;
خانواده و زناشوییزندگی

زنان مستقل و قوی این ۶ رفتار مردان را هرگز تحمل نمی کنند!

زنان مستقل و قوی در مسیر زندگی چیزهای زیادی را پشت سر می گذارند. آنها پیروزی ها و شکست ها را تجربه می کنند. از اشتباهات خود درس می گیرند و تحمل کمی برای مردانی دارند که به طور مداوم اشتباهات مشابه را تکرار می کنند. واقعا زنان چه رفتارهای مردان را هرگز تحمل نمی کنند.

همیشه ساده ترین کار این نیست که یک زن قوی باشید، اما با قوی بودن شما شجاعت و توانایی تان را به همه نشان می دهید. البته وقتی شما یک زن قوی هستید، به طور خودکار به این معنا نیست که آسیب پذیر نیستید و خسته نمی شوید.

قدرت چیزی فراتر از این است که اجازه ندهید کسی آسیب پذیری شما را ببیند. بلکه قدرت یعنی این است زمانی که فکر می کنید نزدیک است تسلیم شوید یا صدایی باشید که جهان به آن نیاز دارد، زمانی که آنها احساس می کنند صحبت کردن را فراموش کرده اید، دوباره بلند شوید.

بیشتر بخوانید: مردان نابالغ: ۵ دلیل مهم برای دوری از مردان نابالغ

معنی یک زن قوی بودن

زنان مستقل و قوی، به عنوان یک زن قوی، هرگز تسلیم نمی‌شوید، حتی زمانی که تمام وجودتان به شما می‌گویند که این کار را انجام دهید. قدرت به این معنا نیست که شما قدرتمند یا شکست ناپذیر هستید، بلکه به این معناست که مهم نیست، چند بار زمین بخورید و اشتباه کنید، همیشه قوی تر به پا می شوید.

زنان قوی تعریف دقیق انعطاف پذیری و معنای آن است که به خود ثابت کنید قوی تر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. هنگامی که شما توسط زنان قوی احاطه شده اید، آنها شما را قدرتمند و تشویق می کنند تا بهترین نسخه از خود باشید.

در واقع زمانی که تاریکی و هرج و مرج زیادی در اطراف ما وجود دارد، یک زن قوی به عنوان صدا و تغییر مثبتی عمل می کند که جهان به آن نیاز دارد. در بخش خانواد و زناشویی چشمک در مورد ۶ رفتار مردان را که زنان مستقل تحمل نمی کنند، بخوانید.

زنان مستقل و قوی

۱.بیش از حد انتقادی بودن

زنان مستقل و قوی، در حالی که زنان با اعتماد به نفس اهمیت انتقاد سازنده را درک می کنند، اما از مردی که بی دلیل منفی نگر است و مدام از او ایراد می گیرد، قدردانی نمی کنند. آن‌ها احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند، اما تحمل نمی‌کنند که دائما تحقیر شوند یا احساس بدی نسبت به خودشان داشته باشند.

۲.شایعات

زنان قوی به دنبال انجام کار هستند. آنها علاقه ای به اتلاف وقت برای محکوم کردن دیگران ندارند. اگر به سراغ یک زن قوی بروید تا پشت سر آنها در مورد افراد دیگر صحبت کنید، او اعتماد خود را به شما از دست می دهد و متعجب می شود که در مورد او به دیگران چه می گویید.

بیشتر بخوانید: مرد ایده آل: مرد خوب با این ۸ تکنیک سلطان قلب همسرش می شود!

۳.منیت های بزرگ

زنان مستقل و قوی، مردانی که فقط با خودشان درگیر هستند، خودشیفته هستند. زنان قوی روی مردانی حساب می کنند که برای انجام کار با یکدیگر همکاری می کنند. آنها کار گروهی و همکاری را تحسین می کنند، نه خودخواهی و خودشیفتگی.

۴.اهمیت دادن به ایده های آنها

زنان قوی سخت تلاش کرده اند تا به جایی که هستند برسند و برای مردی که ایده های آنها را بی اهمیت می داند و آن ها را به سخره می گیرد، احترامی قائل نیست.

زنان مستقل و قوی

۵. تفاوت حرف و عمل

زنان مستقل و قوی، زنان قوی می دانند که حرف و عمل آن ها یکی است. آن ها آنچه را می گویند به آن عمل می کنند. آنها برای مردانی که به چیزی متعهد می شوند، آن را دنبال نمی کنند و کار دیگری انجام می دهند، صبر کمی دارند. وقت آنها ارزشمند است و اغلب وقت و انرژی زیادی به دیگران می دهند. در ازای آن هم همین انتظار را دارند.

۶.دروغ گویی

زنان مستقل و قوی، اگر نمی توانید صادق باشید، به جای دیگری بروید. زنان قوی دروغ را بر نمی تابند. آن ها از مردان دروغ گو متنفر هستند و رفتار مردان دروغ گو را تحمل نمی کنند.

صداقت بهترین ابزار برای رفتار و تحت تاثیر قرار دادن زنان قوی است. تلاش کنید تا زنان قوی صادق باشید. زمانی که او صداقت را در شما می بیند در تمام مشکلات و سختی ها کنار تان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان بد: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا