;
تفریح و سرگرمی

یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تست شخصیت براساس نماد خاص: یک تست تصویری جدید برای شما. تست های تصویری برای شناخت جنبه های شخصیتی انسان دارای سطوح مختلف هستند. انجام برخی از آنها بسیار آسان است، برخی دیگر تا حدودی پیچیده هستند. تست شخصیت براساس نماد خاص امروز ار موارد تست های پیچیده ای است که امروز با شما به اشتراک می گذاریم. بخش تفریح و سرگرمی با تست شخصیت براساس نماد خاص با شماست. امیدواریم تا آخر مطلب با چشمک همراه بوده و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:اگه 3 تا تفاوت تو تصویر مادر و کودک را پیدا کنی، حتماً حتماً برا خودت اسپند دود کن!

درباره تست شخصیت براساس نماد خاص

میلیاردها انسان بر روی این کره خاکی در خال زیستن هستند، هر کدام از این افراد دارای روحیات و شخصیت های متفاوت و یا تا اندازه ای مشابه هستند. این شباهت ها به خوبی قابل شناسایی است و ما می توانیم به راحتی این شباهت ها را تشخیص دهیم. اما گاهی یافتن تفاوت ها آسان نیست.

در تست شخصیت براساس نماد خاص با یک تصویر خاص روبرو هستیم.  این یک تصویر با پس زمینه سبز است که در آن نمادهایی مانند ماه وجود دارد. در این تصاویر رازهایی نهفته است که علاقمندی شما به هر یک از آنها می تواند، چیزهای خاصی را درباره شخصیت شما فاش کند.

شاید بپسندید: اگه بگی ربات آرایشگر کدوم یکیه، آخر تیزبینا و باهوشایی!

تست شخصیت براساس نماد خاص

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب عروسک کدومیکی از این دختر بچه هاست!؟

.

.

.

شاید بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

.

.

 

 

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

پاسخ تست شخصیت براساس نماد خاص

این طالع بینی نیست، بلکه یک چالش سرگرم کننده است تا بتوانید پاسخی برای شک و تردید احساسات خود با خودتان یا با دیگران پیدا کنید. انجام این تست روانشناسی که در شبکه های اجتماعی پرطرفدار بوده، ساده است.تنها کافی مشخص کنید در نگاه اول کدام تصویر را بیشتر پسندید!

احتمالاً بپسندید: سمت کدوم حیوون جذب شدی تا بگم بهترین ویژگی های شخصیتی ات چیه!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

 

 

 

شاید بپسندید: حکایت زورش به خر نمی رسد پالانش را می گیرد!

تست براساس نماد خاص

انتخاب تصویر شماره 1

شما یک متفکر هستید!

اگر این تصویر را در تست شخصیت براساس نماد خاص انتخاب کردید به این دلیل است که به نظر می رسد همیشه در هزار فکر فرو رفته اید. گاهی اوقات به روابط با افرادی اعتقاد دارید که روحیات و افکار خود را به بدلیل ارتباط با افراد دیگر تغییر داده اند. اما خوب می دانید که ارتباط با آنها باید بسیار منحصر به فرد باشد. مهم است که در داشتن با روابط با دیگران احساس بهتری داشته باشید. به همین دلیل باید روابط خود را به خوبی انتخاب کنید. این جزئیات را در مورد شخصیت خود فراموش نکنید.

احتمالاً بپسندید: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

انتخاب تصویر شماره 2

شما بسیار خلاق هستید

در صورت انتخاب این نماد در تست شخصیت براساس نماد خاص: این امکان وجود دارد که برای شاد بودن نیاز به آزادی داشته باشید. شما فردگرا هستید و از دیگران انتظار دارید که با سرسختی به فضاهایی که ساخته اید احترام بگذارند. همیشه به یاد داشته باشید که افرادی را که فکر می کنید صادق و با ثبات هستند، در اولویت قرار دهید. از این نظر، علیرغم اینکه دنیا به سمت دیگری می رود، به نظرات خود وفادار بمانید. هرگز این جزئیات را نادیده نگیرید.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

انتخاب تصویر شماره 3

شما بسیار پر انرژی هستید

انتخاب این تصویر در تست شخصیت براساس نماد خاص، یعنی اینکه شما برای دیگران بسیار جذاب هستید. از این نظر، شما هرگز از ناشناخته فرار نمی کنید. از طرف دیگر، شما به دنبال روالی هستید که بتواند وجود شما را تثبیت کند. اینجاست که شما دیدگاهی متفاوت و راهی جدید برای ورود به مبارزات روزانه پیدا می کنید. شما باید این را برای روابط روزانه خود در نظر بگیرید.

احتمالاً بپسندید: اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

انتخاب تصویر شماره 4

شما خیلی آرام هستید

در صورت انتخاب این تصویر در تست شخصیت براساس نماد خاص: تنهایی، آرامش شما را تعریف می کند. شما بسیار محتاط هستید و بنابراین افراد مزاحم یا بی ادب را دوست ندارید. همیشه به دنبال راهی برای ورود به قلب دیگران هستید: با یک هدیه، یک فکر و یا یک شاخه گل. شما دائماً در موقعیت مناسبی هستید و آرامش را حفظ می کنید. این مسئله ای است که افراد کمی می توانند داشته باشند.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

انتخاب تصویر شماره 5

شما بسیار کاربردی هستید

در نهایت اگر این تصویر را در تست شخصیت براساس نماد خاص انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی سخت کوش و سرسخت هستید. شرافت و حیثیت شما بالاتر از همه چیز است. شما هرگز بدون فکر عمل نمی کنید و تشخیص می دهید که چه زمانی اشتباه می کنید، اما همیشه سعی می کنید حرکات و اعمال خود را بهبود ببخشید. شما فردی وفادار و صمیمی هستید بدون توجه به اینکه دیگران با شما چه می کنند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی چه کسی دروغ می گوید: آیا مرد تصویر، واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس نماد خاص استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیاورید!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر پلنگ را پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی گرگینه: تیز و زبل باشی، گرگینه واقعی را در 3 ثانیه شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو خواستگار قصد صدمه زدن به دختر بیچاره را داره، کدومیکی هست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل شاخ و شانه کشیدن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: بازی فکری چالشی با چوب کبریت: ضریب هوشی خود را با اصلاح معادله ارزیابی کنید!

شاید برایتان جالب باشد

بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

مایکل برای دیدن همسرش یک قرار عاشقانه ترتیب داد اما نامزدش با خواهر دوقلوش اومد، نامزدش کیه!؟

دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا