;
فرهنگ و هنر

تصاویر زیبا از سیلا تورک اوغلو بازیگر سریال شربت زغال اخته + بیوگرافی

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو بازیگر و همسرش با عکس و ناگفته ها از شروع تا درخشش و علایقش را در بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک می خوانید.

شاید بپسندید: بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو بازیگر سریال چشم چران عمارت + تصاویر جذاب

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

سیلا تورک اوغلو متولد ۱۸ آوریل ۱۹۹۹ در ازمیر ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل دبیرستان Bornova Hatice Güzelcan بوده که از ۱۹ سالگی بازیگری را شروع کرد و با سریال «امانت» (Emanet) به شهرت رسید. این بازیگر ترک ۱۶۸ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید: تصاویر زیبا از هنر بر روی برگ | خلاقیت و زیبایی در این برگ ها شگفت انگیز است!

خانواده

سیلا تورک اوغلو (Sıla Türkoğlu) روز ۲۹ فروردین ۱۳۷۸ در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد و سه برادر و دو خواهر بزرگتر از خود دارد.

تحصیلات

سیلا همزمان با دوران دبیرستان آموزش بازیگری را شروع کرد و زمانی که هنوز دانش آموز بود شروع به شرکت در تست های بازیگری در دفاتر سینمایی کرد.

بیشتر بخوانید: بازسازی بتمن کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی+ تصاویر بخش دوم

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

آغاز بازیگری

سال ۲۰۱۸ در ۱۹ سالگی با بازی در سریال گریه نکن مادر (Ağlama Anne) در نقش شعله اولین بار قدم در عرصه بازیگری گذاشت. او سپس سال ۲۰۱۹ با بازی در سریال سوگند (Yemin) در نقش سونا کنار چهره هایی چون اوزگه یاگیز و «گوکبرک دمیرجی» دیده شد.

احتمالاً بپسندید: واقعیت ها درباره قرون وسطی که اکثر فیلم ها نادرست به تصویر می کشند!

شهرت

سال ۲۰۲۰ با سریال امانت (Emanet) در نقش سحر به شهرت رسید و همچنین سال ۲۰۲۲ در سریال شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) در نقش دوغا درخشید.

در مجموعه اینترنتی

سال ۲۰۲۲ در سریال اینترنتی ما فقط دوست هستیم (Sadece Arkadaşiz) در نقش مهمان کنار چهره هایی چون هازار ارگچلو و کوبیلای آکا حضور داشت.

احتمالاً بپسندید:عکسهای جالب تغییر چهره آشا محرابی که خبرساز شد+ بیوگرافی

دوست نداشتم نقش اول باشم

زمانی که بازیگری را شروع کردم، هدفم این بود که هیچ وقت نقش اول نباشم اما با لذتی که از بازیگری بردم، احساسم تغییر کرد و متوجه شدم که بازی در نقش اول می تواند بسیار لذت بخش باشد.

شاید بپسندید: هنر هوش مصنوعی در بازسازی شخصیت های کارتونی در واقعیت + تصاویر بخش اول

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

بازیگری نیاز من است

بازیگری یک جاده بی پایان با کشفی درست از خود است که مرا خوشحال و هیجانم را افزایش می دهد، به همین دلیل بازیگری در زندگی من نیاز است.

احتمالاً بپسندید: پرنسس های جنگجو کشورهای مختلف+تصاویر

بعد شهرت تغییری نکردم

از اولین کارم همیشه همان سیلا را به مردم نشان داده ام، سعی کردم با آنها صمیمی باشم، من واضح هستم و اصلاً تغییر نکرده ام به همین دلیل مخاطبان آن را دوست داشته اند.

من صاف و صادق هستم

وقتی کسی به من نزدیک می شود من هم به سمت او می روم، من صاف و صادق هستم، اگر چیزی باشد که آن را دوست نداشته باشم، آن را می گویم. نمی توانم دروغ بگویم، شما می توانید مستقیماً از چهره من هر چیزی را متوجه شوید اما گاهی اوقات مردم می توانند صداقت را بد تعبیر می کنند.

خط قرمز من، ناعدالتی است

احساسم را تا حد افراط تجربه می کنم، می توانم از چیزی عصبانی شوم و بالا و پایین بپرم و سپس بیرون بروم اما در زندگی تجاری من، کمی بیشتر ملاحظه می کنم. مسائلی مانند بی عدالتی مرا بسیار عصبانی می کند، نمی توانم در برابر ظلمی که نه تنها در حق من بلکه در حق اطرافیانم می شود سکوت کنم بنابراین می توان گفت خط قرمز من ناعدالتی است.

احتمالاً بپسندید: حضور جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲ در دو دقیقه گردوخاک به پا کرد!

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

کارگردان مورد علاقه

هر بازیگری دوست دارد در اکران بزرگ ظاهر شود و من یکی از آنها هستم. من «چاقان ایرماک» فیلمساز را خیلی دوست دارم، وقتی اولین کارم را شروع کردم، آرزو داشتم روزی با هم کار کنیم، به غیر از بازیگری، بزرگترین علاقه من خوانندگی است به همین دلیل دوست دارم در یک موزیکال شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: تصاویر جالب از مهمانداران خطوط هواپیمایی کشورهای مختلف + تصاویر بخش دوم

نگرش در مورد عشق

هیچ منطقی در عشق وجود ندارد، عشق احساسی است که باعث می ‌شود مردم حتی علیه هم عصیان کنند به همین دلیل است که فکر نمی کنم عشق به این تفاوت ها گوش کند. گاهی می گویند “عشق یک نقص بینایی است و این نقص طول می کشد تا وقتی که ازدواج کنی و وقتی ازدواج کردی چشمت باز می شود و خوب می شوی” ممکن است واقعا این درست باشد.

بیشتر بخوانید: شخصیت های کارتونی به صورت انسان | اگر افراد کارتونی انسان بودند!

علایق و شخصیت

● فردی صادق، رک، لجباز، شاد و آزاد بوده و حیوانات را بسیار دوست دارد.

● از گذراندن وقت با آنها لذت میبرد.

● معمولا اوقات فراغت خود را با مسافرت با دوستانش و تماشای فیلم های قدیمی ترکی میگذراند.

شاید بپسندید: نقاشی های مشهور با پرنسس های دیزنی باز طراحی شدند+ عکس

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

شاید بپسندید: تصاویر و فیلم بازسازی شده از کنفرانس تهران در سال 1322 با حضور چرچیل، روزولت و استالین!

ناگفته ها

● به مطالعه، عکاسی و سفر علاقه مند است و مقصد مورد علاقه اش پاریس و تورنتو میباشد.

● عاشق پیتزا و برگر بوده و به رنگ های سفید و خاکستری علاقه دارد و برآورد می شود ارزش خالص دارایی او بالای ۱ میلیون دلار لاشد.

احتمالا بپسندید: وقتی کمپانی پیکسار انیمیشن مردم کشورهای مختلف را طراحی می کند + عکس های بخش اول

سریال شربت زغال اخته

سریال شربت زغال اخته اثری عاشقانه و درام است که اولین بار در اکتبر 2022 روی آنتن شبکه Show TV رفت. نویسندگان این سریال زینب گور (Zeynep Gür) و ملیس سیولک (Melis Civelek) هستند و کمپانی Gold Film تولید آن را برعهده دارد.

سریال شربت زغال اخته

این سریال از حضور بازیگرانی چون سیلا تورک‌اوغلو (Sıla Türkoğlu)، باریش کیلیچ (Barış Kılıç) و اوریم آلاسیا (Evrim Alasya) بهره می‌برد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی این عنوان از بهترین سریالهای ترکی 2022 می‌پردازیم و درباره مسائلی چون داستان، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت های سریال شربت زغال اخته صحبت می‌کنیم. اگر دوست دارید با جدیدترین سریال های ترکی آشنا شوید نیز می‌توانید به مقاله معرفی سریال های ترکی 2023 سری بزنید.

شاید بپسندید: عکس های جذاب و شخصی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3 + بیوگرافی

خلاصه سریال

داستان سریال ترکی شربت زغال اخته درباره زوجی با خانواده‌هایی کاملا متفاوت است که باور دارند به واسطه عشق شان می‌توانند از سختی‌های زندگی عبور کنند. ماجرا از این قرار است که کیویلجیم خانم پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده و حالا دختر بزرگش با پسر یک خانواده مذهبی و محافظه‌کار ازدواج کرده است. از آنجایی که کیویلجیم خانم خودش زنی باسواد، واقع‌گرا و مدرن است، با این وصلت موافق نیست اما…

سریال شربت زغال اخته

پخش سریال Kızılcık Şerbeti از 29 اکتبر 2022 (7 آبان 1401) آغاز شده است. در پاسخ به سوال سریال حفظ آبرو اخته چند قسمت است؟‌ باید بگوییم که فصل اول این سریال در 29 قسمت روی آنتن رفته است. قرار بر این است که فصل دوم فیلم شربت زغال اخته نیز به زودی منتشر شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره این اثر، می‌توانید اخبار سریال زغال اخته را از همین صفحه دنبال کنید.

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید:چهره بدون گریم بانو یئون بیرون از سریال جومونگ 2 که اصلا باورکردنی نیست + عکس ها

شاید بپسندید: سوتی های سریال یوسف پیامبر که خیلی جالب هستند+تصاویر

احتمالا بپسندید: حکایت دردناک کوتوله های ناصرالدین شاه قاجار | داستان ساخت خانه عروسکی برای دو کوتوله!

شاید بپسندید: طراحی نوزاد کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی+ تصاویر بخش دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا