;
خانواده و زناشوییزندگی

تقویت میل جنسی: ۲۰ غذا با اثر جادویی برای افزایش میل جنسی

تقویت میل جنسی: هم مردان و هم زنان گاهی کمبود میل جنسی و مشکلات و اختلالات عملکرد جنسی را تجربه کنند. از قدیم الایام، مردم سعی کرده اند میل جنسی و مقاومت های متاثر از مشکلات فیزیولوژیکی، پاتولوژیک یا روانی را با استفاده از غذاهایی تقویت کننده میل جنسی، از اختلال نعوظ پیشگیری کرده و مشکلات جنسی را حل کنند.

تغذیه، سبک زندگی و عملکرد جنسی موضوعاتی هستند که ارتباط نزدیکی با هم دارند، زیرا حوزه جنسی به شدت تحت تأثیر سلامت عمومی ارگانیسم است. تأثیر برخی غذاها بر جنسیت و باروری از زمان های قدیم به طور گسترده شناخته شده است.

غذاهای مقوی جنسی عموما به عنوان غذاهایی شناخته می شوند که می توانند میل جنسی را برانگیزند. توانایی جنسی مردان اغلب نه تنها تحت تأثیر بیماری های مختلف، بلکه تحت تأثیر اختلالات روانی مانند مشکلات پروستات، ناتوانی جنسی، اختلال نعوظ و کمبود میل جنسی قرار می گیرد.

بر خلاف زنان که مشکلات جنسی اغلب با ظهور یائسگی ایجاد می شود، مشکلات در زمینه برانگیختگی در مردان بسیار متغیر است و به تعدادی از علل و عوامل مختلف بستگی دارد. مردانی هستند که هنوز در ۸۰ سالگی می توانند بچه دار شوند. اما مردانی هم هستند که به دلیل سبک زندگی ناسالم اولین مشکلات توانایی جنسی خود را در ۴۰ سالگی تجربه می کنند. این وضعیت به شدت تحت تأثیر تغذیه قرار دارد.

بنابراین غذاهای طبیعی بسیاری وجود دارند که می توانند اختلال نعوظ را بهبود بخشند، قوای جنسی را تحریک کنند و میل جنسی را افزایش دهند. در بخش خانواده و زناشویی چشمک ۲۰ غذای مقوی برای افزایش میل جنسی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۵ فواید شگفت انگیز انبه: از تقویت میل جنسی تا کاهش وزن

تغذیه و میل جنسی

تقویت میل جنسی، بخش قابل توجهی از اختلالات جنسی که در انسان رخ می دهد به دلیل سبک زندگی نامناسب و رژیم غذایی نامناسب است. ظرفیت جنسی تا حد زیادی تحت تأثیر تغذیه قرار می گیرد. یک رژیم غذایی سالم با محافظت از بدن در برابر اختلالات جنسی مکرر از اختلال نعوظ جلوگیری می کند.

بنابراین، علاوه بر مصرف غذاهای تقویت‌کننده قوای جنسی برای باروری و تولید هورمون، گنجاندن میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین‌های باکیفیت در رژیم غذایی و پرهیز از غذاهای بسیار سنگین و التهاب‌آور مانند غذاهای سرخ‌شده ضروری است.

مشکلات جنسی اغلب به دلیل کمبود نیرو، انرژی و استقامت، عدم تمرکز، میل و گردش خون ضعیف ایجاد می شود. از این نظر، غذاهای مقوی می توانند تأثیر مفیدی در حمایت از ارگانیسم داشته باشند.

غذاهای آفرودیزیاک غذاهایی هستند که گردش خون را بهبود می بخشند، رگ های خونی را گشاد می کنند، تولید هورمون یا مایع منی را بهبود می بخشند و میل جنسی را تحریک می کنند.

تقویت میل جنسی

برای افزایش عملکرد جنسی چه بخوریم؟

تقویت میل جنسی، غذاهای مقوی جنسی حاوی مواد طبیعی هستند که میل جنسی، استقامت و سرزندگی را افزایش می دهند یا به نعوظ و حفظ آن کمک می کنند. اینها غذاهای طبیعی هستند که برانگیختگی جنسی را تحریک می کنند و بدن را با افزایش انرژی، قدرت و در برخی موارد یک هورمون خوب تامین می کنند.

۲۰ مواد غذایی تقویت کننده میل جنسی

۱.کاکائو

کاکائو غذایی غنی از تئوبرومین است که یک گشادکننده عروق قوی است. به لطف این ماده فعال، کاکائو میل جنسی را افزایش می دهد، انرژی، تمرکز و سروتونین را فراهم می کند. بنابراین، آن را یک ضد افسردگی طبیعی می دانند که در صورت کمبود میل جنسی مفید است زیرا می تواند عامل افسردگی باشد.

۲.جینکو بیلوبا

تقویت میل جنسی، جینکو بیلوبا یکی از پرمصرف‌ترین گیاهان دارویی برای درمان اختلالات حافظه و کاهش جریان خون به مغز است. این گیاه به دلیل خواص مفیدی که بر گردش خون دارد، در برابر اختلالات جنسی مفید است. زیرا می تواند به ناحیه تناسلی خون رسانی کند.

بیشتر بخوانید: بی میلی جنسی در زنان: چرا زنان از رابطه جنسی فراری اند؟

۳.فلفل قرمز

فلفل کاین برای قرن ها به عنوان یک داروی غرایز جنسی طبیعی در نظر گرفته شده است. مطالعات نشان داده که این ادویه می تواند سطح تستوسترون را افزایش دهد، اما بزرگترین مزیت آن این است که گشادکننده عروق است. برای اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی مفید است.

۴.زنجبیل

تقویت میل جنسی، زنجبیل نیز مانند فلفل ادویه‌ای است که در زمره مواد غذایی طبیعی به شمار می‌رود. اثر تقویت کننده جنسی زنجبیل به ویژه با تحریک گردش خون مرتبط است. جریان خون بیشتری را در اندام تناسلی فراهم می کند.

۵.دارچین

دارچین یک داروی مقوی قوی با تأثیر بر میل جنسی و جلوگیری از اختلال نعوظ در نظر گرفته می شود. طعمی شیرین اما تند دارد و جریان خون به اندام تناسلی را تسهیل می کند.

۶.گل ساعتی و زالزالک

تقویت میل جنسی، این دو گیاه دقیقاً غذاهای مقوی برای انسان نیستند، اما اثرات آرامش بخش آنها به رفع بار روانی، آرامش ذهن و بدن و کاهش فشار وارده به بدن کمک می کند. بنابراین در اختلالات جنسی به دلایل روانی مفید است.

۷.سیر

تقویت میل جنسی، سیر یکی از پرطرفدارترین غذاهای مقوی جنسی در جهان است. از جمله خواص سیر، جریان خون بهتر است.

۸.مارچوبه

به دلیل داشتن ظاهر و مواد مغذی مانند پتاسیم، ویتامین C، کاروتنوئیدها و ویتامین های گروه B، همیشه به عنوان یک غذای مقوی جنسی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: قاتل میل جنسی: با این ۱۴ مواد خوراکی میل جنسی تان را نابود می کنید!

۹.آووکادو

تقویت میل جنسی، آووکادو به لطف اسید فولیک موجود در آن، تولید تستوسترون را افزایش می دهد و همچنین بر میل جنسی مردان و زنان تأثیر مثبت می گذارد. این یک میوه غرایز جنسی تک جنسیتی است.

۱۰.خاویار

خاویار علاوه بر این که هر غذای گران قیمت از نظر روانی میل جنسی را تحریک می کند، حاوی مقدار مناسبی روی است که برای تشکیل مایع منی در مردان ضروری است.

۱۱.پیاز

تقویت میل جنسی، مانند سیر، پیاز نیز یک غذای تقویت کننده جنسی است. به دلیل مکانیسم هایی که در بدن ایجاد می کند، تولید تستوسترون را در انسان افزایش می دهد.

تقویت میل جنسی

۱۲.انار

انار سرشار از پلی فنول‌ها است که برای آرامش رگ‌های خونی مفید است و گردش خون در اندام‌های تناسلی را بهبود می‌بخشد.

۱۳.نارگیل

نارگیل دارای اثر تحریک کننده میل جنسی و ترمیم اختلالات جنسی مردانه است، به ویژه هنگامی که با میخک ترکیب شود.

۱۴.صدف

تقویت میل جنسی، صدف ها غذاهای غنی از آهن هستند و همچنین سرشار از روی، ویتامین D و ویتامین B12 هستند. همه این ها غذاهایی هستند که عملکرد جنسی را بهبود می بخشند و میل جنسی را افزایش می دهند. صدف‌ها که غذاهای تقویت‌کننده مقوی هستند، سطح تستوسترون را افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: معجون شگفت انگیز ابن سینا برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی!

۱۵.پسته

بادام زمینی نیز مانند سایر غذاهای مقوی جنسی به دلیل توانایی آنها در تحریک گردش خون و کمک به اصلاح اختلال نعوظ با بهبود فعالیت جنسی مرتبط است. پسته پارامترهای عملکرد نعوظ را در بیماران مبتلا به اختلال نعوظ بهبود می بخشد.

۱۶.آروگولا

آروگولا به ویژه سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم و پتاسیم است که برای سلامت قلب و عروق مناسب است و در نتیجه فعالیت جنسی را بهبود می بخشد.

۱۷.کرفس

تقویت میل جنسی، کرفس حاوی آندروسترون است که هورمون غدد تناسلی و فوق کلیوی است و یک داروی مقوی جنسی خوب محسوب می شود.

۱۸.اسفناج

اسفناج سرشار از اسید فولیک است که به اصلاح اختلال نعوظ کمک می کند و منیزیم که برای افزایش تستوسترون مفید است. اسفناج یکی از قوی ترین داروهای غرایز جنسی طبیعی است.

۱۹.قارچ

تقویت میل جنسی، رایحه قارچ باعث افزایش میل جنسی و تحریک جنسی می شود.

۲۰.زعفران

زعفران یکی از پرطرفدارترین ادویه های مقوی است. زیرا هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. زعفران خلق و خو را بهبود می بخشد و همچنین میل جنسی را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: قاتل بیماری ها: ۱۰ فواید معجزه آسا و باورنکردنی انجیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا