;
تفریح و سرگرمی

آیا می دونی با هر کسی چطوری رفتار و تعامل کنی!؟ کافیه بگی که کدومیک از این پرها را می پسندی!؟

تست شخصیت براساس انتخاب پر: تست های شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به خود و دیگران است. با شرکت در آزمون شخصیت، می توانید درک درستی از مهارت های اجتماعی، سبک ارتباط بین فردی و ترجیحات خود برای ارتباط با دیگران به دست آورید. با این دانش، می توانید یاد بگیرید که چگونه با دیگران تعامل بهتری داشته باشید و از موقعیت های اجتماعی بهترین استفاده را ببرید. این نوع خودشناسی برای دستیابی به اهداف زندگی می تواند بسیار ارزشمند باشد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب پر همراه شوید.

شاید بپسندید:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و منطقی کردن معادله آزمایش کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب پر

باید گفت که تست شخصیت براساس انتخاب پر یک ابزار خودارزیابی با کاربرد آسان است که به شما کمک می کند نقاط قوت، ضعف و نوع کلی شخصیت خود را شناسایی کنید تا بتوانید نحوه تعامل موثر با دیگران را بیاموزید. این تست می تواند به شما کمک کند تا درک عمیقی از شخصیت خود و چگونگی تأثیر آن بر تعاملات شما با افراد به دست آورید.

خواه به دنبال بهبود روابط با اعضای خانواده یا همکاران خود باشید، یا فقط می خواهید ایده بهتری در مورد اینکه چه کسی هستید و چگونه با دنیای اطراف خود در تعامل هستید به دست آورید، تست شخصیت براساس انتخاب پر می تواند بینش های ارزشمندی را ارائه دهد. با این دانش، می توانید یاد بگیرید که چگونه از هر موقعیت اجتماعی بهترین استفاده را ببرید!

شاید بپسندید: چه کسی در این مراسم ازدواج دروغ می گوید، کشیش یا آقای داماد!؟

تست شخصیت براساس انتخاب پر

شاید بپسندید: آیا از شغل فعلی خودت راضی هستی؟ کافیه یه سگ رو انتخاب کنی تا از نتیجه شگفت زده شوی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر نابغه و تیزبین باشی خیلی راحت 5 تا کتاب تصویر را پیدا می کنی!؟ خیلی ها موفق نمیشن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چه کسی تو این تصویر روانی نیست!؟ | فقط یه تیزبین میتونه تو 3 ثانیه موفق بشه!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب پر

اکنون که پر مورد نظر خود را انتخاب کردید، بهتر است به تفسیر هر کدام مراجعه کرده و خود را بهتر بشناسید.

احتمالاً بپسندید: آیا یک رهبر متولد شده ای!؟ کافیه پروانه ای که به سمتش جذب شدی را انتخاب کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای شناخت والدین احمق: کدام یک از این پدر یا مادر، احمق تر و بی مسئولیت تر از دیگری است!؟

پر 1: اعتماد به نفس

کسانی که پر شماره یک را در تست شخصیت براساس انتخاب پر انتخاب می کنند، اعتماد به نفس قوی دارند و اغلب رهبران گروه هستند. آنها ابتکار عمل را به دست می گیرند و به فرصت ها نگاه می کنند و می دانند چگونه از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده کنند. آنها ریسک پذیری طبیعی هستند و از بیان نظر خود نمی ترسند. این افراد همچنین فوق العاده مستقل هستند و باید به آنها فضایی داده شود تا ایده های خود را کشف کنند. به منظور تعامل موثر با آنها، مهم است که فردگرایی آنها را به رسمیت بشناسید و در عین حال همکاری و کار گروهی را تشویق کنید.

تست شخصیت براساس انتخاب پر

این نوع افراد باید با دیگران به شیوه ای محترمانه، حمایتگر و فراگیر تعامل داشته باشند. باید برای گوش دادن به ایده ها و نظرات دیگران وقت بگذارند و ایده های خود را به گونه ای نشان دهند که تشویق به همکاری شود. آنها همچنین باید پذیرای بازخورد و انتقاد باشند و در عین حال به توانایی های خود اطمینان داشته باشند. علاوه بر این، آنها باید در صورت لزوم مایل به سازش باشند و از مشارکت دیگران قدردانی کنند. در نهایت، آنها باید تلاش کنند تا محیطی ایجاد کنند که در آن همه احساس راحتی و احترام کنند.

شاید بپسندید: حکایت خر ما از کرگی دم نداشت!

پر 2: همدلی

افرادی که پر  شماره دو را در تست شخصیت براساس انتخاب پر انتخاب می کنند اغلب همدلی باورنکردنی از خود نشان می دهند. احساسات اطرافیان خود را درک می کنند و بر این اساس پاسخ می دهند. آنها نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس هستند، اغلب خود را در میانه اختلافات می بینند و سعی می کنند اختلافات را آشتی دهند. آنها همچنین می توانند بیش از حد از اقدامات دیگران و همچنین اعمال خود انتقاد کنند. برای تعامل مؤثر با آنها، مهم است که از درک آنها از احساسات انسانی قدردانی کنیم و در عین حال آنها را تشویق کنیم که خوبی های دیگران را ببینند.

تست شخصیت براساس انتخاب پر

افرادی که همدلی باورنکردنی از خود نشان می دهند باید مراقب محیط اطراف خود و افراد حاضر در آن باشند. آنها باید سعی کنند احساسات اطرافیان خود را بدون قضاوت درک کنند و حمایت و مهربانی کنند. آنها همچنین باید بتوانند احساسات خود و دیگران را بشناسند و بپذیرند. افرادی که سطح بالایی از همدلی دارند باید صبور باشند و به وضوح ارتباط برقرار کنند، فعالانه گوش دهند و به دیگران زمان بدهند تا خودشان را ابراز کنند. آنها همچنین باید ذهن باز باقی بمانند و مایل به کشف دیدگاه های جایگزین باشند. در نهایت، آنها باید خودمراقبتی را تمرین کنند تا بتوانند از نظر عاطفی متعادل و در دسترس کسانی باشند که به آنها نیاز دارند.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید عدد “280” را در میان 208 ها تنها در 5 ثانیه پیدا کنید؟ فقط 15 درصد افراد موفق شدند!

پر 3: خلاقیت

افرادی که پر سه را در تست شخصیت براساس انتخاب پر انتخاب می کنند، معمولاً دارای استعداد خلاقانه ای هستند که می توان آن را از کیلومترها دورتر دید. آنها دائماً در حال ارائه ایده ها و راه حل های جدید هستند و اغلب از روش های غیر متعارف برای حل مشکلات استفاده می کنند. آنها بسیار شهودی و دارای ذهنی باز هستند و هرگز از فرصت هایی که برای خود ایجاد می کنند ابایی ندارند. برای تعامل موثر با آنها، مهم است که این خلاقیت را مهار کنیم، در حالی که فضایی را فراهم کنیم که آنها را قادر می سازد بدون ترس از قضاوت، خود را ابراز کنند.

احتمالاً بپسندید: حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

تست شخصیت براساس انتخاب پر

این افراد باید به نحوه تعامل خود با دیگران توجه داشته باشند. آنها باید به نظرات دیگران احترام بگذارند و توجه کنند، حتی اگر ممکن است با نظرات خودشان متفاوت باشد. آنها همچنین باید آماده همکاری باشند و مایل به اشتراک گذاری ایده های خود در تلاش برای ایجاد چیزی جدید یا منحصر به فرد باشند. علاوه بر این، آنها باید بازخورد و انتقاد را درک کنند و از آن برای اصلاح کار خود استفاده کنند. در نهایت، آنها همچنین باید مایل به ریسک کردن باشند تا مرزهای خلاقیت را پشت سر بگذارند و احتمالات جدید را کشف کنند.

شاید بپسندید: مادر نوزاد کدومیکی از این دو تا زن هست!؟ اگه بتونی تو 5 ثانیه جواب رو پیدا کنی آخر نابغه هایی!

پر 4: انضباط

پر شماره چهار در تست شخصیت براساس انتخاب پر، نشان دهنده فردی است که بر نظم و ساختار متمرکز است. آنها افرادی سخت کوش هستند که در تمام کارهایشان برای کمال تلاش می کنند. آنها به جزئیات توجه می کنند و مطمئن می شوند که هر کار به درستی انجام شده است. آنها از داشتن یک برنامه در محل لذت می برند و اغلب در رویکرد خود کاملاً سازمان یافته هستند. به منظور تعامل موثر با آنها، مهم است که نیاز آنها به ساختار را تشخیص دهیم، در حالی که هنوز فضایی برای انعطاف پذیری وجود دارد.

پر 4

آنها باید مراقب باشند که چگونه رفتارشان بر دیگران تأثیر می گذارد. باید تلاش کنند تا در برابر دیدگاه های مختلف محترمانه، گشاده رو و اهل مدارا باشند. آنها همچنین باید تلاش کنند تا گوش دادن فعال را تمرین کنند و از راهبردهای ارتباطی مانند بازگویی آنچه طرف مقابل گفته است استفاده کنند تا مطمئن شوند که آنها را به درستی درک کرده اند. علاوه بر این، برای آنها مهم است که صبور باشند، زیرا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا دیگران با ساختاری که به ارمغان می آورند سازگار شوند. در نهایت، آنها باید برای اطمینان از تعامل موفق با دیگران، منعطف و مایل به سازش باشند.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: کدومیکی از این دو تا زن ثروتمندتره!؟

پر 5: ماجراجویی

کسانی که علامت عدد پنج را در نتایج تست شخصیت براساس انتخاب پر خود دارند کاشفان شجاعی هستند که همیشه به دنبال چالش ها و تجربیات جدید هستند. آنها عاشق ریسک کردن و بیرون راندن خود از منطقه امن خود هستند. این افراد از شکست نمی ترسند، اما در عوض از هیجان موفقیت شکوفا می شوند. برای تعامل مؤثر با آنها، مهم است که از شجاعت آنها قدردانی کنید، در حالی که در صورت نیاز حمایت می کنید.

پر 5

افرادی که کاوشگران شجاعی هستند باید در تعامل با دیگران احترام بگذارند و ذهنی باز داشته باشند. آنها باید مایل باشند به دیدگاه های دیگران گوش دهند و به پیشینه های فرهنگی، ارزش ها و باورهای دیگران توجه داشته باشند. همچنین باید سعی کنند هنگام بحث یا مناظره صبور و فهمیده باشند. در نهایت، آنها باید تمایل داشته باشند که در گفتگوهای معنادار با هدف یادگیری چیزهای جدید و گسترش دانش خود شرکت کنند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پدر نوزاد: اگه نابغه باشی در یک نگاه پدر نوزاد شناسایی می کنی!

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب پر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای شناخت مسافر از آینده: یکی از آدمای تصویر از آینده به گذشته رفته، کدومیکی هست!؟

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خوردنی امن: کدامیک از این خوردنی ها سالم است و برای دخترک ضرری ندارد!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: تیزبین و دقیق باشی خیلی راحت، سه تا تفاوت تصویر پنگوئن شال و کلاه کرده را پیدا می کنی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه باهوش و زرنگی 5 تفاوت بین دو تا تصویر “اما واتسون” را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: معمای شناخت احمق ساختمان: با توجه به شرایط، کدومیکی میتونه یه احمق تمام عیار باشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

شاید برایتان جالب باشد

 معمای شناسایی قاتل عروس: اگه هوش کارآگاهی داری سریع قاتل عروس رو پیدا کن!

تست قدرت بینایی با شیر: چند شیر آفریقایی را تو این عکس می بینی!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

تنها تیزبین ها و باهوشا میتونن کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی کنند!؟

حکایت دو قورت و نیمش باقی مانده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =

دکمه بازگشت به بالا