;
تفریح و سرگرمی

چشات تیز مثل عقاب باشه جغد شاخدار را بین درخت شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده: در گوشه کوچکی از این تصویر و در میان این درخت، یک جغد حضور دارد. اما تنها یک چشم تیزبین این جغد را در یک نگاه تشخیص می دهند. عکاس تام بروکساپ، 34 ساله، موفق شد پرندگان پنهان شده در درختی را در روستایی در ولدریک، در هفت مایلی جنوب شرقی یورک، ثبت کند. او تصمیم گرفته بود که تعدادی عکس از گورکن ها بگیرد که با این جغد برخورد کرد. وی این عکس را به صورت چالش تصویری با دوستان خود به اشتراک گذاشت؛ چرا که شناسایی این جغد فقط برای امکان پذیر است که از قدرت دید و دقت بالا برخوردار هستند.

محمد شایسته عکسی را که این عکاس در فیس بوک منتشر نمود را امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر کرده است. شما باید بتوانید این جغد را که به خوبی در میان برگ و شاخه های درخت استتار کرده است را در 3 ثانیه شناسایی کنید. همانطور که اشاره شد تنها افراد تیزبین و کسانی که دارای دقت و تمرکز بالا هستند قادر به شناسایی این پرنده هستند. آیا می خواهید خود را مورد آزمایش قرار دهید و قدرت دید خود را بسنجید. پس با آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی آرزوی دختر فقیر | فاش شدن آرزوی دختر و اعتراف پادشاه

آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده

بازی های فکری و پرداختن به تصاویری که چالش برانگیزند برای هر کسی جالب است. شاید برخی تنها براساس چنبه سرگرمی به این تصاویر نگاه کنند، اما قطعاً این تست ها و پازل ها خواهند توانست دقت و تمرکز شما را به چالش بکشد. در آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده نیز شما می توانید قدرت بینایی و دقت خود را محک بزنید. با چشمک همراه باشید. شاید برخی نتوانند به آسانی این جغد را شناسایی کنند، اما با انجام مرتب بازی های فکری خواهید توانست روز به روز بر جزئی نگری و قدرت دقت وتمرکز بیفزائید. اگر آماده هستید با یکدیگر تصاویر را مرور کنیم.

در تصویر درختی با شاخه های خشکیده دیده می شود. اما پرنده ای شکارچی توانسته است به خوبی خود را با شاخه های این درخت هماهنگ کند. شاید برخی بگویند اساسا چیزی در اینجاوجود ندارد، اما با نگاه عمیق تر خواهید توانست این پرنده را پیدا کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به حل معادله آخر هستند!

آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده

بیشتر بخوانید: بگو دستات رو چگونه قلاب می کنی تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: شکارچی کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اشتباه این منظره زیبای جنگلی در آفریقا چیست!؟

پاسخ آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده

در این تصویر در نگاه اول همان طور که اشاره شد، تنها چند شاخه های درخت خشکیده و برگ های در حال ریختن دیده می شود. اما شما می توانید یک جغد شاخدار همرنگ شاخه های درخت را در این تصویر شناسایی کنید. این جغد کجاست؟

احتمالاً بپسندید:آزمون قدرت دید: تمساحی که در کمین سنجاب ها است را پیدا کنید!

 

 

.

.

 احتمالا بپسندید: صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

 

پاسخ: به این تصویر نگاه کنید. جغد در این تصویر علامتگذاری شده است.

بیشتر بخوانید:داستان آهو در طویله خران | همنشینی با احمق از جهنم بدتر است!

آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده

تصویر بزرگنمایی شده این پرنده نیز در این تصویر کاملا مشخص است. این جغد توانسته است به خوبی خود را با محیط اطراف استتار کند.

پاسخ آزمون شناسایی جغد علفی استتار شده

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با ارزش عددی اشیا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از جغدها ویژگی های اصلی خودت را شناسایی کن!

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  اشتباه منظره زیبا را در یک نگاه تشخیص بدی در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود:زن پنهان یا ملکه گوزن ها در کجای تصویر پنهان شده است | خیلی ها موفق نشدند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت مثل عقاب باشه پلنگ تصویر را شناسایی می کنی!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدوم دانش آموز از کلاس درس و معلم و مدرسه فراریه!؟

چشمات مثل عقاب باشه تو 7 ثانیه تفاوت های دو تصویر اژدها را پیدا می کنی!

با دلیل بگو که حرف بعدی تصویر چیه | فقط باهوشا متوجه میشن!

حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا