;
آرایش و زیبایی

ترفندهای مهم آرایش: نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

افتادگی پلک می تواند به دلیل روند طبیعی پیری یا یک بیماری عصبی ایجاد شود. برای کسانی که به دنبال جایگزین های جراحی نیستند، ترفندهای آرایشی متعددی وجود دارد که می تواند ظاهر افتادگی پلک آنها را به حداقل برساند. در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک ترفندها و نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: چشم های جذاب و جادویی با آرایش چشم دودی + عکس

نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

در وب سایت بابی براون، وب سایت محصولات آرایشی مشهور نکاتی را ارائه می دهد. توصیه کلی او دو چیز است: اول توجه را از پلک ها دور کنید و دوم اینکه چشم ها را جلو بیاورید.

مرحله اول

اولین ترفند براون برجسته کردن ابروها است. سایه پودری را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابرو شما مطابقت داشته باشد و با استفاده از برس زاویه دار آن را به روش سنتی روی ابروها بزنید. برای داشتن ظاهری طبیعی، از ضربات کوتاه استفاده کنید و مراقب باشید که زیاد اعمال نکنید.

مرحله اول نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

بیشتر بخوانید: ۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

مرحله دوم نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

در مرحله بعد، او پیشنهاد می کند که به طور استراتژیک با سایه چشم روی پلک و استخوان ابرو کار کنید تا توجه را از پلک های سنگین منحرف کنید. ابتدا، او پیشنهاد می کند که یک سایه قهوه ای متوسط ​​یا تخته سنگی را در نیمه بیرونی پلک بمالید. دوم، او توصیه می کند که با استفاده از یک برس سایه به اندازه کافی کوچک برای دقت، از هایلایتر روی استخوان ابرو استفاده کنید. به این ترتیب با استفاده از سایه چشم ظاهر چشمان خود را باز می کنید.

بیشتر بخوانید:  رژ لب: ۵ خطر پنهان رژ لب که قبلا نمی دانستید

مرحله سوم

در مرحله بعد، او پیشنهاد می کند که خط چشم را روی چشم ها بکشید تا آنها را پهن تر نشان دهید. سایه چشم پودری مشکی یا خاکستری که با برس خط چشم زده شود ترجیح داده می شود. خط چشم سنگین‌تر را روی پلک درست بالای مژه‌ها و خط چشم‌های روشن‌تر یا باقیمانده را در امتداد مژه‌های پایین بکشید. هر دو خط را در گوشه بیرونی چشم به هم وصل کرده و کمی به سمت بالا بکشید.

مرحله چهارم نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

در نهایت، براون پیشنهاد می‌کند که چشم‌ها را با ریملی که با دقت زده‌اید برجسته کنید. براون فر کردن مژه ها و زدن دو لایه ریمل مشکی را پیشنهاد می کند. ریمل را باید از مژه های بالایی شروع کنید و به آرامی به سمت بیرون بکشید تا مژه ها بلندتر شوند. برای مژه های پایین، با لمس آرام برس روی مژه ها، ریمل بزنید. ریمل غلیظ کننده بهترین کار را دارد. اگر مژه ها فر طبیعی داشته باشند، می توان از فر شدن مژه صرف نظر کرد. اگر مژه‌ها کم‌تر هستند، از مژه‌های مصنوعی استفاده کنید تا جلوه چشم‌های درشتی را به‌دست آورید.

مرحله چهارم نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

نکته دیگر اضافه کردن سایه چشم پودری رنگین کمانی به گوشه داخلی چشم است تا ظاهر تیره چشم های افتاده را خنثی کند. این اثر را می توان با استفاده از پودر با یک برس کوچک سایه چشم به دست آورد. پودر باید رنگ روشن داشته باشد و به مقدار کم استفاده شود تا اثر آن مشخص شود.

افتادگی پلک ها امری رایج است و بهتر است چند ترفند آرایشی برای به حداقل رساندن ظاهر آن ها بدانید.

بیشتر بخوانید: اکستنشن مژه + ایمنی و عوارض جدی آن برای سلامت چشم ها

روی یک سرم یا کرم چشم عالی سرمایه گذاری کنید

وقتی صحبت از پیری می شود، پیشگیری بهترین روش است. قبل از آرایش، توصیه می کنیم با کمک یک محصول چشم عالی مانند کرم دور چشم چند کاره لانکوم رنرژی لیفت، علائم پیری را درمان کنید. یک فرمول مجلل ساخته شده از اسید هیالورونیک، کافئین و کره شی برای بلند کردن و سفت کردن واضح ناحیه زیر چشم و در عین حال کاهش خطوط ریز، چین و چروک و سیاهی دور چشم.

تکنیک هایی برای پنهان کردن کیسه های زیر چشم

ابتدا بدانید چه چیزی باعث سیاهی دور چشم می شود. آنها می توانند ارثی باشند یا نتیجه رگ های خونی زیر پوست شما باشند. رنگدانه های تیره اطراف چشم ممکن است ارثی یا در نتیجه تورم یا تخلیه نشدن مناسب رگ های خونی زیر چشم باشد. در بسیاری از افراد، پوست نازک پلک شفاف است، بنابراین سیاهرگ های زیرین به راحتی آشکار می شوند. بی خوابی، مصرف بیش از حد سدیم و وجود مواد حساسیت زا در اطراف چشم می تواند سیاهی دور چشم را بدتر کند.

سپس بفهمید که چه چیزی باعث ایجاد کیسه های زیر چشم می شود. کیسه های زیر چشم در واقع فتق یا بیرون زدگی غیر طبیعی لایه های چربی اطراف چشم هستند. هنگامی که این پدهای چربی متورم می شوند یا از جایی که باید قرار بگیرند فراتر می روند، باعث متورم شدن پوست می شوند و ظاهر یک کیسه را به وجود می آورند. نباید فراموش کرد که کبودی و کیسه های زیر چشم می توانند همزمان ایجاد شوند. حالا بیایید به نحوه مقابله با سیاهی و کیسه های زیر چشم بپردازیم.

از نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک: استفاده از کرم ضد آفتاب

یک ضدآفتاب را حتما باید در صبح اعمال کنید. کرم‌های دور چشم قوی‌تر معمولاً بهتر است در شب برای آبرسانی و ترمیم پوست در طول شب استفاده شوند.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

چای کیسه ای یا یک قاشق خیس را فریز کنید و بگذارید روی چشمانتان بماند

هر چقدر هم که قدیمی به نظر برسد، استفاده از چای کیسه ای یا قاشق منجمد برای کمک به به حداقل رساندن ظاهر سیاهی دور چشم واقعاً درست است. دلیل مفید بودن این تکنیک ها این است که باعث انقباض عروقی می شوند که رگ های زیر پوست را منقبض می کند و بنابراین، دایره ها سبک تر به نظر می رسند.

نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک : مراجعه به متخصص پوست

یک متخصص پوست ممکن است راه حل نهایی را توصیه کند، یعنی قرار دادن مقداری پرکننده زیر چشم برای از بین بردن ظاهر کیسه های زیر چشم. همچنین لیزر درمانی وجود دارد که می تواند به سفت شدن پوست و ایجاد پوست زیرین کمک کند. کلاژن، بنابراین حلقه های سیاه و کیسه های زیر چشم از بین می روند.

نکات آرایشی برای از بین بردن افتادگی پلک

برای تکنیک های خانگی، بستن پف کیسه های زیر چشم کمی دشوارتر است. استفاده از کانسیلرهای ساطع کننده نور در این ناحیه می تواند به به حداقل رساندن ظاهر آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: آموزش ساده آرایش چشم دودی جذاب و متفاوت  

مصرف آب خود را افزایش دهید

برای کاهش کم آبی، یک بطری آب قابل استفاده مجدد تهیه کنید تا در تمام طول روز همراه خود داشته باشید.

سعی کنید بیشتر بخوابید و عمیق بخوابید

کمبود خواب واقعاً می تواند پوست زیر چشم شما را تیره کند. سعی کنید از برنامه‌ای استفاده کنید که به شما کمک می‌کند بهتر بخوابید.

با یک ماسک خواب آرام بخش و خنک کننده به رختخواب بروید

ماسک را در طول روز در فریزر نگهداری کنید و درست قبل از رفتن به رختخواب از آن استفاده کنید. احساس خنکی به از بین بردن پف دور چشم شما کمک می کند. یا از درمان های پچ زیر چشم برای کاهش پف دور چشم خود استفاده کنید. لکه های پاتولوژی زیر چشم در بیست دقیقه چشمان شما را خنک، تسکین و شاداب می کند. در مرحله بعد، ترفندهای آرایشی را بیاموزید تا چشمانتان روشن تر و کمتر پف کند.

بیشتر بخوانید: دلایل سیاهی دور چشم و روش های درمان خانگی و پزشکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا