;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند:امروز شما این فرصت را دارید که میزان نکته سنجی و هوش خود را در کنار مهارتها و توانائیهای شناختی، خود را به خوبی محک بزنید. کدام زن ثروتمند است؟ شما اگر بتوانید بر این چالش تصویری شگفت انگیز غلبه کنید، دارای نکته سنجی، دقت و تمرکز بسیار عالی و بهره هوشی بالا هستید. اما ناگفته نماند که برای انجام این چالش تصویری تنها 3 ثانیه وقت دارید. لذا برای انجام این چالش، لازم است ثانیه شمار  را آماده کنید و سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند را انجام دهید. آیا می توانید آن را در زمان مشخص حل کنید؟

زمان پاک کردن ذهن و اثبات اینکه شما یک نابغه واقعی هستید فرا رسیده است. جرات حل این چالش تصویری را داشته باشید که به دلیل پیچیدگی بالا شما را در دردسر واقعی قرار می دهد. فکر می کنید بتوانید از پس آن بربیایید؟ باید بدانید که حل این چالش ذهنی و تصویری توسط 85 درصد از کاربران با شکست مواجه شد. اگر می خواهید بین خود و افراد دیگر تفاوت ایجاد کنید، آماده شوید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند همراه شوید.

شاید بپسندید: به جای علامت سوال چه عددی قرار می گیرد | عده کمی موفق به رمزگشایی شدند!

سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند

در نظر داشته باشید که این تست تصویری نیاز به تمرکز بالایی دارد، بنابراین به دستورالعمل هایی که به شما خواهیم داد توجه کنید. در زیر تصویری را مشاهده می کنید که دو بیمار در آن حضور دارند. یکی از این دو مرد بیمار، ثروتمندتر از دیگری است. به واقع یکی از این دو مرد ثروتمند واقعی است. شما باید او را در سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند پیدا کنید.

برای پیچیده تر کردن این چالش تصویری، شما فقط 3 ثانیه فرصت خواهید داشت، می دانیم که زمان بسیار کوتاه است، اما تنها از این طریق می توانید سطح توانایی شناختی خود را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند نگاه کنید.

شاید بپسندید: آنچه در نگاه اول می بینید، نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر!؟

سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تمرکزت رو با پیدا کردن اعداد 6 ارزیابی کن | چند 6 در تصویر وجود دارد!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند

زمان 3 ثانیه که برای رمزگشایی سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند در نظر گرفته شده بود، به پایان رسید. باید گفت که برای انجام این آزمون باید از سطح منطق خود به نحو احسن استفاده کنید. می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: حاصل عبارت ریاضی 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند: در زمینه ارائه پاسخ به این سوال، کاربران دو پاسخ متفاوت با دلایل خاص ارائه داده اند. برخی معتقدند که ثروتمند حقیقی مرد سمت راست است. او در یک اتاق لوکس قرار دارد و در عین حال پس از بهبودی نسبی مشغول بررسی مسائل مالی خودش است. اما دسته دوم معتقدند که این فرد کارمند بیچاره ای است که حتی هنگام بیماری باید کار کند. آنها معتقدند اگر این فرد رئیس شرکت و ثروتمند می بود باید افراد زیادی برای ملاقات با او می آمدند. اما هیچ گلی در اتاق دیده نمی شود.

اما فرد سمت چپ ملاقات کننده های زیادی داشته و این از روی دسته گل ها و خوراکی هایی که برای او آورده اند مشخص است. افرادی که پاسخ اول را درست می دانند به این موضوع اشاره می کنند که اتاق این بیمار لوکس نیست، همچنین کسی برای ملاقات نان نمی برد و همچنین ثروتمندان تا اندازه زیادی مراقب سلامتی خود هستند. لذا ارائه پاسخ به این آزمون بر اسا نوع تفکر افراد می تواند متفاوت باشد. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

پاسخ سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی بیمار ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: به خانواده کمک کنید تا چتر را در این تصویر جنگلی پیدا کنند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بگن: کدام زن تصمیم دارد از فروشگاه پوشاک، لباس بدزدد!؟

آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

سوال هوش: چه کسی در استخر جان خود را از دست داده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا