;
تفریح و سرگرمی

اگه چشای تیز مثل عقاب داری در 3 ثانیه گربه را در میان جغدها پیدا کن!

آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها: مشاهده و حل تصاویر چالشی، معماها، تست های شخصیت شناسی و … به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است. کافی است چند دقیقه در فیس‌بوک یا توییتر بچرخید تا بببینید که چقدر در این پلتفرم‌ها چالش‌هایی منتشر شده که در همه آنها، حواس ما مورد آزمایش قرار می گیرد. در آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها نیز دقت، توجه، تمرکز و قدرت بینایی شما به چالش کشیده می شود. شما باید در کمتر از 5 ثانیه گربه ای را که خود را میان جغدها مخفی کرده پیدا کنید. با چشمک و آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها همراه باشید.

شاید در وحله اول این تست ها فقط به عنوان سرگرمی در نظر گرفته شوند. اما بسیاری از محققان معتقدند که تصاویر معمایی و … سبب می شوند که مغز به دنبال پیدا کردن مورد سوال بیشتر فعالیت کند. این فعالیت به نوعی ورزش برای مغز محسوب می شود، به خصوص آنکه در دنیای فعلی مغز ما کمتر با چالش هایی که نیازمند دقت و تمرکز است روبرو می شود. این تست ها در بلند سبب افزایش قدرت تمرکز، دقت و در نهایت جزئی نگری افراد می شود. لذا انجام این تست ها فراتر از جنبه سرگرمی همواره توصیه می شود.

شاید بپسندید:داستان تاریخی حضرت سلیمان و زبان گربه ها!

آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها

در این قسمت تصویری برای شما گذاشته شده است. شما باید بتوانید در کمتر از 7 ثانیه گربه ناقلا را در میان جغدهای شاخدار تصویر پیدا کنید. کافی است کمی تمرکز کنید و سپس با آمادگی به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه جغد مخفی شده جنگلی رو تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود؟

.

.

.

شاید بپسندید: اگه آشنایی با زبان بدن داری، سریع بگو کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها

چالش همانطور که اشاره شد، پیدا کردن یک گربه ناقلا میان جغدها بود. احتمالا آن را پیدا کرده اید. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین نگاه کنید. اما بهتر است قبل از دیدن پاسخ، تمام گوشه های عکس را با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:ریسک پذیر جسور هستید یا تصمیم گیر محتاط!؟ | فقط یکی از تصاویر را انتخاب کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ریاضی رو خوب یاد گرفته باشی تو 8 ثانیه جواب معادله را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها: این گربه ملوس اینجا پنهان شده است. جغدها همه منقار دارند. اما این اگر چه خیلی خودش رو شبیه جغدها کرده، اما مشخصه که جغد نیست. چون منقار نداره.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه نفر، امتحان را با موفقیت پشت سر میذاره!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها

شما می توانید آزمون تصویری شناسایی گربه میان جغدها را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آیا می توانید در یک نگاه، فیل مخفی شده تصویر را پیدا کنید!

 اگه خرس مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

اگه تفاوت های دو تصویر آریل پرنسس دیزنی رو پیدا کنی، نابغه ای!

داستان شنیدنی داماد حاکم | داستان دزدی که با یک کار خوب، داماد حاکم شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا