;
دنیای مدآرایش و زیبایی

انتخاب بهترین رنگ مو براساس رنگ پوست + عکس

آیا تا به حال رنگ مویی را امتحان کرده اید که پس از اتمام رنگ، متوجه شده باشید که مناسب شما نیست؟ شاید این مساله برای خیلی از خانم ها پیش آمده باشد. دلیل اصلی آن  رنگ پوست شما است. به علاوه فراتر از انتخاب‌های اولیه رنگ قهوه‌ای، بلوند، قرمز یا مشکی، تعداد بی‌نهایت رنگ‌های فرعی و سایه‌های موجود می‌تواند انتخاب رنگ مو را غیرممکن کند. تازه اگر رنگ های خاص یا غیر سنتی را دوست دارید، انتخاب سخت تر می شود. زیرا رنگ موهای شما به شدت بر ظاهر و چهره شما تأثیر می گذارد. در واقع رنگ مو می تواند رنگ پوست شما را درخشان و شاداب یا کدر و پژمرده نشان دهد.

بر همین اساس است که باید رنگ مو مطابق رنگ پوست انتخاب شود. زیرا رنگی که مناسب پوست شما باشد زیبایی چهره و ظاهر شما را چند برابر می کند. از این رو در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک به بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست پرداخته ایم. با انتخاب بهترین رنگ مو، جذابیت و زیبایی تان چند برابر می شود.

بیشتر بخوانیذ: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

۱.بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست، تشخیص رنگ پوست

قبل از این که ته رنگ پوست خود را آزمایش کنید، مطمئن شوید که از نور طبیعی استفاده می کنید. زیرا نور مصنوعی می تواند ظاهر پوست شما را بسته به تغییر رنگ جزئی ناشی از انواع مختلف لامپ تغییر دهد. این راهنما چندین گزینه عالی برای تعیین ته رنگ واقعی پوست شما ارائه می دهد. برای بررسی سریع، توصیه می کنیم کف دست خود را به سمت بالا برگردانید و به رگ های دست و مچ خود نگاه کنید. اگر رگ‌های شما رنگ آبی یا بنفش دارند، ته رنگ سردی دارید. اگر رگ‌ها گچ‌گرفته‌ای مایل به سبز دارند، ته رنگ گرمی دارید. اگر نمی توانید تشخصیص دهید و در واقع رگ ها یک سایه را بر دیگری ترجیح می دهند، احتمالاً رنگ خنثی دارید. اگر رنگ‌ پوست خنثی دارید، به شما تبریک می‌گویم. زیرا هر یک از رنگ‌هایی که در زیر توضیح می‌دهیم برای شما عالی به نظر می رسد. اگر رنگ پوست سرد یا گرم دارید، دقت نمایید که کدام رنگ موها برای پوست شما مناسب است.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: رشد و تقویت موهای نازک: این ۵ مواد غذایی به رشد موهای شما کمک می کند

 بهترین رنگ مو براساس رنگ پوست

۱.بلوند خاکستری

بلوند خاکستری، از جمله سایه هایی مانند پلاتین، یخی، نقره ای و شامپاین، برای افرادی که پوست سرد با ته رنگ مایل به قرمز دارند، عالی به نظر می رسد. رنگ آبی کمی در این سایه‌های بلوند با تیرگی پوست مقابله می‌کند. از افراد مشهوری که رنگ موی بلوند خاکستری را بر اساس رنگ پوست شان به درستی انتخاب کرده اند، می توان به گوئن استفانی و تیلور سویفت اشاره کرد. اگر تصمیم دارید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید، باید از شامپو و نرم کننده مایل به بنفش استفاده کنید تا به مرور زمان رنگ موی تان زرد نشود.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: ۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

۲.بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست، بلوند گرم

اگر پوستی روشن و خنک با ته رنگ آبی دارید. رنگ طلایی، کاراملی، کهربایی، عسلی یا کره ای برای پوست شما بسیار مناسب است. زیرا با این رنگ ها چهره تان گرم تر به نظر می رسد. بلوند عسلی یا کاراملی نیز برای کسانی که پوست زیتونی و ته رنگ خنثی دارند، انتخاب خوبی است. زیرا روشن یا خاکستری بودن با بلوند می تواند چهره جذابی برای شما خلق کند. اگر ته رنگ بسیار گرمی دارید، باید از بلوند گرم خودداری کنید. زیرا زردی بیش از حد می تواند شما را پژمرده نشان دهد. برای جلوگیری از برنجی شدن رنگ خود، اغلب از تونرها استفاده کنید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: فواید روشور برای سلامت پوست و زیبایی، بدون لایه بردار و ماسک شیمیایی

۳.قهوه ای سرد

سایه های قهوه ای سرد مانند شاه بلوطی، موکا، شکلاتی تیره و قهوه ای تیره برای افرادی که پوستی با ته رنگ گرم دارند، عالی است. از پوست روشن گرفته تا تیره، اگر ته رنگ زرد دارید، از رنگ موی قهوه ای سرد استفاده کنید تا رنگ صورت خود را روشن کنید و جذاب تر به نظر برسید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: تاریخ انقضای محصولات آرایشی + نشانه های فاسد شدن آن ها

۴.بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست، قهوه ای گرم

اگر پوستی متوسط ​​با ته رنگ گرم دارید، رنگ قهوه ای گرم مانند قهوه ای طلایی، عسلی، کهربایی، ماهاگونی یا دارچینی را انتخاب کنید. وقتی امیلیا کلارک کلاه گیس پلاتین خود را به عنوان مادر اژدها در بازی تاج و تخت نمی پوشد، رنگ موهای مورد علاقه او قهوه ای گرم است.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

۵.قرمز سرد

رنگ‌های قرمز سرد از جمله قهوه‌ای، شرابی و قرمز واقعی برای افرادی که پوست‌های سرد روشن با ته رنگ مایل به قرمز دارند، عالی به نظر می‌رسند. رنگ قرمز مایل به آبی موهای شما، به جای برافروختگی یا قرمز به نظر رسیدن، پوست شما را برجسته می کند. اگر پوست عمیقی دارید، رنگ قهوه ای سرد را به قرمز گرم ترجیح دهید، زیرا رنگ های قرمز گرم تر باعث می شود پوست شما سبز یا بیمار به نظر برسد.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۶.بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست، قرمز گرم

اگر ته رنگ پوست خنثی یا ته رنگ مایل به آبی در پوست روشن دارید، قرمز گرم برای شما مناسب است. رنگ مورد علاقه خود را از رنگ های بلوند توت فرنگی، کهربایی یا مسی انتخاب کنید. حتماً شامپوی مخصوص موهای رنگ شده تهیه کنید و از شستشوی مکرر خودداری کنید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: 6 استفاده نادرست از محصولات آرایشی که احتمالاً تاکنون نمی دانستید!

۷.مشکی سرد

رنگ موهای مشکی سرد مانند اسپرسو، شیرین بیان، آبی-مشکی یا مشکی واقعی برای کسانی که ته رنگ گرم دارند عالی به نظر می رسند. اگر پوست روشن یا زیتونی دارید، تضاد رنگ زرد، رنگ شما را گرفته و ظاهری تقریباً عروسکی مانند چینی به پوست شما می دهد. اگر پوست عمیقی دارید، می توانید بدون توجه به ته رنگ خود، سایه های سیاه سرد استفاده کنید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: 3 بهترین درمان طبیعی برای تقویت و رشد مو که اثرات آن شگفت انگیز است!

۸.بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست، مشکی گرم

اگر میل به رنگ‌های مشکی گرم مانند موکای تیره، کاکائویی یا قهوه‌ای-مشکی دارید، مطمئن شوید که ته رنگ‌های سردی برای پوست روشن یا متوسط ​ دارید. اگر پوست عمیقی دارید، می توانید از سایه موکا یا کاکائویی نیز برای گرم کردن چهره خود استفاده کنید. به علاوه اصلا مهم نیست پوست تان چه ته رنگی دارد.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: 5 بهترین فواید روغن آووکادو برای سلامتی+روش تهیه روغن آووکادو در منزل

۹.رنگ های غیر سنتی

اگر از رنگ های سنتی و رایج خسته شده اید و می خواهید رنگ های کاملا غیر معمولی استفاده کنید، ترکیب چندین رنگ عالی است. زیرا این رنگ ها به چهره شما تفاوت خاصی می دهد. در این مورد چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. رنگ‌های گرم‌تری مانند صورتی، نارنجی و زرد با پوستی با رنگ سرد به بهترین شکل به نظر می‌رسند. رنگ‌های سرد مانند آبی و بنفش اگر ته‌رنگ‌های زرد گرمی در پوست خود داشته باشید، بسیار جذاب خواهند بود. اگر پوست عمیقی دارید، رنگ‌های تیره‌تر و اشباع‌تر را به جای پاستل انتخاب کنید. و مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که رنگ های غیر سنتی به دلیل فرآیند لیفتینگ که قبل از اعمال رنگ استفاده می شود، به سرعت محو می شوند. بنابراین باید مراقب شونده ها و نحوه شست و شوی موهای تان باشید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

بیشتر بخوانیذ: داشتن ناخن های محکم و زیبا: با این ۱۵ نکته ناخن های زیبایی داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا