;
زندگیخانواده و زناشویی

زنان جذب چه مردانی می شوند؟ + ۱۰ ویژگی مردان جذاب

چه ویژگی هایی باعث می شود که برخی از مردان از سایر مردان متمایز و متفاوت به نظر می رسند. برخلاف مردان که بیشتر بصری هستند، زنان تمایل دارند هنگام قضاوت در مورد جذابیت از ذهن خود استفاده کنند. به عبارت ساده، سریعترین راه برای جذب یک زن این است که او را از نظر عاطفی به سمت خود بکشانید. این که یک مرد چه احساسی به زن می دهد، چیزی است که او را «جذاب» می کند. در واقع چیزهای زیادی می تواند مرد را جذاب نشان دهد. مثل تعریف کردن سخاوتمندانه، داشتن نگرش و جاه طلبی مثبت، نداشتن سابقه جنایی، سبک زندگی سالم، خوب بودن با بچه ها و لبخند زدن زیاد. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به این سوال می پردازیم که زنان جذب چه مردانی می شوند؟ بنابراین ۱۰ ویژگی مردان جذاب را با شما در میان می گذاریم.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

۱.داشتن اعتماد به نفس

وقتی مردی وارد اتاقی می‌شود و با اعتماد به نفس ظاهر می شود، بسیار جذاب به نظر می رسد. حتی اگر او به لحاظ چهره زیباترین مرد آن جمع نباشد، اعتماد به نفس او توجه هر زنی را به خود جلب می کند.

۲.جنتلمن بودن

زنان جذب چه مردانی می شوند، او مجبور نیست مانند گری کوپر لباس بپوشد، اما رفتار او با خانم ها باید شبیه یک جنتلمن واقعی باشد.. یعنی زمانی که با یک خانم هستید باید برای او درها را باز کنید، اول اجازه دهید خانم ها وارد شوند، از واژه های “لطفا” و “متشکرم” استفاده کنید و به او احترام بگذارید. زمانی که به ملاقات خانمی می روید یک دسته گل یا جعبه شکلات به عنوان هدیه با خود ببرید. این نوع رفتار یک سرمایه گذاری زیاد نیست، اما یک روش برخورد عالی است که می تواند برای هر زنی بسیار معنا داشته باشد و او را به شدت خوشحال کند.

زنان جذب چه مردانی می شوند

۳.هوش

نیازی نیست “نظریه نسبیت” را بدانید یا ضریب هوشی بالای ۱۵۰ داشته باشید، اما حداقل سلول های مغز او را با گفتگوی جالب قلقلک دهید. حتی اگر بتوانید منشاء تاریخچه خانوادگی خود را با جزئیات شرح دهید، او را تاحت تاثیر قرار می دهید. در واقع مردم تحت تأثیر مردانی قرار می گیرند که چیزی برای یک گفت و گوی جذاب داشته باشد.

۴.حس شوخ طبعی

هیچ چیز جذاب‌تر از این نیست که یک مرد بتواند مدام یک زن را با حرف هایش بخنداند. زنان أساسا مردان خوش صحبت و شوخ طبع را دوست دارند و به راحتی جذب شوخی های او می شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

۵.خوش لباس بودن

زنان جذب چه مردانی می شوند، خوب زنان دوست دارند که از نظر بصری هم جذب شوند. با این حال، لازم نیست برای جذب خانم ها مانند برد پیت به نظر برسید. فقط کمی مراقب ظاهر و لباس پوشیدن خود باشید. نوع لباس پوشیدن و ظاهر مرتب مردان برای زنان جذاب است.

۶.مراقب بودن

زن ها همواره دوست دارند کسی مراقب احوالات ان ها باشند. برای شان مهم است یک مرد حال او را بپرسد. اگر ناخوش أحوال بود به او توجه کند و از او مراقبت کند. زنان به شدت از مردان بی تفاوت بیزارند و بی تفاوتی مردان، آن ها را آزار می دهد.

۷.صادق بودن

این طور به قضیه نگاه کنید، اگر مردی به دروغ گفتن گیر بیفتد، زن به شدت از او بیزار می شود. هیچ زنی مرد دروغ گو را دوست ندارد. بکله زنان جذب مردان صادق می شوند. حتی اگر رفتار صادقانه مرد در ظاهر باعث رنجش زن شود، باز هم صداقت را بر دروغ شیرین ترجیح می دهند.

زنان جذب چه مردانی می شوند

۸.داشتن افتخار

انجام کاری که درست است یک ویژگی عالی است. مثلا اگر سگی باشد که باید نجات یابد، یا مادر و فرزندی در دره گیر کرده باشند، مردی که برای نجات آن ها می رود برای زنان تبدیل به یک قهرمان می شود و هر زنی مجذوب چنین مردی می شود.

بیشتر بخوانید: مرد مورد علاقه زنان این ۱۵ ویژگی خاص را دارد!

۹.خودجوش و ماجراجو بودن

زنان مردان ماجراجو را دوست دارند. بنابراین اگر می‌توانید گهگاه زنان را با چیزی غیرعادی، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز غافلگیر کنید، هر زنی مانند شیره‌ای روی درخت به شما می‌چسبد. در واقع زنان از هیجان ها و مردان پرجنب و جوش خوششان می آید.

۱۰.مسئولیت پذیر بودن

زنان جذب چه مردانی می شوند، برای اینک ه مرد جذاب باشید، لازم نیست پولدار باشید، فقط باید در پرداخت بدهی های خود خونسرد باشید. یک مرد مستقل که می داند در زندگی چه می خواهد و آن را دنبال می کند، برای هر زنی جذاب است. بین مردی که سالی هفت رقم درآمد دارد اما به اندازه تار موهایش بدهکار است و مردی با حقوق متوسطی که برای بازنشستگی پس انداز می کند و هر چند وقت یکبار ولخرجی می کند، زنان مرد دومی را انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان بد: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا