;
تفریح و سرگرمی

هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل، اثبات کن!

آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه : قاتل در میان اعضای خانواده است و شاید از اینکه شناسایی آن برای پلیس سخت باشد، خوشحال است. اما قطعا کارآگاهان خبره به آسانی می توانند آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه را حل کنند. شما نیز اگر احساس می کنید هوش کارآگاهی عالی دارید، بهتر است آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه را از دست ندهید. مجله خبری چشمک تلاش دارد با ارائه جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری میزان دقت، تمرکز و هچنین توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشد.

باید بدانید که آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه مدتی است که در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرده و بارها و بارها همرسانی شده است. شما باید با کمک نشانه ها و جزئیات تصویر، فرد قاتل را در صحنه شناسایی کنید. اگر نگاه تیزبینی داشته باشید به آسانی خواهید توانست که آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه را رمزگشایی کرده و قاتل را شناسایی کنید. فقط یادتان باشد که آزمون پیدا کردن قاتل  همانند دیگر آزمون ها تنها 5 ثانیه زمان پاسخگویی دارد.

شاید بپسندید:در مسابقه طناب کشی کدام گروه برنده خواهد شد!؟

آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه

همانطور که اشاره شد آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه نیز محدودیت زمانی دارد، لذا سعی کنید رمز گشایی آزمون پیدا کردن قاتل را تنها در 5 ثانیه انجام دهید. ماموریت همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک این است که شما را در چالش های مختلف مشارکت دهیم تا بتوانید هم سرگرم شوید و هم توانائیهای خود را توسعه و بهبود ببخشید.

فرد در خانه به قتل رسیده است. در صحنه قتل افرادی که در تصویر می بینید حاضر هستند. یکی از افراد حاضر در صحنه قاتل است. شما باید بتوانید این فرد را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. در غیر این صورت او ممکن است صحنه قتل را به هم زده و شناسایی را مشکل سازد. پس اگر آماده باشید تصویر آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه را با هم مرور کنیم.

شاید بپسندید: تو 10 ثانیه 3 تفاوت تصویر نقاشی شده گربه زیبا را پیدا کن!

آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه

 

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوش ریاضی خود را با انجام آخرین معادله توپ نخی ارزیابی کنید!

 

.

.

.

جالب است: داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

پاسخ آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه

هنوز نتوانستید آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه را رمزگشایی کنید؟ آرام باشید، از تسلیم شدن احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروه منتخب نابغه هایی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این آزمون می تواند یک تمرین خوب برای بهبود مهارت های کارآگاهی و شناختی شما باشد. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتر تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت جزئی در این تصویر دخترک زیبا وجود دارد که فقط تیزبین ها متوجه آن می شوند!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تنها 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله اشتباه را اصلاح کنند!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از توپ های ساحلی، بفهمید که درونگرا هستید یا برونگرا و اجتماعی!

پاسخ آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه: قاتل توانسته به خوبی ذهن پلیس را درگیر کند. به کودک یک قوطی رب باز شده داده تا او بازی کند و صحنه قتل را بهم بریزد. لذا کودکان نمی توانند قاتل باشند و تفنگ بر روی زمین به نظر می رسد یک اسلحه اسباب بازی است. مرد نیز به نظر نمی رسد قاتل باشد. هیچ نشانه ای وجود ندارد که توانسته باشد مرد را به قتل رسانده باشد. اما اگر به سوزن های موی زن دقت کنید، یکی از آنها خون آلود است. به نظر می رسد زن قاتل است.

شاید بپسندید: داستان پیرمردی که خرشانس بود، اما خودش رو خرشانس نمی دونست!

شناخت قاتل زرنگ در خانه

شاید بپسندید: یکی از این سه نفر از بانک سرقت کرده،کدومیکی هست!؟

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل زرنگ در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی با حرکت دادن 1 چوب کبریت معادله رو اصلاح کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دقت ات خوب باشه تو 10 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر را پیدا می کنی!| 90 درصد افراد موفی نمیشن!

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

کدومیکی از این خانم خوشکلا معشوقه مرد جوان است!

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: میون دزدایی که وارد بانک شدن یه زن هم هست، اونو شناسایی کن!

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا