;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: کدام بطری آب معدنی، اول پر می شود؟

معمای بطری آب معدنی: سوالی که این معمای تصویری از شما می پرسد بسیار آسان است. کدامیک از بطری های آب معدنی زودتر از آب پر می شود؟ آیا شما یکی از 16 درصدی هستید که در عرض 5 ثانیه این معما را رمزگشایی کردید. آماده اید تا IQ خود را آزمایش کنید و ببینید کدام بطری ابتدا پر می شود؟ با کمک مهارت های حل مسئله، خود را امتحان کنید .آیا می توانید بگوئید کدامیک از بطری های آب معدنی زودتر پر می شود!؟

شاید بپسندید: فقط یه تیزبین میتونه تو یه نگاه عدد “292” را در میان 929 ها پیدا کنه؟ | فقط 15 درصد افراد موفق میشن!

معمای بطری آب معدنی

آیا آماده چالش هستید؟ همه ما دوست داریم که به چالش کشیده شویم و به نظر می رسد که چالش های منطقی در حال حاضر بسیار رایج هستند. مهارت های خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید این یکی را حل کنید یا خیر!؟ در این چالش منطقی، تصویری از چندین لوله را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا بفهمیم کدام بطری آب ابتدا پر می شود. ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما با کمی صبر و تفکر منطقی، قادر خواهید بود معما را در کوتاه ترین زمان حل کنید. پس با مجله خبری چشمک و معمای بطری آب معدنی همراه  شوید.

کشف کنید کدام بطری آب اول در معمای بطری آب معدنی پر می شود! برای اینکه مطمئن شوید که کدام بطری آب ابتدا پر می شود، باید تصویر را از نزدیک مشاهده کنید و نسبت به مشکلات احتمالی هوشیار باشید. تمرکز بر چالش و توجه به هر  نشانه ای که ممکن است پنهان باشد ضروری است. زمان شما برای پاسخگویی به معمای بطری آب معدنی تنها 5 ثانیه خواهد بود.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا خانم، کودک را ربوده است!؟| فقط تیزبینا و باهوشا متوجه میشن!

معمای بطری آب معدنی

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

پاسخ معمای بطری آب معدنی

توجه به تمام جنبه های معمای بطری آب معدنی برای حل صحیح آن مهم است، از جمله توجه به لوله های مسدود شده و اذعان به اینکه انتظار می رود ظرف اولیه دارای جریان مداوم باشد. علاوه بر این، باید ظرفیت هر ظرف و میزان آب مورد نیاز برای غوطه ور شدن همه لوله ها را نیز در نظر بگیرید. زمان شما به پایان رسیده است. ایا علاقمند هستید که 5 ثانیه دیگر تلاش کنید؟

شاید بپسندید: یه چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما:نکته سنج باشی، سیم ثانیه فرد ثروتمند داخل هواپیما را پیدا میکنی!

 

 

.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

پاسخ معمای بطری آب معدنی: قبل از اینکه پاسخ را برای شما ارائه دهیم باید بگوئیم که تست های منطقی شبیه  معمای بطری آب معدنی راهی برای اندازه گیری IQ هستند. این فعالیت ها می توانند در زندگی روزمره نیز بسیار مفید باشند. آنها به آموزش مهارت های حل مسئله کمک می کنند، به ما می آموزند که خارج از چارچوب فکر کنیم و توانایی خود را برای تصمیم گیری صحیح توسعه دهیم.

این پازل مخزن آب چند تله داشت که افراد زیادی را گرفتار می کرد. لوله در برخی از جاها مسدود است. شما می توانید با شناسایی نقاط مسدود پی ببرید که کدام بطری آب معدنی زودتر پر می شود. در این صورت به بطری شماره 5 خواهید رسید.

شاید بپسندید:حکایت حرف حق را باید زیر لحاف گفت، حکایتی شیرین و جالب از روزگاران دور!

معمای بطری آب

شما می توانید معمای بطری آب معدنی را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با نگاه به تصویر چی دیدی تا بگم چه اندازه شخصیت باثبات داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

همین که به تصویر نگاه کردی چه دیدی تا بگم اعتماد به نفس داری یا نه!؟

اگه فکر می کنید کاملا منطقی فکر می کنی، بگو کدومیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟

با حرکت دادن یک چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کنید نابغه ریاضی هستید!

 آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

حکایت کف گیرش به ته دیگ خورده ، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خود لوله اصلی شیر آب از چندجا مسدود شده ولی آب می آید علامت مسدودی بسیار نامعلوم و غیرمنطقی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا