;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: آیا می توانید خطای این تصویر را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید؟

تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز: چالش امروز قدرت تمرکز و مشاهده را در شما تحریک خواهد کرد. نکته این است که تصویر زیر را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و اشتباه تصویر را پیدا کنید. برای این کار باید تمرکز زیادی داشته باشید. در واقع، اکثر کاربران اینترنتی این چالش تصویری را بدون حل و رمزگشایی رها کرده اند؛ چرا که در این زمان کم به نتیجه نرسیده و حتی مدعی شده اند که تصویر مشکلی ندارد.

اما اگر دقت و تمرکزتان عالی باشد و چشمان عقابی داشته باشید، می‌توانید اشتباهات این تصویر را حتی در یک نگاه مورد شناسایی قرار دهید. آیا دوست دارید بدانید چقدر دقیق هستید؟ پس تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز را که امروز در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است را از دست ندهید. تصویر زیر یک توهم نوری را نشان می دهد. در نگاه اول متوجه چیزی نخواهید شد. با این حال، تصویر با اشتباه متعددی بوجود آمده است.

شاید بپسندید: چیستان: یک واژه بگوئید که همه حروف در آن باشد!؟

تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز

همان گونه که در پاراگراف های بالا اشاره شد ماموریت شما در تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز، این است که به دنبال خطاهایی باشید که در تصویر وجود دارد. این یک کار دشوار است که نیاز به توجه و تمرکز دارد. برای انجام این کار، باید از هر چیزی که می تواند حواس شما را پرت کند دور شوید. سپس باید از حس مشاهده خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید.

با حل این چالش، مزایای زیادی به دست خواهید آورد. مهمتر از همه، این نوع آزمون به شما این فرصت را می دهد که خودتان را بیشتر بشناسید. شما می توانید ظرفیت درک خود را اندازه گیری کنید. این به شما کمک می کند اعتماد به نفس پیدا کنید.  این نوع بازی ها برای کاهش استرس و اضطراب ضروری است. متعاقباً در هر کاری که انجام می دهید خلاق تر و سازنده تر می شوید.

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز

بیشتر بخوانید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این آدما، بالا خونه اش رو اجاره داده!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این 3 نفر داره ادای یه نقاش رو در میاره!؟

.

.

.

.

 شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

پاسخ تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز

اگر در تلاش اول نتوانستید خطاهای تصویر تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ | اگه نمی دونی فقط بگو تا نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم!

پاسخ: در اینجا خطاهای تصویر علامتگدذاری شده است. در این تصویر فقط یک خطا وجود ندارد. با این حال، کاربران اینترنتی هستند که می گویند همه چیز درست است. آنها ندیدند که اتوبوس آینه و برف پاک کن ندارد. و شما، آیا به این ویژگی ها توجه کرده اید؟

شاید بپسندید: آدم جاه طلبی یا قانع | برای پاسخ کافیه یکی از درختان تصویر را انتخاب کنی!

پاسخ تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز

امیدوارم از تست تصویری شناسایی قدرت تمرکز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه چشات تیزه، تفاوت های دو تصویر خانه جادوگر را پیدا کن!

 

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: یکی از چترها را انتخاب کن تا متوجه بشی که ذاتاً آدم تک رو هستی یا علاقمند کار تیمی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: معادله را تو 10 ثانیه حل کن و ثابت که ریاضی ات عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه ریاضی می تواند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 81-51=67 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه کدام گزینه است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اول چی دیدی تا بگم که کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!

 

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

داستان ضرب المثل فلک همیشه به کام یکی نمی گردد!

اگر نمی دونی شخصیت منطقی داری یا تخیلی، حتما این تست شخصیت را انجام بده!

حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا