;
تفریح و سرگرمی

کفش پاشنه بلند می‌پوشی یا کوتاه یا….!؟ می دونستی نوع پاشنه کفش‌، شخصیت‌ات رو لو میده!

تست شخصیت براساس کفش: با انتخاب کفش به ویژگی غالب خود پی ببرید! همه ما شخصیت های متفاوتی داریم، و کشف ویژگی غالب ما می تواند جالب باشد. این تست شخصیت راهی سرگرم کننده برای پیدا کردن اینکه کدام یک از ویژگی های شما غالب است. با کمک این تست می توانید به صورت کلی خود و دیگران را تا حدودی بشناسید. پس اگر علاقمند به یادیگری هستید با تست شخصیت براساس کفش و بخش سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آیا دقیق و تیزبین هستی، پس اشکال تصویر فوتبال آمریکایی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت براساس کفش

آیا کنجکاو هستید که بدانید چه نوع ویژگی شخصیتی دارید؟ اجازه دهید در مورد این تست شخصیت به شما بگوییم! این یک راه جالب و سرگرم کننده برای کشف ویژگی غالب خود بدون نیاز به پاسخ دادن به لیست طولانی سوالات است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از سه نوع کفش را انتخاب کنید و ما در مورد ویژگی شخصیتی غالب شما صحبت خواهیم کرد.

تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به خود، ارزش ها و انگیزه های شما باشد. نسخه تست شخصیت براساس کفش برای کمک به شما در شناسایی ویژگی غالب خود طراحی شده است.با انتخاب یکی از سه نوع کفش، ما می توانیم اطلاعاتی در مورد نوع فردی که در عمق وجود شما قرار دارید را در اختیار شما قرار دهیم. پس صادقانه بگوئید چه جور کفشی می پوشی!؟

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 8 تا تفاوت بین دو تصویر شیر اسکی باز را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: شما را به عمد پشت درب بسته کاشتن، چیکار می کنی!؟ | با این تست خود واقعی ات رو بشناس!

تست شخصیت کفش

پاسخ تست شخصیت براساس کفش

اکنون که یکی از سه نوع کفش را انتخاب کردید، ما به شما اطلاع خواهیم داد که نوع کفش شما چه نوع ویژگی غالبی را در مورد شخصیت شما منعکس می کند. این یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان است.

شاید بپسندید: یکی از این سه تا ماجراجوی سقوط آزاد از هواپیما، پس از پریدن دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

 

 

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی فرد دروغگو: کی داره دروغ میگه، دختر بچه اهه یا زنه!؟

تست شخصیت براساس کفش

کفش پاشنه متوسط و عادی

افرادی که اولین کفش را در تست شخصیت براساس کفش انتخاب می کنند، معمولا منطقی هستند. آنها قبل از اقدام فکر می کنند و قبل از تصمیم گیری برای تجزیه و تحلیل یک موقعیت وقت می گذارند. آنها مستقل و متکی به خود هستند و به دیگران برای کمک تکیه نمی کنند. وقتی صحبت از روابط به میان می‌آید، این افراد به قضاوت خود اعتماد دارند و اجازه نمی‌دهند احساساتشان مانع شود. آنها می توانند خیلی به خودشان سخت بگیرند و در تمام زمینه های زندگی خود برای کمال تلاش کنند.

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

کفش تخت فاقد پاشنه

افرادی که این نوع کفش را در تست شخصیت براساس کفش انتخاب کرده اند، بیشتر محتاط و درونگرا هستند. آنها ترجیح می دهند قبل از اقدام، موقعیتی را مشاهده کنند، اما زمانی که درگیر می شوند، بسیار پرشور هستند و به کاری که انجام می دهند فداکار هستند. آن‌ها معمولاً خلاق و متفکر هستند و می‌توانند راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای مشکلات دشوار ارائه دهند. در روابط، این افراد وفادار هستند و از شرکای خود حمایت می کنند، اما گاهی اوقات برای ابراز احساسات خود با مشکل مواجه می شوند.

شاید بپسندید: آدم تحلیلگر هستی یا خلاق!؟ برا دونستن، فقط یکی از چهار تا خونه را که به نظرت بهتره انتخاب کن!

کفش پاشنه بلند

افرادی که کفش پاشنه بلند را در تست شخصیت براساس کفش انتخاب کرده‌اند، اغلب اهل معاشرت و اجتماعی هستند. آنها از بودن در کنار دیگران لذت می برند و در گروه پیشرفت می کنند. این افراد اغلب ریسک می کنند و از امتحان چیزهای جدید ابایی ندارند. آنها پیروی از قوانین یا محدودیت ها را دوست ندارند و ترجیح می دهند کارها را به روش خودشان انجام دهند. در روابط، آنها اغلب خوش بین و ماجراجو هستند.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس کفش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با نگاه به تصویر چی دیدی تا بگم چه اندازه شخصیت باثبات داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید:بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان چالب خواهد بود: نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب عروسک کدومیکی از این دختر بچه هاست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

شاید برایتان جالب باشد

حکایت نه کور می کند نه شفا می دهد!

با هوشا و زرنگا رمزگشایی کنند: به جای علامت سوال، چه حرفی باید باشه!؟

فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

کدومیکی از این دو زن واقعیت را می گوید!؟ | آیا زن سمت راست یک تازه به دوران رسیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا