;
فرهنگ و هنرموسیقی

۱۰ زیباترین و جذاب ترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

همه خواننده های زن فقط به خاطر صدا و لحن زیبای خود شناخته شده نیستند. بلکه تعداد زیادی تنها به این دلیل که صحنه را با حضور خود آتش می زنند، شناخته می شوند. یعنی چنان زیبا و جذاب هستند که بسیاری ها نه برای صدا بکله برای دیدن زیبایی آن ها به کنسرت می آیند. بنابراین در این مطلب از سری مطالب بخش موسیقی به معرفی زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲ می پردازیم. این خواننده ها نه تنها خواننده‌های عالی هستند، بلکه به خاطر زیبایی خیره کننده ‌شان نیز شناخته شده‌ هستند که یک امتیاز مثبت در عرصه ستاره شدن است.

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

۱۰ زیباترین و جذاب ترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۱.زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲، تیلور سویفت

تیلور سوئیفت بر اساس استنادهای رسانه های امروزی، زیباترین خواننده زن جهان در فرهنگ پاپ فوق مدرن است. در واقع او در سال ۲۰۲۲ در راس این فهرست قرار گرفت. سویفت یکی از موفق ترین خواننده های تمام دوران خود با ۱۱ جایزه گرمی، ۲۵ جایزه موسیقی بیلبورد و ۲۰۰ میلیون رکورد جهانی، جایگاه خود را به دست آورده است. تیلور تا کنون ۹ آلبوم منتشر کرده است که جز از موفق ترین خواننده های زن جهان است.

اینستاگرام تیلور که نمادی از مد و فشن برای نسل کنونی است. مملو از مکان‌های فوق‌العاده، گردهمایی‌های افراد مشهور و جلد مجلات برتر است. این ترانه سرا با دارایی خالص بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در مسیر جاودانه کردن صدای خود است.

خواننذه زن

۲.سلنا گومز

سلنا گومز که در مورد نسل امروز صحبت می کنیم، یکی از برجسته ترین ستاره هایی است که در دهه ۲۰۱۰ تا حد زیادی رشد کرده است. سلنا که کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک از مجموعه‌های تلویزیونی مانند برنی و تفنگداران و جادوگران شهر ویورلی آغاز کرد، اکنون یک خواننده فوق‌العاده محبوب است.

او به عنوان اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی با ۲۵۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است. او به ‌عنوان یک ترانه‌سرا، تا کنون سه مجموعه کتاب منتشر کرده است. وزیر سابق یونیسف و مدافع شفاهی حقوق جنسیت ها است. در واقع سلنا سزاوار تمام افتخاراتی است که دارد. به علاوه ظاهر زیبا و جذابش صدای جادویی دارد.

سلنا گومز

۳.زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲، آوریل لوین

خیلی ها قبلاً تیلور سویفت را به دلیل زیبایی و خوانندگی‌اش دوست داشتند. اما پس از این آوریل لوین مشهور شد، کسی نمی تواند او را دوست نداشته باشد. به دلیل صدا و زیبایی اش خیلی ها خود را معتاد بزرگ او می دانند. او از درون و بیرون زیباست. او بامزه است و هر لباسی را که بپوشد غوغا به پا می کند. به علاوه خیلی از طرف دارانش عاشق چشمان او هستند. او زیباترین خواننده‌ای است که تا به حال روی صحنه آمده است. همه آهنگ های او زیبا و دوست داشتنی است. زیرا همه می توانند با آهنگ های او به خوبی ارتباط برقرار کنند.

زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۴.دمی لواتو

دمی لواتو یک خواننده شگفت انگیز، احساسی و یک بازیگر دیزنی است. او ایمان قوی، احساسات قوی و آهنگ های عالی دارد. با این حال، او واقعاً خشن و بی ادب به نظر می رسد، به خصوص از سرزمین فیلم و اشعار او. او به‌طور شگفت‌انگیزی موهایی تیره، ترد، پوستی بی‌نقص، چهره‌ای قابل مقایسه و پوزخندهای نادر فرشته‌ای دارد. زیبایی شناسی او تقریباً دو کلمه، کمی بی ادب، توهین آمیز، و به طور واقعی سرکش یعنی هم خوب و هم بد به نظر می رسد.

زیباترین خواننده زن

۵.زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲، بیانسه

درود بر ملکه بی! این ترانه سرای آمریکایی با آواز سلطنتی خود همچنان جهان را به طوفان می برد. ملکه بی نه تنها در صدر نقشه های موسیقی قرار دارد، بلکه ظاهر خود را نیز برجسته می کند. از کمی جسور تا خشن یا شیرین تا جسورانه ظاهر می شود. بیانسه می تواند هر زیبایی شناسی را از بین ببرد. او به علاوه صدایی عالی، بسیار زیبا است.  او در ترانه «Crazy in Love» به مسائلی پرداخته است که چگونه زنان دائماً تحت فشار هستند  تا همیشه خوب به نظر برسند.

زیباترین خواننده زن

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۶.شکیرا

شکیرا به خاطر هیکل زیبا، موها  و صدای خوش آهنگش مورد توجه قرار گرفته است. شکیرا در دنیای موسیقی بیش از ۴۰۰ جایزه گرفته است. به علاوه او ۵ زبان می داند. مردم به خاطر زیبایی و حسی که او در زمان اجرا دارد، او را تحسین می کنند. در واقع این ترانه سرا با داشتن صدایی زیبا، پوست و موی جذاب، یکی از خوانندگان زیبای زنان به حساب می آید.

خواننذه زن

۷.کیم جی سو

کیم جی سو یکی از زیباترین و محبوب ترین زنان کره ای در جهان است. در کودکی بسکتبال بازی می کرد و در کلاس های تکواندو شرکت می کرد. جیسو پایگاه بزرگی برای معتادان در جهان دارد، او واقعاً محبوب است. جیسو در ۸ آگوست ۲۰۱۶ به عنوان یکی از چهار عضو بلک پینک در کنار لیزا، جنی و رز با انتشار Square One اولین حضور خود را آغاز کرد. جیسو قدیمی ترین عضو Blackpink است. از زمان شهرت در دنیای موسیقی تا هنوز او جز زیباترین و محبوب ترین خواننده های زن جهان است.

زیباترین خواننده زن

۸.زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲، کیتی پری

کیتی پری یک خواننده مشهور آمریکایی است که کار خود را در سنین جوانی شروع کرد. کتی جذاب ترین و فریبنده ترین خواننده زن در گروه موسیقی است. او جوایز متعددی را به دست آورده است، اولین آهنگ او کیتی هادسون در سال 2001 منتشر شد.

زیباترین خواننده زن

 

۹.کری آندروود

کری آندروود خواننده، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است. این خواننده ۳۴ ساله که در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمد، به عنوان یک سلبریتی موفق در دنیا شناخته می شود. او یک گیاهخوار است که در ۱۳ سالگی خوردن گوشت را متوقف کرد. زیرا نمی توانست تصور خوردن یکی از موجودات زنده را تحمل کند.

زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۱۰.زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲، آریانا گرانده

آریانا صدایی واقعاً شیرین و چهره بسیار جذابی دارد که به طرز شگفت انگیزی همانند ماه کامل گرد است و همیشه می درخشد. به عقیده بسیاری از افراد، آریانا گرانده باید بعد از تیلور سوئیفت در رتبه جایگزین قرار گیرد. اما تعداد آرای او را در همین جایگاه قرار می دهد. با این حال، او از زمان ورود به دنیای موسیقی یکی از محبوب ترین ها است.

زیباترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام فکر کنم جنیفر لوپز رو جا انداختین
    چون هر جوره حساب کنیم از همه‌ی کسایی که تو این لیستن جذاب تر و زیباتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا