;
تفریح و سرگرمی

کارمندی که جمله را بر روی درب اتاق مدیر نوشته است را شناسایی کنید!

آزمون شناخت کارمند شیطون: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناخت کارمند شیطون در مجله خبری چشمک منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

حل معماها می تواند یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما باشد و شما را وادار به توجه به کوچکترین جزئیات کند. این معماهای زیر در نگاه اول آسان به نظر می رسند، اما اگر با دقت بیشتری بررسی شوند ممکن است سخت باشند. این کاملاً به توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و نیز جزئی نگری شما بستگی دارد. در آزمون شناخت کارمند شیطون شما با یک چالش تصویری معمایی جالب روبرو هستید. شما بایدکارمندی که کار استباه کرده است را شناسایی کنید. اگر فکر می کنید باهوشید، با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت کارمند شیطون همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بز خری کردن!

آزمون شناخت کارمند شیطون

این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید آزمون شناخت کارمند شیطون را مورد بررسی قرار می دهیم.

در تصویر آزمون شناخت کارمند شیطون، شما با یک صحنه خاص روبرو هستید. یکی از کارمندان بر روی درب اتاق آقای جمله مبنی بر احمق بودن وی نوشته است. شما باید فردی که این کار را کرده است شناسایی کنید. برای انجام این کار فقط 3 ثانیه فرصت دارید. آیا می توانید او را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: دو شهر داریم که اگر دو حرف آخر آن را حذف کنیم، هم نام دو حیوان می شود!؟

آزمون شناخت کارمند شیطون

شاید بپسندید: تنها یه ذهن آروم میتونه تو 10 ثانیه تعداد فیل های تصویر را شناسایی کنه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:وقتی غمگینی با توجه به شخصیت ات بهترین کار چیه!؟ اگه نمی دونی فقط بگو اول تو تصویر چی دیدی!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: دقت‌ات بالا و تیزبینی‌ات مثل عقاب باشه، تفاوتهای تصویر دخترک تو ساحل را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناخت کارمند شیطون

پاسخ آزمون شناخت کارمند شیطون را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است 5 ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام خانه بیشترین کتاب ها را دارد!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: همه کوالاها دوقلو دارند به غیر از یکی، آیا می تونی اون رو در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنی!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

پاسخ آزمون شناخت کارمند شیطون: زن اول از سمت چپ این کار را کمرده است. او نگاهی توأم با رضایت بر لب دارد و ماژیکی را با آن این کار را کرده است درون جعبه ای که در دست دارد پنهان کرده است. در ابتدا به نظر می رشد که او کتاب در دست دارد، اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که آن شی جعبه است نه کتاب. شما چه فکر می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: دیگران شما را با چه صفاتی شناسایی می کنند!؟ یکی از گل ها را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

پاسخ آزمون شناخت کارمند شیطون

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

امیدوارم از آزمون شناخت کارمند شیطون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:  فقط یه نابغه میتونه 3 تفاوت تصویر عکاس و گوزن رو تو 10 ثانیه پیدا کنه!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: اگه پرنده های استتار شده میون برف رو تو تصویر تشخیص بدی، چشات مثل شاهینه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چشات مثل شاهینه، پس 3 تفاوت تصویر دو عاشق را پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:کدوم یکی از این افراد اولویت دارند که درمان شوند!؟ | پاسخ تان نکات جالبی را درباره تان روشن می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: من یک حیوان آبزی هستم؛ قسمت دوم اسم من نام یک ساز است، من چه هستم!؟

شاید برایتان جالب باشد

آیا می توانید تفاوت ها را در کمتر از 14 ثانیه تشخیص دهید؟ | خود را با تصویر بستر دریا به چالش بکشید!

اگه تو 10 ثانیه 3 تا تفاوت تصویر سنجاب را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

کدامیک از این سه فرد تصویر در واقع یک مرد است که تظاهر می کند یک زن باردار است!

کدامیک از این سه فرد تصویر در واقع یک مرد است که تظاهر می کند یک زن باردار است!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا