;
آرایش و زیباییدنیای مد

پرپشت شدن ابرو با آرایش: ۴ ترفند جدید آرایشی برای پرپشت نشان دادن ابروها

پرپشت شدن ابرو با آرایش: بدون شک ابروها بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم‌ها و صورت دارند. زیرا هرچقدر هم که چشم‌های زیبایی داشته باشید و آنها را حرفه ای آرایش کرده باشید باز هم اگر فرم ابروهای تان زیبا نباشد زیبایی چشم‌ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع آرایش ابروها برای این انجام می شود که اگر ابروهای پهن و پر ندارید، بتوانید ابروهای تان را پرپشت نشان بدهید.

بنابراین برای آن که به کمک لوازم آرایشی بتوانید ابروهای پهن و پرپشت داشته باشید، باید لوازم آرایشی مخصوص ابرو و همچنین روش استفاده از آن ها را یاد بگیرید. در بخش آرایش و زیبایی ۴ ترفند جدید آرایشی برای پرپشت نشان دادن ابروها بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو با روش های خانگی: ۸ روش قطعی برای پرپشت شدن ابروها

۴ ترفند جدید آرایشی برای پرپشت نشان دادن ابرو

پرپشت شدن ابرو با آرایش، برای پرپشت کردن ابروها روش‌های مختلف و لوازم آرایش متفاوتی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید:

پرپشت شدن ابرو با آرایش

۱.سایه ابرو

پرپشت شدن ابرو با آرایش، اگر ابروهای تان خالی و نازک است و نیاز به پر کردن دارند می توانید از سایه ابرو برای پر کردن ابروهای تان استفاده کنید. سایه ابرو باعث می شود ابروهای تان ضخیم‌تر و پرپشت تر به نظر برسند. البته توصیه می شود که از سایه ابرو به مقدار کم استفاده کنید تا ابرو‌ها طبیعی تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: موهای نازک: ۳ دستور العمل خانگی روغن مو برای موهای نازک

پرپشت شدن ابرو با آرایش

۲.پماد ابرو

پرپشت شدن ابرو با آرایش، پماد ابرو مخصوص خانم هایی است که ابروهای مشکی و تیره دارند. از پماد ابرو معمولا برای آرایش‌های مجلسی و پارتی ها استفاده می شود. روش استفاده از آن کاملا ساده است. برای این کار به یک برس کوچک زاویه دار نیاز دارید که آن را داخل پماد ابرو بزنید و شروع به پر کردن ابروهای خود کنید.

بیشتر بخوانید: پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

پرپشت شدن ابرو با آرایش

۳.ماژیک ابرو

ماژیک ابرو یکی از لوازم آرایشی مخصوص ابروها است که برای خانم هایی که ابروهای روشن دارند انتخاب خوبی است. ماژیک ابرو خیلی پررنگ نیست و باعث می شود آرایش ابروهای تان طبیعی به نظر برسد. یکی دیگر از مزایای ماژیک ابرو ضد آب بودن آن است که باعث می شود آرایش ابروها تا پایان روز دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست چرب: کنترل چربی پوست با این ۷ اسکراب خانگی شگفت انگیز!

۴.ژل ابرو

پرپشت شدن ابرو با آرایش، ژل ابرو چیزی مانند ژل مو است و برای خانم هایی که ابروهای ضخیم دارند مناسب تر است. زیرا ژل ابرو می تواند تار ابروها و فرم آنها را تثبیت کند. پس بهتر است در آخرین مرحله از آرایش ابرو، از ژل ابرو استفاده کنید. با ژل ابرو می توانید ابروها را به هر حالتی که دوست دارید شانه کنید.

بیشتر بخوانید: رشد سریع مو با سیر: معجزه سیر برای رشد مو که نمی دانستید!

پرپشت شدن ابرو با آرایش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا