;
سلامتسلامت جنسی

کاهش میل جنسی مردان: این ۸ ماده غذایی قاتل میل جنسی آقایان است!

کاهش میل جنسی مردان: هر کاری که انجام می دهید، از جمله غذاهایی که می خورید، می تواند میل جنسی شما را افزایش یا کاهش دهد. با این که همیشه غذاهایی که میل جنسی را افزایش می دهند مورد بحث قرار می گیرند، اما توجه به غذاهایی که باعث کاهش میل جنسی می شوند، نیز مهم است. به خصوص خوردن برخی غذاها به تدریج میل جنسی مردان را کاهش می دهد. در بخش سلامت ۸ مهم ترین مواد غذایی که قاتل میل جنسی مردان محسوب می شود، بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: تقویت میل جنسی زنان:  ۱۰ غذای برتر برای تقویت میل جنسی

۸ غذایی که میل جنسی مردان  را کاهش می دهد

۱.سویا

کاهش میل جنسی مردان، در حالی که سویا به عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز به غذای مورد علاقه وگان ها و گیاه خواران تبدیل شده است، اما برای میل جنسی مردان انتخاب خوبی نیست. زیرا باعث کاهش میل جنسی در مردان می شود.

کاهش میل جنسی مردان، مطالعات نشان می دهد مصرف سویا می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و ممکن است به اختلال نعوظ کمک کند. تستوسترون تأثیر مستقیمی بر میل جنسی شما دارد. سعی کنید مصرف سویا را محدود یا اجتناب کنید.

۲.سوپ کنسرو شده

سوپ های کنسرو شده به دلیل محتوای بالای سدیم، خبر بدی برای میل جنسی شما هستند. سدیم باعث فشار خون بالا می شود و ممکن است به قلب شما آسیب برساند. از آنجایی که عملکرد جنسی شما به جریان خون مناسب بستگی دارد، واضح است که چرا باید از مصرف سوپ های کنسرو شده اجتناب کنید.

کنسرو

کاهش میل جنسی مردان، به جای آن یک سوپ خانگی بخورید و از نمک زیاد استفاده نکنید. همچنین به خوردن غذاهایی که جریان خون و سطح اکسید نیتریک را افزایش می دهند کمک می کند. نمونه های خوب شکلات تلخ، آب انار، آجیل و دانه های کدو تنبل غنی از روی هستند.

۳.گوشت فرآوری شده

اگر عاشق گوشت هستید، ممکن است بخواهید از گوشت های فرآوری شده اجتناب کنید. گوشت های اغذیه فروشی و سایر گوشت های فرآوری شده می توانند باعث عدم تعادل هورمونی شوند. به علاوه، می تواند بر تعداد اسپرم شما نیز تأثیر بگذارد.

کاهش میل جنسی مردان، می بینید، گوشت فرآوری شده مواد مغذی مورد نیاز برای میل جنسی و سلامت جنسی را تامین نمی کند. به خاطر داشته باشید که گاهی برای رشد بهتر به حیوانات هورمون های مصنوعی داده می شود. برای کاهش خطر مشکلات جنسی بهتر است از مصرف این گوشت ها اجتناب کنید.

۴.لبنیات

محصولات لبنی ساخته شده از شیر گاو می تواند منجر به کاهش میل جنسی شود. شیر گاو حاوی هورمون های طبیعی یا مصنوعی است که ممکن است بر هورمون های جنسی مانند تستوسترون تأثیر بگذارد.

کاهش میل جنسی مردان، در نتیجه، میل جنسی شما ممکن است آسیب ببیند. سایر عوارض جدی تر مانند سرطان پروستات ممکن است رخ دهد. اگر سطح تستوسترون شما پایین است، ممکن است بخواهید یک مکمل غذایی طبیعی را برای تقویت آن انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ فواید شگفت انگیز انبه: از تقویت میل جنسی تا کاهش وزن

۵.نعناع

کاهش میل جنسی مردان، تعداد فزاینده ای از شواهد نشان می دهد که نعناع می تواند سطح تستوسترون را در مردان کاهش دهد. در حالی که چای همیشه انتخاب خوبی برای نوشیدنی است، می توانید گزینه های دیگری مانند چای سبز را انتخاب کنید.

۶.کربوهیدرات های ساده

کربوهیدرات های ساده در غذاهای فرآوری شده مانند دسرها، نان ها و شیرینی ها وجود دارند. رژیم غذایی سرشار از این غذاها با قند خون بالا، سطوح پایین تستوسترون، افزایش چربی بدن و کاهش توده عضلانی مرتبط است.

کاهش میل جنسی مردان، همه این موارد می تواند میل جنسی شما را مختل کند و منجر به اختلال عملکرد جنسی شود. به جای آن غذاهای سالم تری انتخاب کنید، رژیم غذایی خود را با سبزیجات، میوه های غنی از ویتامین C، غلات کامل و غیره غنی کنید.

۷.چربی های ترانس

کاهش میل جنسی مردان، چربی های ترانس باعث مشکلات زیادی از جمله کاهش سطح تستوسترون، افزایش وزن، اختلال در جریان خون می شوند. آنها معمولا در غذاهای سرخ شده یافت می شوند. اضافه وزن بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد که میل جنسی را بیشتر کاهش می دهد.

با مصرف چربی های سالم به جای غذاهای چرب، میل جنسی و فعالیت جنسی خود را بهبود بخشید. ممکن است بخواهید اسیدهای چرب امگا 3 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید زیرا برای سلامت قلب و عروق شما مفید هستند.

کاهش میل جنسی مردان، امگا 3 را در ماهی آزاد و سایر ماهی های چرب پیدا کنید. ماهی روغنی همچنین منبع خوبی از ویتامین B6  است که برای میل جنسی شما مفید است.

۸.قهوه

کاهش میل جنسی مردان، در حالی که قهوه به عنوان یک محرک عمل می کند و ممکن است به برخی از مردان نعوظ قوی بدهد، برخی دیگر اثرات معکوس دارند. اگر از قهوه احساس ناراحتی می کنید، ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید. عصبانیت منجر به اضطراب می شود و اضطراب میل جنسی را از بین می برد.

کاهش میل جنسی مردان

بیشتر بخوانید: تقویت میل جنسی: ۲۰ غذا با اثر جادویی برای افزایش میل جنسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا