;
تفریح و سرگرمی

معمای شناسایی فرد دروغگو: کی داره دروغ میگه، دختر بچه اهه یا زنه!؟

معمای شناسایی فرد دروغگو: در معمای شناسایی فرد دروغگو شما به دنبال این سوال باید باشید که چه کسی در جال دروغ گفتن است!؟ زن دروغ می گوید یا دختر بچه!؟ چه کسی دروغگو است؟ این تصویر یا بازی معمایی در فیس بوک و شبکه ردیت بارها و بارها همرسانی شده است. در این سوال معمایی شما باید با کمک نشانه ها فرد دروغگو را شناسایی کنید. بسیاری از کاربران این شبکه هانتوانستند این سوال هوش تصویری را تحلیل کرده و پاسخ دهند. برای پاسخگویی به سوالات هوش تصویری شما باید بتوانید براساس شواهد، پاسخ درست را ارائه دهید. با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی فرد دروغگو همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت نه کور می کند نه شفا می دهد!

معمای شناسایی فرد دروغگو

همانطور که اشاره شد بسیاری از افراد نتوانستند این چالش تصویری را حل کنند. احتمالا محدودیت زمانی 5 ثانیه ای علت این مسئله باشد. پازل های تصویری و معمایی به افراد این امکان را می دهد که کسالت روزانه خود را از بین ببرند. همچنین با کمک این معماها می توانند، توانایی ها و مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. مجله خبری چشمک یک سوال تصویری معمایی جدید برای شما ارئه کرده است.

نظرات و پاسخ های ارائه شده در صفحه فیس بوک سازندگان این چالش تصویری یا معمای شناسایی فرد دروغگو، نشان می دهد که تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان، جواب درست را ارائه کرده اند. همین موضوع نشان می دهد که این سوال تصویری می تواند یک چالش جدی برای شناخت توانائیهای شما باشد.

در تصویر زیر دختری را می بینید که از افرادی که در پارک هستند درخواست کمک می کند. او فریاد می زند که زنی که دستان او را گرفته است، یک آدم رباست. از طرف دیگر زنی که دست دختر بچه را نیز گرفته است به افراد در پارک اطمینان می دهد که مادر دختر بچه است! به نظر شما با توجه به شواهد چه کسی دروغ می گوید؟ اگر آماده هستید به تصویر معمای شناسایی فرد دروغگو نگاه کنید. فقط حواستان باشد که برای پاسخگویی فرصت زیادی ندارید و در زمان 5 ثانیه ای باید به سوال پاسخ دهید.

شاید بپسندید: با هوشا و زرنگا رمزگشایی کنند: به جای علامت سوال، چه حرفی باید باشه!؟

معمای شناسایی فرد دروغگو

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 8 تا تفاوت بین دو تصویر شیر اسکی باز را پیدا می کنی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه ریاضی ات خوب باشه خیلی راحت با حرکت 1 چوب کبریت معادله را اصلاح می کنی!

.

.

احتمالاً بپسندید: شما را به عمد پشت درب بسته کاشتن، چیکار می کنی!؟ | با این تست خود واقعی ات رو بشناس!

پاسخ معمای شناسایی فرد دروغگو

شما با کشف فردی که دروغ می گوید، مهارت های کارآگاهی خود را ثابت می کنید. آیا پاسخ را پیدا کردید؟ آیا فکر می کنید به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا این معمای تصویر را حل کنید؟

شاید بپسندید: شما را به عمد پشت درب بسته کاشتن، چیکار می کنی!؟ | با این تست خود واقعی ات رو بشناس!

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

 

 

 

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

پاسخ معمای شناسایی فرد دروغگو: اگر در هیچ یک از این دو فرصت پاسخ آزمون شناسایی فرد دروغگو را پیدا نکردید، تصویر حل شده را برای شما ارائه می دهیم. در واقع دروغگو دختر است. او دوست دارد مدت زمان بیشتری در پارک باشد. اما چون مادرش موافقت نکرده، با داد و فریاد و جلب توجه کردن، سعی دارد مدت زمان بیشتری در پارک بماند. در واقع او می خواهد به طریقی از مادر خود انتقام بگیرد. استدلال سازنده این تست تصویری بر این نکته استوار است که شکل گردنبند دختر و مادر شبیه هم است.

از سوی برخی زن سمت راستی را مادر اصلی دختر بچه می دانند. چون ابروهای دختر بچه و کودک شبیه هم است. او چندان نسبت به این جادثه واکنش نشان نمی دهد. لذا او مادر دختر بچه نیست.

شاید بپسندید: فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

شناسایی فرد دروغگو

شاید بپسندید: یه چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

امیدوارم از معمای شناسایی فرد دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید:بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان چالب خواهد بود: نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد.

اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب عروسک کدومیکی از این دختر بچه هاست!؟

سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: معمای ریاضی چالشی سخت: ضریب هوشی خود را با حرکت 2 چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این دو زن واقعیت را می گوید!؟ | آیا زن سمت راست یک تازه به دوران رسیده است!؟

معادله را با جابه جایی یک چوب کبریت درست کنید!

اگه ریاضیاتت خوب باشه، میتونی معادله “تست ریاضی با معادلات تصویر البسه” را در 8 ثانیه حل کنی!

آدم تحلیلگر هستی یا خلاق!؟ برا دونستن، فقط یکی از چهار تا خونه را که به نظرت بهتره انتخاب کن!

فقط یه تیزبین نابغه میتونه 3 تا تفاوت گربه ملوس رو تو آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه پیدا کنه!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خب پس ، فردا میرم پارک یه دختر بچه پیدا میکنم زود میرم از مغازه یه گردنبند شبیه مال اون می‌خرم ، بعد میدزدمش ، هیچ کسی شک نمیکنه 🗿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا