;
فرهنگ و هنرموسیقی

ازدواج لارا خواننده ترک با والیبالیست ایرانی که 7 سال از او کوچکتر است+ عکس

ازدواج لارا خواننده ترک:  لارا که ۴۳ ساله است با مهدی کریمی که ۳۶ سال دارد ازدواج کرد. این ازدواج سوم خانم خواننده است. لارا خواننده 43 ساله اهل ترکیه که پیش از این دو بار ازدواج کرده بود، این بار با مهدی کریمی والیبالیست ایرانی بر سر سفره عقد نشست. او از ازدواج اول خود یک دختر به نام سیلا نیز دارد.شوهر دوم او فوتبالیست معروف اوکان موردال بود. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال و موسیقی با عکس های ازدواج لارا خواننده ترک همراه باشید.

شاید بپسندید:بیوگرافی فوتبالیست تیم ملی به همراه همسر زیبای ترکیه ایش+عکس

بیشتر بخوانید:هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

ازدواج لارا خواننده ترک

لارا خواننده 43 ساله اهل ترکیه که پیش از این دو بار ازدواج کرده بود، این بار با مهدی کریمی والیبالیست ایرانی بر سر سفره عقد نشست. این خواننده مشهور که نام اصلی او فاطما نور کسکین است، با نام هنری خود لارا شناخته می شود. لارا از جمله خواننده هایی است که با عمل های زیبایی گوناگون، ظاهری کاملاً متفاوت پیدا کرده است. او پس از پشت سر گذاشتن 2 ازدواج ناموفق برای سومین بار «بله» گفت!

لارا دلش را به مهدی کریمی والیبالیست ایرانی باخته و بی سر و صدا بر سر سفره عقد نشست. لارا که عکس های مراسم عروسی‌شان را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، نوشت:

«خیلی خوشحالم که مردی مثل تو دارم و میدونم که تو من رو به خاطر همین که هستم دوست داری…

خیلی خوشحالم که تو رو شناختم.. به گزارش وقت صبح او نوشت به خاطر تمام قدم هایی که بدون تردید برداشتم و به خاطر داشتن تو در زندگیم خیلی خوشحالم…

دیروز من، امروز من، فردای من… من تو رو بیشتر از هر چیزی و هر کسی دوست دارم.»

جالب خواهد بود: محمد کدخدایی مبصر چهار ساله کلاس پس از 34 سال+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: تولد زن رحمت امینی شالیکار هزار جریبی بیرون سریال پایتخت+بیوگرافی

بیوگرافی کوتاه لارا

در ۱۹ مارس ۱۹۷۹ در خانواده‌ای موسیقی‌دان در قرق‌قلعه متولد شد. بعد از اتمام تحصیلات دبیرستان به‌عنوان مهماندار در آلانیا کار کرد. آلبوم اول لارا ۵ ژوئن ۲۰۰۳ منتشر شد. این آلبوم به نام نور با لیبل اوزان موزیک به بازارهای موسیقی عرضه شد. در ۲۷ مهٔ ۲۰۰۵ با آلبوم دومش به نام مرد مردانه تقریباً ۱۰۰ هزار نسخه فروخت.

این آلبوم در چهارمین جوایز موسیقی مویاپ جایزهٔ آلبوم طلایی را کسب کرد. در ۱۵ ژانویهٔ ۲۰۰۸ آلبوم سومش به نام یادگار[پ] را منتشر کرد. در ۲۰۱۰ آلبومی متشکل از چهار قطعه به نام بفرست را منتشر کرد. در سال ۲۰۱۴ همراه موتلو گنچ دوئتی به نام «مسابقه چند چند» و در سال ۲۰۱۵ تک‌آهنگی به نام «فقط به خاطر تو» را منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۷ تک‌آهنگ «[لباس] خیانت پوشیده‌ای» و در سال ۲۰۲۰ تک‌آهنگ‌های «وداع اجباری»[و «عالم مجازی» را به بازار عرضه کرد. در سال ۲۰۲۲ تک‌آهنگ «تابستان بعدی»را عرضه کرد.

احتمالا بپشندید: ولیعهد لی یون پسر بانو جانگ در 28 سالگی چقدر خوش تیپ شده+عکس و بیوگرافی

عکس های ازدواج

 

شاید بپسندید: بازیگر نقش زن اوس موسی سریال پایتخت، بیرون سریال انگار یکی دیگه است+ عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی-گرجستانی + عکس‌ و زندگی شخصی

شاید بپسندید: استایل و لباس سنتی عروس در کشورهای جهان+ عکس های بخش دوم

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم عجیب خواستگاری در کشورهای مختلف | خواستگاری در کشورهای مختلف چگونه است!؟

ازدواج لارا خواننده ترک

 

جالب خواهد بود: بازیگران سریال دونگی بعد 14 سال پیر نشدند که هیچ، تازه خوشکل و جوانتر شدند+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر خول و چل سریال دونگی بیرون سریال چه خوشتیپه+عکس خودش و نامزدش!

 

 

 

برایتان حالب خواهد بود

شاید بپسندید: سرنوشت همسر امیرکبیر چه شد؟ | داستان زندگی غمناک عزت الدوله ملک نسا خانم !

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

شاید بپسندید: بازیگران خردسال سریال ژاپنی از سرزمین شمالی 53 و 54 ساله شدند+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بازیگر نابینای رنگ خدا در 37 سالگی اش به همراه دختر زیبایش+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: زنان یاغی و هفت‌ تیرکش در آمریکای قرن نوزده میلادی+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید:ساعت تحویل سال 1403 | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

شاید بپسندید: بازیگر نقش امپراتور سوکجونگ از بس خوش تیپه، باید رئیس جمهور کره می شد+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. اصلا این حرف درستی نیست، چونکه الان به دلایل مختلف، مخصوصا مسایل اقتصادی، سن ازدواج جوانان بالا رفته، و الان معمولاً در سنین بین ۲۷ تا ۳۵ سالگی ازدواج می کنند، و در ضمن این یک ازدواج به احتمال زیاد ناموفق خواهد بود، چرا که این خانم در این سن ۴۳ سالگی، دیگر امکان بچه دار شدن به خوبی زمانی که، سن ایشان زیر ۴۰ سالگی بود را ندارند، و در ثانی، وقتی که ایشان به سن ۵۵ سالگی برسند و کمی مسن تر شوند، اون آقا در سن ۴۸ سالگی خواهد بود، و هنوز در وجود خود، حس جوان بودن را دارد، و خواهان زنان جوان تر از خودش خواهد بود، و به احتمال زیاد به سمت آنان، گرایش پیدا خواهد کرد، و همین موضوع، موجب بر هم خوردن ازدواج آنان، و سرخوردگی آن خانم خواهد شد، به نظر من این یک ازدواج از روی هوی و هوس بوده است، نه از روی عقل منطق، و درک شرایط طرفین.

  2. سلام ، جناب سایت چشمک، به چه دلیل نظریه من را در رابطه با این ازدواج حذف کردید، آیا مطلبی که من بیان کرده بودم، غیر از واقعیت بود، آیا این حرفی که من گفته بودم، که از این نوع ازدواج ها، هیچ دلیل و معیار عقلی و منطقی، مشاهده نمی شود، و بیشتر رنگ و بوی هوی و هوس را دارد، حرفی غیر قابل قبول بود،

  3. سلام ، جناب سایت چشمک، به چه دلیل نظریه من را در رابطه با این ازدواج حذف کردید، آیا مطلبی که من بیان کرده بودم، غیر از واقعیت بود، آیا این حرفی که من گفته بودم، که از این نوع ازدواج ها، هیچ دلیل و معیار عقلی و منطقی، مشاهده نمی شود، حرفی غیر قابل قبول بود،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا