;
تفریح و سرگرمی

یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

آزمون شناخت بیمار رو به موت: تمام جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید و معما را تنها در 3 ثانیه حل کنید: فقط بگوئید کدام یک از مراجعه کنندگان به بخش رادیولوژی رو به موت هست!؟ شما با شکستن پرونده ای که حتی ماموران FBI هم نتوانستند از پس آن برآیند، ثابت می کنید که توانایی های “ماوراء طبیعی” دارید. لحظه اثبات کردن شما فرا رسیده است! با آزمون شناخت بیمار رو به موت و مجله خبری چشمک همراه شوید.

“شما برای انجام این آزمون باید از تمام توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. پس حس ششم” خود را فعال کنید و جرأت کنید به یکی از مرموزترین معماهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود پاسخ دهید. آیا می خواهید به دوستان خود ثابت کنید که چابک ترین و قوی ترین کارآگاه هستید؟ اگر موفق به حل تست تصویری آزمون شناخت بیمار رو به موت شوید، می توانید تاج قهرمانی خود را به دست آورید. چرا که آزمون تصویری که در ادامه خواهید دید، تنها می تواند توسط درخشان ترین ذهن های جهان رمزگشایی شود.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ | اگه نمی دونی فقط بگو تا نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم!

آزمون شناخت بیمار رو به موت

کدام بیمار رو به موت است؟ سوال بسیار ساده و تصویر ارائه شده نیز بسیار ساده است. با توجه به آزمون شناخت بیمار رو به موت ما یک چالش تصویری خاص را به شما ارائه می‌کنیم که شما را مجبور می‌کند تا مغزتان را «ورزش» دهید. برای حل آزمون شناخت بیمار رو به موت فقط 3 ثانیه فرصت دارید. باید بدانید که تنها 3 درصد از شرکت کنندگان در اولین فرصت خود موفق به حل آن شدند. فقط اگر مطمئن باشید که توانایی‌های منحصربه‌ فرد دارید، می‌توانید ادعای پیروزی کنید.

شما در آزمون شناخت بیمار رو به موت، چهار بیمار را مشاهده می کنید که به بخش رادیولوژی یک بیمارستان مراجعه کرده اند. مأموریت شما این است که تمام جزئیات را بررسی کنید و بگوئید که کدامیک از افراد تصویر در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد. یکی از این بیماران وضعیت نامساعدی دارد و ممکن است بزودی جان خود را از دست بدهد. به نظر شما کدامیک از این افراد در چنین وضعیتی قرار دارند!؟ تنها 3 ثانیه فرصت دارید تا خود را مورد آزمایش قرار دهید. حالت “کاراگاهی” را فعال کنید و برای “رمزگشایی” آماده شوید! زمان شما آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این آدما، بالا خونه اش رو اجاره داده!؟

آزمون شناخت بیمار رو به موت

شاید بپسندید: حکایت زن زیبا و قاضی هوس باز !

.

 

 

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

.

.

.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این 3 نفر داره ادای یه نقاش رو در میاره!؟

پاسخ آزمون شناخت بیمار رو به موت

تمام عواملی که سبب حواس پرتی می شود را کنار بگذارید و سعی کنید تمام حواس خود را روی تمرین متمرکز کنید. وقت شما به پایان رسیده است. آیا پیروز ظاهر شدید؟ شما می توانید به فرصت دوم خود مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

 

.

 

.

 

 شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

پاسخ آزمون شناخت بیمار رو به موت: به یاد داشته باشید که این موردی بود که حتی کارشناسان آن را برای رمزگشایی بسیار پیچیده می‌دانند، بنابراین اگر در فرصت اول و دوم قادر به رمزگشایی نشدید، احساس بدی نداشته باشید. نکته مهم این است که برای تقویت استدلال منطقی خود به تمرین ادامه دهید. در اینجا ما پاسخ شما را ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: اگه چشات عقابی باشه در 20 ثانیه تفاوت های دو تصویر کف دریا را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی بیمار رو به موت

اگر دقت کنید پیرزن وضعیت نامساعدی ندارد. زن جوان و کودک نیز بیشتر آثار خستگی در آن ها دیده می شود و طبیعتاً برای این مسئله، پزشک در مرحله اول آنها را به بخش رادیولوژی ارجاع نمی دهد. اما اگر به مرد سمت راست دقت کنید او کتف خود را با یک دست گرفته است. احتمالا درد استخوان دارد. عکسی نیز در کنار او دیده می شود که احتمالا عکس خود اوست. استخوان های قفسه سینه او به شکل غیر طبیعی صاف شده اند و این مسئله می تواند بزودی سبب مرگ او شود.

آزمون شناخت بیمار رو به موت

امیدوارم از آزمون شناخت بیمار رو به موت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: یکی از چترها را انتخاب کن تا متوجه بشی که ذاتاً آدم تک رو هستی یا علاقمند کار تیمی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: معادله را تو 10 ثانیه حل کن و ثابت که ریاضی ات عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:اورانگوتان و بچه اش یه دوربین عکاسی رو مخفی کردند، دوربین کجاست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه کدام گزینه است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اول چی دیدی تا بگم که کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 تست قدرت تمرکز: آیا می توانید خطای این تصویر را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید؟

چیستان: یک واژه بگوئید که همه حروف در آن باشد!؟

کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

آدم جاه طلبی یا قانع | برای پاسخ کافیه یکی از درختان تصویر را انتخاب کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا