;
فرهنگ و هنرموسیقی

شوخی ناجور پولدارترین مرد جهان ایلان ماسک با تیلور سویفت خواننده مشهور زن برایش جنجال به پا کرد!

تیلور سویفت و  ایلان ماسک: تیلور سوئیفت هم گزینه نظر دهی ایلان ماسک قرار گرفت. ایلان ماسک که اغلب او را میلیونر جنجالی می نامند، صفحه رسمی خود در توییتر را با انتشار تصویری از تیلور سوئیفت و بازیگر فیلم ناپلئون دینامیت که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مشاهده می کنید، بروز کرده و چهره خانم خواننده را با نقش اصلی این فیلم مشابه دانست.

7 چیزی که برای شما در ایران غیر عادی است اما در بعضی کشورهای دیگر کاملاً عادی است!

ایلان ماسک ثروتمند که به دلیل نظرات و عقاید خاص خودش، اغلب بدون توجه به حد و حدودها در مورد دیگران اظهار نظر میکند، پس از انتشار این تصویر با واکنش هایی روبرو شد. مقایسه چهره تیلور و نقش اصلی این فیلم که در واقع کارکتری به قول معروف کم عرضه بود، چندان روی خوشی نداشت.

شاید بپسندید:  18 تصویر بازسازی شده از شخصیت سیمپسون ها توسط هوش مصنوعی!

تیلور سویفت و  ایلان ماسک

7 چیزی که برای شما در ایران غیر عادی است اما در بعضی کشورهای دیگر کاملاً عادی است!

تیلور سویفت و  ایلان ماسک, میلیون‌ها نفر این توییت را دیدند زیرا مدیرعامل توییتر تعداد زیادی دنبال‌کننده در پلتفرم تحت مالکیت خود دارد. نظر او با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد، به طوری که برخی آن را خنده‌دار می‌دانستند و برخی دیگر با نظر ایلان ماسک مخالف بودند و این رفتار را نیز مثل شوخی قبلی اش با تیلور بی ادبانه دانستند ولی در هر صورت، خود تیلور سوئیفت تا کنون هیچ واکنشی به این مقایسه توسط ایلان ماسک انجام نداده است.

تیلور سویفت و  ایلان ماسک, این اولین باری نیست که ایلان ماسک درمورد تیلور سوییفت توییت میکند و پیش از این هم با انتشار تصویر و دیالوگی از یک فیلم، موجب واکنش جنجالی طرفداران تیلور سوییفت شده بود.

بیشتر بخوانید: میلیاردرهای زاغه‌ نشین، از ایلان ماسک تا بیل گیتس|تبدیل میلیاردرها به افراد فقیر با هوش مصنوعی!

تیلور سویفت کیست؟

تیلور سوئیفت (Taylor Swift) خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی پاپ و کانتری آمریکایی است. او در 13 دسامبر 1989 در ریدینگ، پنسیلوانیا متولد شد. سوئیفت با آهنگ‌های کانتری شهرت یافت و پس از آن به سمت موسیقی پاپ گام برداشت.

تیلور سویفت و  ایلان ماسک, او با آهنگ‌های زیبا، متناسب با تجربیات شخصی و داستان‌های عاطفی خود، جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جذب کرد. سوئیفت یکی از هنرمندان پرفروش و تاثیرگذار در صنعت موسیقی جهان است و بیش از 100 میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را به فروش رسانده است.

شاید بپسندید: جمهوری اسلوجمستان؛ آیا نام این کشور را شنیده بودید!؟

تیلور سویفت و  ایلان ماسک

شاید بپسندید: عکس های دیده نشده از جوانی ناصرالدین شاه با ژست های خاص!

ناپلئون دینامیت چه فیلمی است؟

فیلم “ناپلئون دینامیت” (Napoleon Dynamite) یک فیلم کمدی مستقل آمریکایی است که در سال 2004 به کارگردانی جاردا هسلر و تهیه‌کنندگی جری ولدورام تولید شد. این فیلم داستان ناپلئون دینامیت، نوجوانی با مشکلات اجتماعی و معضلات روزمره‌اش در شهر کوچکی در ایالت آیداهو را روایت می‌کند. فیلم با طنز سبک و شخصیت‌های کمدی خاص خود توانست محبوبیت زیادی را به دست آورده و در سال انتشارش به یک فیلم پرفروش تبدیل شد.

تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

احتمالاً بپسندید

عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی + نتایج فوق العاده جالب و زیبا است!

احتمالاً بپسندید: راز زنان مصری که در ۵۰ سالگی، پوست ۲۵ ساله دارند!

بیشتر بخوانید: تیپ و ظاهر عجیب 28 سال پیش ارسطو پایتخت طرفدارانش را شوکه کرد + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا