;
تفریح و سرگرمی

واقعا خودت رو میشناسی؛ ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟| کافیه بگی تو نگاه اول چی دیدی!؟

تست شخصیت براساس اولین برداشت: واقعا خودت رو میشناسی؟ این تست را انجام دهید تا متوجه شوید! آنچه در ابتدا می بینید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت تان به شما می گوید. اسرار شخصیت خود را کشف کنید و در مورد اینکه واقعاً چه کسی هستید بیشتر بدانید. تست شخصیت براساس اولین برداشت یک سفر هیجان انگیز برای کشف خود است.

شاید بپسندید: اگه قدرت دید و دقت‌ات خوبه، پس 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

تست شخصیت براساس اولین برداشت

آیا تا به حال تست شخصیت داده اید و متعجب شده اید که نتایج به درستی ویژگی های شخصیت شما را توصیف کرده است؟ بسیاری از ما از شخصیت خودمان بی اطلاع هستیم و این تست ها می توانند به ما کمک کنند تا نسبت به افکار و رفتارهای ناخودآگاه خود بیشتر احاطه پیدا کنیم. با کمک تست شخصیت، می‌توانیم درباره خود و نحوه تعامل خود با دیگران بیشتر بیاموزیم. این نوع ارزیابی روشی عالی برای شناخت بهتر خود و درک اینکه چگونه رفتار شما بر اطرافیانتان تأثیر می گذارد است. با تست شخصیت براساس اولین برداشت و چشمک همراه شوید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت تابلوی پلیس: اگه تیز و زبلی، می تونی خیلی سریع 5 تفاوت رو تو تصویر پیدا کنی!

تست شخصیت براساس اولین برداشت برای اندازه گیری ویژگی های شخصیتی شما طراحی شده است و از شما می خواهد به تصویر نگاه کنید و به تفسیر اولین چیزی که دیدید مراجعه کنید. این نوع آزمون بر اساس این ایده است که واکنش های اولیه ما می تواند چیزهای زیادی را در مورد درونی ترین افکار و احساسات ما آشکار کند. با تجزیه و تحلیل آنچه که در ابتدا در هر تصویر می بینیم، می توانیم بینشی در مورد ویژگی های شخصیتی خود و نحوه ارتباط خود با دنیای اطراف خود به دست آوریم.

در تصویر چه دیدی؟

شاید بپسندید: نوابغ ریاضی تنها با یک حرکت کبریت، خطای معادله را تشخیص و به صورت منطقی آن را حل می کنند!

تست شخصیت براساس اولین برداشت

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید عدد “280” را در میان 208 ها تنها در 5 ثانیه پیدا کنید؟ فقط 15 درصد افراد موفق شدند!

.

.

.

معمای شناخت مسافر از آینده: یکی از آدمای تصویر از آینده به گذشته رفته، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

همین که تو تصویر نگاه کردی چی دیدی، برو تفسیرش رو بخون! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ تست شخصیت براساس اولین برداشت

شاید بپسندید:اگر نابغه ریاضی هستی با حرکت دادن یه چوب کبریت یه معادله صحیح ریاضی بدست بیار!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا یک رهبر متولد شده ای!؟ کافیه پروانه ای که به سمتش جذب شدی را انتخاب کنی!

تست براساس اولین برداشت

دیدن مرد

افرادی که در ابتدا مردی را دیدند، احتمالاً ذهن تحلیلی دارند و حلال مشکلات خوبی هستند. آنها ممکن است کاملا مستقل باشند و ترجیح دهند به تنهایی کار کنند. چنین افرادی ممکن است کاملاً روشمند باشند و منطقی فکر کنند. معمولاً عملگرا بوده و ممکن است در برخورد با واقعیت ها چنذان احساساتی نباشند. چنین افرادی اغلب بر نتیجه نهایی تمرکز می کنند تا روند و احتمالاً در تصمیم گیری راحت برخورد می کنند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پدر نوزاد: اگه نابغه باشی در یک نگاه پدر نوزاد شناسایی می کنی!

دختری در حال مطالعه

افرادی که برای اولین بار دختری را در حال مطالعه دیدند، احتمالاً ذهن خلاقی دارند و زیباییها را به راحتی درک می کنند. آنها کاملا متفکر، درون نگر و شهودی هستند. آنها ممکن است از یادگیری چیزهای جدید، کاوش در فرهنگ های مختلف و تجربیات جدید لذت ببرند. برای این افراد درک دیدگاه های مختلف چندان مشکل نیست. در نهایت باید گفت که این افراد ذهن بازی دارند و از بحث در مورد مسائل از زوایای مختلف لذت می برند.

شاید بپسندید:خیلی تیزی، پس سریع بگو کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

یک گلدان

افرادی که در ابتدا گلدان را دیدند، کاملاً جزئیات گرا هستند و از زیبایی شناسی قدردانی می کنند. چشم تیزبین برای طراحی داشته و به راحتی جزئیات کوچکی را که دیگران از دست می دهند، درک می کنند. آنها تمایل دارند در رویکرد خود به وظایف کاملاً سازمان یافته و روشمند باشند. این افراد اغلب دنیا را از دریچه زیبایی و هماهنگی می بینند و به دنبال الگوهای زیربنایی هستند که چیزها را به هم متصل می کند.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

یک صندلی

افرادی که ابتدا یک صندلی را دیدند، معمولاً متفکرانی کاملاً عملگرا با مهارت‌های حل مسئله قوی اند. آنها تمایل دارند نتایج ملموس را به نتایج ناملموس ترجیح دهند و به جای احساسات یا عواطف، بر واقعیت ها تمرکز کنند. این افراد مستقل فکر می کنند و ترجیح می دهند به جای تیم یا گروه، به تنهایی کار کنند. چنین افرادی در رویکردهای خود نسبت به وظایف بسیار سازماندهی شده و کارآمد هستند و بر روی انجام سریع کار تمرکز می کنند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس اولین برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خوردنی امن: کدامیک از این خوردنی ها سالم است و برای دخترک ضرری ندارد!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مثلث تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: معمای شناخت احمق ساختمان: با توجه به شرایط، کدومیکی میتونه یه احمق تمام عیار باشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

شاید برایتان جالب باشد

اگر نابغه و تیزبین باشی خیلی راحت 5 تا کتاب تصویر را پیدا می کنی!؟ خیلی ها موفق نمیشن!

چه کسی تو این تصویر روانی نیست!؟ | فقط یه تیزبین میتونه تو 3 ثانیه موفق بشه!

حکایت خر ما از کرگی دم نداشت!

آیا می دونی با هر کسی چطوری رفتار و تعامل کنی!؟ کافیه بگی که کدومیک از این پرها را می پسندی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =

دکمه بازگشت به بالا