;
تفریح و سرگرمی

از هر رنگ ماهی در تصویر دو تا هست فقط یکی از ماهی ها تک است، پیداش کنید!

آزمون شناسایی ماهی متفاوت: این تست تصویری به دلیل سختی آن به سرعت در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم موفق به یافتن تنها ماهی در مجموعه ای از ماهی هایی هستند که از هر کدام یک جفت در تصویر وجود دارد. این چالشی است که شما را سرگرم می کند، اما مهمتر از همه توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند. برای موفقیت در آزمون شناسایی ماهی متفاوت، بسیار مهم است که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی ماهی متفاوت همراه شوید.

در این تست هوش باید از چابکی تصویری و سطح تمرکز خود برای امید به موفقیت استفاده کنید. در واقع، پیدا کردن و شناسایی عنصر درخواستی یعنی همان ماهی رنگی تک در اولین تلاش آسان نخواهد بود. در آزمون شناسایی ماهی متفاوت باید یک ماهی تنها و متفاوت را پیدا کنید. البته برای این کار شما از محدودیت زمانی برخوردار هستید. 5 ثانیه فرصت و مهلتی است که باید ماهی تک و متفاوت را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان دختر زیرک و پیرمرد رباخوار، داستانی آموزنده و شنیدنی!

آزمون شناسایی ماهی متفاوت

برای دشوارتر کردن بازی و تحریک دقت و تمرکز شما، تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا ماهی رنگی تک و متفاوت را پیدا کنید. این محدودیت زمانی این تست تصویری را بسیار دشوار می کند. برای اینکه بهترین شانس را برای یافتن ماهی تک و متفاوت با دیگر ماههای رنگی و جفت را در مدت زمان تعیین شده به خود بدهید، سعی کنید خود را در شرایط مناسب قرار دهید. در جای آرام و خلوت قرار بگیرید.

برای انجام این کار، سعی کنید از محدودیت های تمرکز خود عبور کنید. این به شما امکان می دهد واضح تر ببینید و ناهماهنگی ها را راحت تر تشخیص دهید. برای متمرکز کردن توجه خود، خود را منزوی کنید. قرار دادن خود در مکانی ساکت و دور از شلوغی و صداهای مختلف به شما کمک می کند تا افکار خود را جمع کنید.

شاید بپسندید:چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

آزمون شناسایی ماهی متفاوت

شاید بپسندید: با توجه به شخصیت‌ات، بهترین راه حل برای مقابله با مشکلات را شناسایی کن! | کدوم پرنده جذابتره!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها میتونن تو 10 ثانیه معادله (44+4- 4÷4×4=؟) را حل کنند!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

جواب آزمون شناسایی ماهی متفاوت

اگر موفق نشدید ماهی رنگی تک و متفاوت را در میان بقیه ماهیی های جفت را پیدا کنید، به این معنی است که شما یکی از 85 درصد افرادی هستید که شکست خورده اند. با توجه به پیچیدگی این تست، این موضوع چندان مهم نیست.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به “خود” است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

 

 

 

 

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدوم زن عصبانی همسر این مرد بیچاره است!؟

پاسخ آزمون شناسایی ماهی متفاوت: پس اگر موفق نشدید ناامید نشوید. پاسخ این معمای بسیار دشوار را در ادامه به شما خواهیم داد.

شاید بپسندید: در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

شناسایی ماهی متفاوت

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی ماهی متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت، داستانی پندآموز و طنز از ادبیات عامیانه!

برایتان جالب خواهد بود

مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا