;
تفریح و سرگرمی

اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت: جرات دارید با این بازی فکری عقل خود را به چالش بکشید؟ با چالش 2 چوب کبریت که با عنوان سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت در مجله خبری چشمک منتشر شده است شما می توانید ضریب هوشی بالا خود را آزمایش کنید. آیا می توانید سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت را حل کرده و معما را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت همراه شوید.

لذا امروز قصد داریم شما را با یک معمای معادله چوب کبریت به چالش بکشیم که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را حل کنند. آیا برای آزمایش مهارت های حل مسئله خود آماده اید؟ معادله چوب کبریت که به شما ارائه شده است نادرست است. وظیفه شما این است که فقط دو چوب کبریت را برای تصحیح معادله حرکت دهید و فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید!

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت

باید بدانید که سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت، فقط آزمونی برای مهارت های ریاضی شما نیست، بلکه سرعت و خلاقیت شما را نیز امتحان می کند. این معادله نادرست در سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت ارائه شده است: 8+5=111. بله درست خواندید این معادله که تماماً از چوب کبریت تشکیل شده است، نادرست است.

وظیفه شما در سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت رفع آن است. به یاد داشته باشید، شما باید دقیقا دو چوب کبریت را حرکت دهید، نه بیشتر، نه کمتر. و شما فقط 20 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید. می دانیم که این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نگران نباشید! در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. ابتدا به این فکر کنید که تنها با حرکت دادن چند چوب کبریت می توانید چه اعدادی ایجاد کنید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت همراه شوید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در تصویر چی دیدی تا بگم آدم صبوری یا بی حوصله!؟

سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت

شاید بپسندید:دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

پاسخ سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت

راه حل پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم.

شاید بپسندید:3 تفاوت دو تصویر بابانوئل را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم بچه شیطون لباس مادرش رو رنگی کرده!

پاسخ سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت: معادله صحیح 5+5=10 است. ما راه حل تصویری زیر را برای شما قرار داده ایم. برخی از شما ممکن است راه حل جایگزین داشته باشند. در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: معما: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

پاسخ سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت

امیدوارم از سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 87+92=22 باشد و 39+21=31 باشد 52+31 +؟ چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: پرنده ای است که اگر نامش را به دو نیم تقسیم کنیم، نام دو شهر می شود!

تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

چه اشتباه و یا اشکالی در تصویر دست می بینید!؟ | نابغه ها در یک نگاه متوجه میشن!

با دلیل بگو که کدومیکی از افراد پارک میخاد کودک را بدزده!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا