;
آرایش و زیباییدنیای مد

بزرگ کردن لب بدون تزریق: با این ۷ ترفند ساده آرایشی لب های بزرگ و حجیم داشته باشید!

بزرگ کردن لب بدون تزریق: قابل توجه همه طرفداران زیبایی و به خصوص خانم های مدرن و با کلاس، در دنیای مد امروز چشمک، برای شما ترفندهای آزموده شده برای بزرگ کردن لب ها آورده شده است. این ترفندهای آرایشی هم هم ساده و هم کم هزینه هستند.

اگر این ترفندها را به خوبی یاد بگیرید، برای برجسته کردن لب های تان دیگر نیاز به عمل و تزریق ندارید. بلکه هر روز خودتان می توانید آن ها را بزرگ، زیبا و جذاب آرایش کنید تا نگاه ها را به خود خیره کنید.

بیشتر بخوانید: رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

۷ ترفند ساده آرایشی برای لب های بزرگ و حجیم

۱.آماده سازی لب ها

لایه برداری لب ها سلول های مرده پوست را از بین می برد و به جلوگیری از خشکی و ترک خوردن آن کمک می کند. همچنین گردش خون را در لب‌های شما تحریک می‌کند و در نتیجه آن‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

بزرگ کردن لب بدون تزریق، یک لایه بردار مناسب طبیعی یا فروشگاهی تهیه کنید و به سادگی لایه بردار را روی لب های خود بمالید، آن را ماساژ دهید و سپس با یک پد پنبه ای مرطوب پاک کنید. لایه بردار طبیعی شکر و عسل یک گزینه عالی است، می توانید آن را امتحان کنید.

بزرگ کردن لب بدون تزریق

۲.مراقبت از لب ها

استفاده از بالم لب راهی ایده آل برای آماده سازی لب های شما برای یک آرایش فوق العاده است. یک بالم لب مناسب را تهیه کنید و به لب های تان بزنید. این بالم ها فورا لب های شما را به صورت عمیق مرطوب می کند. از ترک خوردگی و خشکی لب های تان جلو گیری می کند. هر شب و صبح از بالم لب حتما استفاده کنید. به خصوص زمانی که می خواهید لب های تان را رژ بزنید قبل از آن از یک بالم لب مناسب استفاده کنید.

۳.کانتور لب ها

برای داشتن لب های شاداب، اکنون از خط لب خود استفاده کنید تا دقیقا خطوط طبیعی لب های خود را مشخص کنید. تاثیر یک کانتور لب کاملا مشخص را نباید دست کم گرفت و علاوه بر این، خط لب از پخش شدن رژ لب شما به بیرون خطوط لب، نیز جلوگیری می کند.

بزرگ کردن لب بدون تزریق، هنگام انتخاب رنگ خط لب خود، رنگی را انتخاب کنید که به خوبی با رژ لب انتخابی شما مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید جلوه چشم نوازتری ایجاد کنید، خط لب تیره تر از رنگ رژ لب خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب: ۸ روش خانگی آسان برای داشتن لب های بزرگ

بزرگ کردن لب بدون تزریق

۴.کانتور تمام لب ها با خط لب

بزرگ کردن لب بدون تزریق، برای این که رژ لب تان دوام بیشتری داشته باشد و به رنگی فشرده برسید، از خط لب برای رنگ کردن لب های تان در کانتور استفاده کنید. ابتدا تمام لب های تان را با خط لب کانتور کنید و سپس از رژ استفاده کنید.

۵.زدن رژ لب

بزرگ کردن لب بدون تزریق، حالا نوبت به زدن رژ لب رسیده است. حتما از رژ لب با پوشش بالا استفاده کنید. این شما را قادر می سازد تا تاثیر رنگی قوی داشته باشید که به نوبه خود به لب های شما حجم بیشتری می دهد.

بیشتر بخوانید: رفع خستگی صورت: ۱۶ ترفند جادویی برای رفع نواقص و خستگی صورت!

بزرگ کردن لب بدون تزریق

۶.ماندگاری آرایش لب

بزرگ کردن لب بدون تزریق، برای ماندگاری آرایش لب های حجیم کننده، لب های خود را با پوشش نازکی از فیکس کننده لب مناسب تکمیل کنید.

ابتدا از یک دستمال کاغذی برای پاک کردن رژ لب اضافی قبل از استفاده از فیکس کننده  استفاده کنید. سپس با یک برس یکپارچه فیکس کننده را استفاده کنید و بگذارید تا خشک شود.

بزرگ کردن لب

 

شاید بپسندید: از بین بردن خشکی پوست در زمستان با ۵ موثرترین روش های خانگی!

۷.براق کننده لب

در آخرین مرحله از یک براق کننده لب مناسب استفاده کنید. براق کننده ها به لب های شما درخشش طبیعی و چشم نوازی می دهد. به علاوه بیشتر براق کننده ها چیلی هستند.

بزرگ کردن لب بدون تزریق، یعنی عصاره فلفل قرمز غنی شده آن، گردش خون را تحریک می کند تا لب هایی گلگون و حجیم به شما بدهد. ذرات زرق و برق کوچک علاوه بر این نور را منعکس می کنند و لب های شما را پرتر نشان می دهند. در پایان می بینید که لب های تان چقدر جذاب، خیره کننده، بزرگ و حجیم شده است.

بزرگ کردن لب بدون تزریق

بیشتر بخوانید:  رژ لب: ۵ خطر پنهان رژ لب که قبلا نمی دانستید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا