;
تفریح و سرگرمی

شکل دست ها می تواند اطلاعات جالبی درباره شخصیت کلی افراد و ارتباط با اطرافیانشان ارائه دهد!

تست شخصیت مبتنی به شکل دست: دستت چه شکلی است؟ تست تصویری را حل کنید و متوجه شوید که آیا نسبت به نزدیکان و اطرافیان خود همدل و وفادار هستید یا خیر!؟ اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی بیشتر در مورد خود بدانید، پس باید در تست شخصیت براساس شکل دست شرکت کنید؛ تستی  که هزاران نفر را شگفت زده کرده است، زیرا آنها می توانند بدانند که آیا به عزیزان خود همدل هستند یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی به شکل دست همراه شوید.

شاید بپسندید: پیرزن، زن جوان را متهم به دزدی کرده، آیا درست است!؟| اکثر افراد نمی تونن این آزمون را رمزگشایی کنند!

تست شخصیت مبتنی به شکل دست

برای اینکه تست شخصیت مبتنی به شکل دست درست انجام شود، باید صادقانه شباهت دست خود با دست های تصویر مربوط به تست شخصیت براساس شکل دست را تشخیص دهید. تنها در این صورت است که می توانید نتیجه درستی کسب کنید. گزینه های تست شخصیت مبتنی به شکل دست، تصویری از چهار دست را به شما نشان می دهند و باید یکی را انتخاب کنید که شبیه دست شماست.

شاید بپسندید: بینایی و دقت خود را با پیدا کردن تفاوتهای کودک در حال بازی آزمایش کنید!

تست شخصیت مبتنی به شکل دست

شاید بپسندید:حکایت ضرب المثل پایش را از گلیمش درازتر کرده!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید:از هر گربه دو تا تو تصویر هست، گربه تک و تنها را تو تصویر پیدا کن!

تفسیر تست شخصیت مبتنی به شکل دست

اکنون که دست خود را با شکل های موجود مطابقت سازی نمودید، بهتر است به تفاسیر مراجعه کنید. البته یادتان باشد این تست ها جنبه سرگرمی دارد و فاقد پشتوانه های علمی است.

شاید بپسندید:چیستان: چهار انگشت و یک شست دارد اما نه استخوان دارد و نه مغز!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:  3 تا تفاوت بین تصویر دو مرغابی کنار برکه هست | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

تست شخصیت شکل دست

دست 1

شما فردی هستید که اعتقادی دارید و دوست ندارید کسانی را که بیشتر دوستشان دارید را ناراحت کنید، زیرا فکر می کنید که آنها به شما اعتماد مطلق خود را داده اند. شخصیت خود را تغییر ندهید، این شما را قبل از دیگران خاص می کند!

دست 2

شما همیشه به دنبال انجام بهترین کار هستید و این می تواند شما را کمی راحت کند. شما سعی می کنید وفادار باشید، اما گاهی اوقات ممکن است این افراد در معرض خطر لغزش قرار گرفته و خیانت کنید. سعی کنید به این راحتی نظر خود را تغییر ندهید.

شاید بپسندید: حکایت لاک پشت و مار، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

دست 3

دوست دارید از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید دفاع کنید و اجازه نمی دهید دیگران در مورد آنها بد صحبت کنند، زیرا فکر می کنید آنها به شما وفادار هستند. برای شما دوستی بر پایه اعتماد و اتحاد است.

احتمالاً بپسندید: کارمندی که جمله را بر روی درب اتاق مدیر نوشته است را شناسایی کنید!

دست 4

شما همیشه به دنبال افرادی هستید که با شما صادق باشند، اما گاهی این کار آسان نیست. شما همیشه به عزیزان خود وفادار هستید، با این حال، می توانید نسبت به دوستان یا خانواده خود بی اعتماد شوید.

جالب خواهد بود: فقط یه با هوش نابغه تو یه نگاه متوجه میشه بابای واقعی بچه کیه و کودک ربا کیه!؟

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی به شکل دست استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه تو این بیشه زار خیلی راحت گرگ رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چشمان تیزبین داشته باشی 25 حیوان مخفی تصویر را در 1 دقیقه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آیا زن سمت راستی واقعا از فروشگاه هندونه دزدیده!؟

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

دیگران تو رو با کدام ویژگی میشناسن!؟ | یه دونه از این گربه ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا