;
موسیقی

عکس و پیامی از حمید هیراد که غمگین مان کرد

عکس حمید هیراد: حمید هیراد تصویری از دوران پیری خود را که هنر دست هوش مصنوعی است، با متنی که به قول بعضی ها بوی وصیت میدهد در صفحه رسمی اش منتشر کرد. به عنوان طرفدار شاید دوست داشتیم شاهد نوشته هایی که حال و هوای غم دارند را در تکمیل عکس آقای خواننده نباشیم؛ متنی که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر آن را میخوانید.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غریبه پژمان بازغی و زمان پخش آن

حمید هیراد ر اینستاگرام خود نوشت:

من فکر نکنم این روزو ببینم

جان من نصیحت و امید الکی دیدین یه سریا میدن ندین.

هیچ کسی از درون هیچ کس خبر نداره و یادتون نره همه ی ما تنهاییم

کنار کسی زندگیم کنی تنهایی آخرش

هیچ وقتم از پیری خوشم نمیومد.

همیشه به خدا گفتم اگه یه روزی مجبورم بشم نمیزارم کسی کارامو انجام بده و اون روز آخرین روز منه

من هیچ وقت به هیچ کس و هیچ جایگاه و هیچ چیزی وابسته نبودم

اینم باشه یادگاره

ولی خنده هامو دوست دارم…. کاور میکنه غمامو

عکس حمید هیراد

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش دونگی با تیپ عجیب اما گرانش | با این لباسا حتما از قصر بیرون مینداختنش!

 

بیوگرافی حامد هیراد

حمید حسین‌زاده متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ که با نام هنری حمید هیراد شناخته می‌شود، خواننده اهل ایران است. اولین ترانه وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ ترانه مستقل وی با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیر ۱۳۹۶ ترانه «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد.

خبر بیماری حامد هیراد

در اسفند ۱۳۹۸ گزارش شد که هیراد به سرطان خون مبتلا شده و در دو سال گذشته با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. سپس هیراد با حضور برنامه بهار جان این موضوع را تأیید کرد. او در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که از سال ۱۳۹۵ درگیر سرطان و دلیل ابتلای او به سرطان «ژنتیکی» بوده‌است.

ویژگیهای شخصیتی حمید هیراد

حمید هیراد به شدت ساکت و سر به زیر است و تا بحال هیچ گفتگوی مستقلی نداشته است و آنطور که گفته است دوست ندارد وارد حاشیه شود. و در واقع حضور حمید هیراد در دورهمی 23 آذر 96 اولین گفتگوی رسمی او است.

حمید هیراد بر خلاف دوری از حاشیه و سکوت و آرامش خاص خود، در کار هنری پرانرژی و با هیجان است.

شروع فعالیت هنری

حمید هیراد از سن 6 سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.

او به واسطه آشنایانش یکی از آثار سنتی خود را به مدیر عامل شرکت «آوازی نو» ارسال و پس از پذیرفته شدن با این شرکت همکاریش را آغاز کرد. او پس از یک سال در اواخر سال 95 کار موسیقی را رسماً آغاز کرد.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند سال 95 با نام بی تاب منتشر شد، در اردیبهشت 96 آهنگ مستقل وی با نام مستم کن روانه بازار شد، در تیر ماه سال 96 آهنگ دلارام را به همراهی گروه پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفت که طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داد.

سبک موسیقی 

مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد.

آهنگ های حمید هیراد

  • شب که شد
  • رسوایی
  • فراموش کن
  • مستم کن
  • معشوقه
  • دلارام
  • شوخیه مگه
  • خدا
  • بی تاب
  • عشق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا