;
درمان خانگیسلامت

تقویت استخوان و مفاصل: قوی ترین نسخه طب سنتی تقویت استخوان و مفاصل با کشمش و عسل

تقویت استخوان و مفاصل: تقویت مفاصل و استخوان همیشه نیاز به داروهای آزمایشگاهی ندارد در واقع داروهای طبیعی جایگزینی که به عنوان مکمل و درمان اصلی در طب سنتی وجود دارند می توانند جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی باشند.

تقویت استخوان و مفاصل، از آنجا که استخوانها و مفاصل، بدن را حمایت می کنند بنابراین بسیار حائز اهمیت است که به هرگونه ناراحتی و بیماری که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و از انجام فعالیت های روزمره جلوگیری می کند توجه شود .اینها را گفتیم تا به نسخه ی گیاهی و طب سنتی که برای تقویت این عضو مهم بدن پیشنهاد می شود برسیم، نسخه ای که جزئیات آن را در ادامه این بخش سلامت خواهید خواند.

احتمالاً بپسندید:از بین بردن کلسترول با ۱۰ داروی خانگی ساده و بدون عوارض جانبی!

پیشنهاد ویژه طب سنتی برای تقویت استخوان و مفاصل

 مواد اولیه :

۲ ق غ تخم کدو تنبل

۲ ق غ دانه کنجد

۲ ق غ ژلاتین

۵ ق غ بذر کتان

۳ ق غ کشمش

۱ فنجان عسل

احتمالاً بپسندید: تغذیه افطار تا سحر: ۱۰ مواد غذایی مهم و مفید افطار تا سحر!

تقویت استخوان و مفاصل

نحوه آمادگی نسخه گیاهی تقویت استخوان و مفاصل

تقویت استخوان و مفاصل، ابتدا تخم ها را داخل مخلوط کن بریزید بعد ژلاتین، کشمش، عسل را به آن بیفزایید سپس مواد را با سرعت زیادی ۲ تا ۳ دقیقه ترکیب کنید تا مخطوط یکنواختی بدست بیاید؛ وقتی آماده شد مخطوط را داخل ظرف دربسته ای بریزید و داخل فریزر قرار دهید.

شاید بپسندید: 10 مهترین فواید تخم مرغ آب پز که قطعاً سلامتی شما را تضمین می کند!؟

نحوه مصرف

تقویت استخوان و مفاصل، ترجیحا این نوشیدنی را با شکم خالی میل کنید، اگر بخواهید قبل از شام و نهار هم می توانید میل کنید.

برای تاثیر گذاری بیشتر مدت زمان بیشتری آن را نگه دارید.

این نسخه را می توانید در نصف فنجان آب گرم حل کنید تا راحتر بنوشید.

می توانید این دارو را بیشتر از دو ماه درفریزر نگه دارید.

شاید بپسندید: دلیل مبتلا شدن به دیابت: ۵ اشتباهی که باعث می شود به دیابت مبتلا شوید!

تقویت استخوان و مفاصل

چند پیشنهاد دیگر برای تقویت استخوان و مفاصل

تقویت استخوان و مفاصل، برای بهینه سازی نتایج حاصل از این درمان طبیعی حفظ عادات غذایی خوب مهم است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم :

مصرف الکل، غذاهای مضر، سدیم، شکر را محدود کنید.

از میوه ها، سبزیجات، گوشت غلات بیشتر استفاده کنید.

تقویت استخوان و مفاصل، شیرهای گیاهی ترجیحا غنی شده با کلسیم ،منیزیم که استخوان ها و مفاصل را تقویت می کند بنوشید.

اگر التهاب و احتباس مایعات دارید مقدار زیادی آب و نوشیدنی ادرار آور بنوشید.

و در آخر رژیم خود را باتوجه به توانایی های فیزیکی مکمل قراردهید.

احتمالاً بپسندید: کم خوابی و خطر مرگ: ۹ بلایی که کم خوابی سرتان می آورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا