;
تفریح و سرگرمی

اگه منطقی فکر می کنی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟| باهوشا راحت متوجه میشن!

آزمون شناسایی مدیر شرکت: یکی دیگر از سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون شناسایی مدیر شرکت شما باید بتوانید فرد ارشد تصویر را شناسایی کنید. ما دوباره اینجا هستیم تا چالش جدیدی را ارائه دهیم. مشخص است که تست های هوش انواع مختلفی دارند. اما بهترین و جذاب ترین آنها تست های هوش تصویری هستند که شما برای ارائه پاسخ نیاز دارید که از تمام حواس خود استفاده کنید.

در آزمون شناسایی مدیر شرکت با یکی از چالش انگیزترین سوالات هوش تصویری روبرو هستید. برای انجام این تست نیز زمان شما محدود است. این محدودیت تنها 5 ثانیه است. اگر بتوانید در 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید، قطعا نشان می دهد که شما از هوش بالایی برخوردار هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مدیر شرکت همراه باشید.

شاید بپسندید: با حرکت دادن یک چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کنید نابغه ریاضی هستید!

آزمون شناسایی مدیر شرکت

برخی معتقدند که نحوه لباس پوشیدن افراد با نوع شخصیت آنها رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس در بسیاری از ادارات از لباس خاص و متحدالشکلی استفاده می کنند. بنابراین، برخی از شرکت‌ها قوانینی را در زمینه پوشش کارمندان وضع می‌کنند. در تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت باید شما بتوانید در تصویر بالا مدیر را شناسایی کنید.

شما می توانید با دقت تمام به جزئیات آزمون شناسایی مدیر شرکت نگاه کنید. به نظر می رسد یکی از افراد تصویر مدیر ارشد یک شرکت است. اما به نظر شما کدامیک از این افراد یک مدیر است؟ برای حل این تصویر باید از تفکر منطقی خود استفاده کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت کف گیرش به ته دیگ خورده ، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!آزمون شناسایی مدیر شرکت

 شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام بطری آب معدنی، اول پر می شود؟

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

پاسخ آزمون شناسایی مدیر

پس از مطالعه کامل تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت می توانید یک نتیجه گیری درست بگیرید. شما با چند تصویر روبرو هستید. شما با یک نگاه منطقی می توانید این آزمون را حل کنید. اگر به پاسخ نرسیده اید، می توانید به پاسخ در پایین صفحه مراجعه کنید..

احتمالاً بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو یه نگاه عدد “292” را در میان 929 ها پیدا کنه؟ | فقط 15 درصد افراد موفق میشن!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

 

 

 

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

مرد با شلوار جین و ژاکت

احتمالاً در گذشته در یک شرکت بین المللی، مدیر نمی توانست این گونه راحت لباس بپوشد. شاید کارمندان ساده ای مانند بخش نرم افزار و … می توانستند در محیط کاری خود چنین لباسی بپوشند. اما در دنیای مدرن و حتی در یک شرکت بین المللی، مدیر شلوار جین و ژاکت می پوشد. پس طبیعی است که زاکربرگ و … هم از لباس های غیر رسمی استفاده کنند.

شاید بپسندید: یکی از این سه تا ماجراجوی سقوط آزاد از هواپیما، پس از پریدن دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

آزمون شناسایی مدیر شرکت

مرد ایستاده کنار نمودار

اولین تصوری که به من دست داد این بود که او یک معلم و یا کارشناس است که در حال ارائه یک برنامه است. او نسبتاً هوشمندانه لباس پوشیده بود.   اما آیا همیشه “رئیس ” اینگونه رفتار می کند؟ یعنی نمودار ارائه می دهد و … بله در دنیای امروز هم هنوز مدیرانی هستند که به صورت منظم در حال ارائه و آموزش به زیردستان خود هستند. به طور کلی، بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های توسعه کارکنان و مدیران مجرب برای ارائه اطلاعات به کارکنان هستند.

شاید بپسندید: یه چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

شناسایی مدیر شرکت

مرد کنار پنجره

در اینجا می توان ظاهر یک دفتر کار شخصی را مشاهده کرد که از کت آویزان شده روی صندلی به چشم می خورد. خیلی ها معتقدند که این مرد، مقام بالایی دارد. علاوه بر این تصویر، اواخر شب را نشان می دهد. به نظر می رسد فرد تصویر تا دیر هنگام بر روی یافتن تصمیم درست در مورد یک موضوع متمرکز شده است. شاید او به شرکت فعلی خود یا حتی کل کشور فکر می کند.

احتمالاً بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

نتیجه نهایی آزمون شناسایی مدیر شرکت

در عصر فناوری و ارتباطات، بسیاری از کلیشه ها محو می شوند و جای خود را به حرفه ای گری و اراده می دهند. پس هر کدام از افراد می توانند یک مدیر باشند. دیگر نمی توان براساس لباس افراد، نتیجه گیری کرد.

حکایت تا بوق سگ…. ریشه ضرب المثل از کله سجر تا بوق سگ!

شما می توانید آزمون هوش با چوب کبریت را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با نگاه به تصویر چی دیدی تا بگم چه اندازه شخصیت باثبات داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه 3 تا تفاوت تو تصویر مادر و کودک را پیدا کنی، حتماً حتماً برا خودت اسپند دود کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

شناسایی اشکال مرد در فروشگاه:اگه آخر تیزبینایی، اشکالی که تو تصویر هست را پیدا کن!

آزمون شناخت مسافر زمان: اگه دقت کنی یه آدمی از آینده در این تصویر حضور داره، کجاست!؟

حکایت قوز بالا قوز از سری داستان های جالب و پندآموز ادب فارسی!

شما را به عمد پشت درب بسته کاشتن، چیکار می کنی!؟ | با این تست خود واقعی ات رو بشناس!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا