوتبال شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان است. رابطه‌ی او با ایرینا شایک، هم دنیای ورزش و هم دنیای سرگرمی را تحت تاثیر قرار داد. حضور زوج شایک و رونالدو در فرش قرمزها و تعطیلات مجلل‌شان، آن‌ها را به سوگلی پاپاراتزی‌ها تبدیل کرد.

ایرا و کریستیانو در سال 2009 هنگام کار روی یک تبلیغ لباس شنا برای Armani Exchange با هم آشنا شدند. بین آن‌ها به همان داغی صحنه‌ی فیلمبرداری، جرقه‌ای شکل گرفت و تا پایان همان سال، با هم وارد رابطه شدند. در آن زمان، شایک تازه کار مدلینگ خود را آغاز کرده بود، در حالی که رونالدو در دنیای فوتبال به شهرت زیادی رسیده بود.

او برای رئال مادرید بازی می‌کرد، جایی که به عنوان بهترین گلزن تیم شناخته شد و در دومین جام جهانی فوتبال خود شرکت کرد. احتمالا ایرینا و کریستیانو با مناسب‌ترین ژن‌های روی کره زمین به دنیا آمده بودند.

چرا ایرینا شایک و کریستیانو رونالدو از هم جدا شدند؟

ایرا و کریستیانو بعد از پنج سال زندگی مشترک، در ژانویه 2015 از هم جدا شدند. کریستیانو در بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد: «رابطه‌ی من با ایرینا شایک بعد از پنج سال به پایان رسید»، «ما فکر می‌کردیم که برداشتن این قدم در حال حاضر به نفع هر دوی ماست». او همچنین گفت: «امیدوارم ایرینا بهترین زندگی ممکن را داشته باشد».

هیچ کدام از کریستیانو و ایرینا دلیل جدایی‌شان را به طور قطعی اعلام نکردند، اما گزارش‌هایی وجود داشت که آن‌ها در مورد تشکیل خانواده اختلاف نظر داشتند یا اینکه مدل با مادر کریستیانو درگیری داشته است. ایرا با پیام‌هایی در اینستاگرام از مردم می‌خواست اگر او را «فقط به عنوان دوست دختر سابق کریستیانو رونالدو می‌شناسند» او را دنبال نکنند. آن‌ها این کار را کردند و ایرینا در عرض ۲۴ ساعت ۱۱ میلیون دنبال کننده، یعنی ۷۵ درصد از مخاطبان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: تقی سریال پایتخت به همراه پسر واقعی اش|اونقدر تو نقش تقی خوب بوده که باور نمی‌کنید پسر داشته!

جالب خواهد بود: عکس های خصوصی و جالب از بازیگران دونگی بیرون سریال!

ایرینا شایک و بردلی کوپر

چند ماه پس از جدایی از کریستیانو، در سال 2015 با بردلی کوپر آشنا شد. دو سال بعد یعنی در سال 2017 ، آن‌ها صاحب یک دختر شدند. نام او لیا دس سین شایک کوپر است و اگرچه ایرینا و بردلی در سال 2019 از هم جدا شدند، اما همچنان به‌عنوان والدین رابطه‌ی خوبی با هم دارند.

ایرینا شایک و تام بریدی

در سال 2023 ایرینا با تام بریدی مدافع فوتبال آمریکایی وارد رابطه شد. در ژوئن، زمانی که بریدی و شایک در یک عروسی با هم آشنا شدند، شماره تلفن‌هایشان را رد و بدل کردند. با این حال، این رابطه در اکتبر به پایان رسید. عشق بین تام و ایرینا کم‌رنگ شد و آنها از آن زمان به راه خود رفته‌اند. اما همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم، آینده غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است دوباره به همدیگر بازگردند.

سبک زندگی ایرینا شایک

ایرینا شایک به خاطر انتخاب‌های شیک و جذابی که در زمینه‌ی مد دارد شهرت پیدا کرده است. شایک اغلب در مراسم‌ها و فشن شوهای مهم شرکت می‌کند و با این حضورها، حس بی‌نظیر خود در انتخاب لباس را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، او با شرکت در فعالیت‌های تناسب اندام، سبک زندگی سالم و فعالی را برای خود حفظ می‌کند.

ایرینا شایک

احساس زیبای ایرینا شایک در انتخاب لباس، برای بسیاری الهام‌بخش بوده است. او چه در فرش قرمز قدم بزند و چه بی‌خیال در خیابان قدم بزند، به راحتی ظرافت را با کمی جسارت ترکیب می‌کند.

انتخاب‌های او در زمینه‌ی لباس اغلب پیام‌های جسورانه‌ای در خود دارند، از لباس‌های شب شیک طراحان بزرگ تا لباس‌های خیابانی ساده با کمی درخشش. تکامل سبک ایرینا شایک او را به یک آیکون مد تبدیل کرده است و بر روندهای این حوزه تأثیر می‌گذارد و توجه علاقه‌مندان به مد در سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

جالب خواهد بود: شهره سلطانی با عکس بدون آرایش انگار یه آدم دیگه است+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال پایتخت ۷ در نوروز مشخص شد!

تلاش‌های انسان‌دوستانه

فراتر از حرفه‌ی مدلینگ و بازیگری، ایرینا شایک در فعالیت‌های انسان‌دوستانه نیز مشارکت دارد. او از جایگاه خود برای حمایت از اهداف خیرخواهانه‌ی مختلف، از جمله سازمان‌هایی که بر رفاه کودکان و مراقبت‌های بهداشتی تمرکز دارند، استفاده کرده است.

کارهای انسان‌دوستانه‌ی شایک، نشان‌دهنده‌ی تعهد او به تأثیرگذاری مثبت بر جامعه است و تصویر عمومی او را با علت‌هایی همسو می‌کند که با ارزش‌ها و باورهایش همخوانی دارند.

جالب خواهد بود: بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب در 37 سالگی +عکس و بیوگرافی

بیشتر بپسندید: علیرضا رئیسی بازیگر خردسال پاتال و آرزوهای کوچک پس از 33 سال+ عکس خودش و بچه اش!

جوایز و افتخارات ایرینا شایک

• 2010: مجله‌ی معتبر اسپانیایی Glamour Spain، ایرینا شایک را به عنوان بهترین مدل بین‌المللی سال انتخاب کرد.

• 2011: خوانندگان مجله‌ی اسپانیایی DT، ایرینا شایک را به عنوان جذاب‌ترین دختر جهان برگزیدند. همچنین در همان سال، او در لیست مجله‌ی FHM به عنوان دهم جذاب‌ترین زن جهان جای گرفت.

• 2014: ایرینا شایک در لیست صد زن جذاب مجله‌ی Maxim، رتبه‌ی چهارم را به خود اختصاص داد.

بیوگرافی ایرینا شایک

آثار هنری ایرینا شایک

 فیلم هرکول (2014)فیلم درون امی شومر(2016)
موزیک ویدیو قدرت (2010)موزیک ویدیو Waareftak(2022)

بیوگرافی ایرینا شایک

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. رونالدوهم یسال بعداینکه دوران بازی فوتبالش تموم بشه یک سوم فالوارشو ازدست میده و این یچیز طبیعیه تاوقتی تو چششی دنبال کنندم داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا